Emirates: W poszukiwaniu największego fana Realu Madryt

infoair
15.01.2014 09:03

Linie Emirates i Real Madryt rozpoczęły dzisiaj kampanię „Fans for Real”, która ma na celu odnalezienie najwierniejszego fana Realu Madryt na świecie.

W ramach wspólnej akcji promocyjnej, która trwa od 14 stycznia do 7 marca br., fani będą zachęcani do obserwowania Emirates i Realu Madryt na Google+, a także do publikowania angażujących treści dotyczących Realu Madryt z użyciem hashtagów #FansForReal i #FlyToMadrid.

Zwycięzcy otrzymają od Emirates bilety lotnicze do Madrytu, aby przeżyć emocje, które na długo zapadną w pamięci. Będą mieli tam okazję spotkać się z piłkarzami Realu Madryt i podziwiać ich grę na stadionie Santiago Bernabeu.

Emirates i Real Madryt są związane 5-letnią umową sponsoringową do końca sezonu 2017/2018. Ze względu na to, że obie organizacje mają podobny cel –utrzymywanie pozycji lidera w swoich dziedzinach –postanowiły użyć siły sportu, aby dostarczyć swoim fanom wielu inspiracji, a także umożliwić im przeżycie doświadczeń opartych na wspólnym zamiłowaniu do piłki nożnej.