easyJet: Jesteśmy coraz mocniej w internecie

infoair
12.07.2010 13:42

Tanie linie lotnicze easyJet są już w serwisie blip.pl. Mikroblog pozwala jednoczeośnie komunikować się ze znajomymi. Wcześniej easyJet zaistniał na Facebooku. To tam znajdują się najbardziej aktualne informacje.

Społeczność fanów easyJet jest na bieżąco zawiadamiana o promocjach, konkursach, innych ciekawostkach oraz np. o nowych trasach czy też letnim rozkładzie lotów. Warto podkreślić, że aktywność easyJet nie ogranicza się jedynie do publikowania informacji dotyczących swojej działalności, ale także tych związanych np. z utrudnionym dotarciem na lotnisko w Krakowie spowodowanych remontami dróg, strajkami na lotniskach, z których korzysta easyJet.

– Dziś, jeśli nie ma cię w mediach społecznościowych, to po prostu nie istniejesz. Chcemy, aby podróżowanie z nami było jeszcze bardziej komfortowe i przyjemne. Facebook i blip są najlepszym sposobem na zaangażowanie wirtualnej społeczności, a teraz dzięki tym narzędziom otrzymujemy także bezpośrednią informację zwrotną od polskich pasażerów, z której możemy wyciągać odpowiednie wnioski – powiedziała Verena Keimer z easyJet.