Air Italy Polska: Wysoka punktualność w 2010 roku

infoair
02.02.2011 10:18

95% lotów Air Italy Polska w 2010 roku odbyło się zgodnie z rozkładem. Linia przewiozła 272 tys. pasażerów, blisko dwa razy więcej niż rok wcześniej.

– W Air Italy Polska punktualność, obok bezpieczeństwa i komfortu, jest jednym z priorytetów. Wiemy jak bardzo opóźniony lot wpływa na komfort i zadowolenie z urlopu. Cieszę się, że starania całego zespołu AIP przynoszą wymierne efekty w postaci coraz lepszych wskaźników punktualności. Jestem przekonany, że w tym roku będą one jeszcze bardziej satysfakcjonujące. Naszym celem jest bycie przewoźnikiem pierwszego wyboru dla pasażerów i biur podróży. Chcemy wyróżniać się punktualnością, jakością i najbardziej zawansowaną technologicznie flotą – powiedział Mariusz Szpikowski, Prezes Zarządu Air Italy Polska.

Prezes Szpikowski dodaje, że tak dobry wynik pozwala AIP utrzymać się w czołówce najbardziej punktualnych linii lotniczych. Jest on efektem m.in. użytkowania nowoczesnych samolotów typu Boeing 737-800 NG. Air Italy Polska był pierwszym przewoźnikiem zarejestrowanym w Polsce, który zaoferował pasażerom nową jakość podróży.

W 2010 roku Air Italy Polska wykonywały loty czarterowe z Polski i Włoch. W Polsce przewoźnik pojawiał się na lotniskach w Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu i Łodzi. Woził pasażerów do Egiptu (Sharm-el-Sheik i Hurghada), Maroka (Agadir), Turcji (Alania, Bodrum, Izmir), Hiszpanii (Costa Brava, Gerona) oraz na Wyspy Kanaryskie (Fuerteventura). Z Włoch AIP latał do Kenii, Dubaju, na Zanzibar i Wyspy Zielonego Przylądka.

Zimą pojawiły się nowe kierunki, takie jak Gran Canaria i Teneryfa, Izrael (Ovda) oraz Kenia (Mombasa).