Częściej z Gdańska do Oslo linią Norwegian
Norwegian Air Shuttle, czołowa europejska i największa skandynawska tania linia lotnicza, ogłosiła dziś otwarcie trzech nowych tras z Polski. Będą to nowe połączenia z Warszawy do Splitu i Trondheim oraz z Krakowa do Stavanger. Rejsy z Warszawy do Splitu rozpoczną się 15 czerwca, zaś rejsy z Warszawy do Trondheim oraz z Krakowa do Stavanger 21 czerwca. W efekcie liczba połączeń bezpośrednich z Polski, oferowanych przez Norwegian, zwiększy się w sezonie letnim 2008 roku do dziewiętnastu.
Rejsy z Warszawy do Trondheim wykonywane będą dwa razy w tygodniu, w czwartki i niedziele, zgodnie z poniższym rozkładem:
Wylot z Warszawy o godz. 9.15, przylot do Trondheim o godz. 11.40.
Wylot z Trondheim o godz. 12.05, przylot do Warszawy o godz. 14.30.
Rejsy z Warszawy do Splitu wykonywane będą raz w tygodniu, w soboty, zgodnie z poniższym rozkładem:
Wylot z Warszawy o godz. 9.00, przylot do Splitu o godz. 11.00.
Wylot ze Splitu o godz. 11.40, przylot do Warszawy o godz. 13.40.
Rejsy z Krakowa do Stavanger wykonywane będą dwa razy w tygodniu, w środy i soboty, zgodnie z poniższym rozkładem:
* (środa) wylot z Krakowa o godz. 21.15, przylot do Stavanger o godz. 23.40, wylot ze Stavanger o godz. 18.25, przylot do Krakowa o godz. 20.50
* (sobota) wylot z Krakowa o godz. 9.45, przylot do Stavanger o godz. 12.10, wylot ze Stavanger o godz. 6.50, przylot do Krakowa o godz. 9.15
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku Norwegian zwiększy również częstotliwość rejsów na czterech ważnych trasach. Od 30 marca do pięciu tygodniowo, zaś od 15 czerwca do sześciu tygodniowo z Warszawy do Paryża (lotnisko Orly). Od 15 czerwca do trzynastu tygodniowo z Warszawy do Oslo, trzech tygodniowo z Warszawy do Alicante oraz pięciu tygodniowo z Gdańska do Oslo.
Komentując nowości rozkładu letniego, Dyrektor Generalny Norwegian Air Shuttle Polska, Jarosław Święcki, powiedział: “Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej reakcji polskiego rynku i zwiększamy naszą obecność na nim, uruchamiając trzy nowe trasy. Wierzymy, ze nowe połączenia z Warszawy i Krakowa zostaną bardzo dobrze przyjęte. Kontynuujemy strategię zrównoważonego rozwoju, której konsekwentna realizacja pozwala nam uruchamiać kolejne połączenia, a jednocześnie osiągać rentowność, co wyróżnia nas spośród wielu innych, nie tylko tanich, linii lotniczych. Zwiększamy częstotliwość rejsów na najważniejszych trasach, takich jak Warszawa –Oslo, Warszawa –Paryż czy Gdańsk –Oslo, licząc na dalszą ekspansję w segmencie podróży służbowych. Ta grupa klientów szczególnie docenia nas za atrakcyjne taryfy biznesowe. Również za to, że latamy na główne lotniska, oferujemy połączenia z częstotliwością do trzynastu razy w tygodniu, mamy najwyższy w Europie limit bagażu podręcznego 15 kg i najwyższy limit bagażu głównego (40 kg).”