Air Italy Polska: Laur konsumenta
I miejsce w kategorii linie lotnicze – to złote godło 'Laur Konsumenta 2010′ jakie otrzymały linie lotnicze Air Italy Polska. Jest to już druga nagroda linii w tym programie konsumenckim.
’Laur Konsumenta i Klienta’ jest zakrojonym na szeroką skalę, ogólnopolskim sondażem, którego celem jest wskazanie produktów i usług, cieszących się największym zaufaniem konsumentów.
– Jesteśmy dumni, że nasi klienci kolejny raz docenili starania Air Italy Polska. Przyznane wyróżnienie jest potwierdzeniem, że obraliśmy właściwy kierunek działania. Dobre samopoczucie na każdym etapie podróży, komfort i bezpieczeństwo pasażerów są dla nas największym priorytetem <- powiedział Mariusz Szpikowski, prezes Air Italy Polska i dodał – Dziękujemy wszystkim, którzy na nas głosowali. Ta nagroda mobilizuje nas jeszcze bardziej do utrzymania jak najwyższego poziomu usług. Przez słowo jakość, oprócz komfortu pasażerów i najlepszego stanu technicznego samolotów, który przekłada się na bezpieczeństwo, rozumiemy także transparentność relacji z tour operatorami i pasażerami. Dbałość o te elementy jest niezbędna do osiągnięcia sukcesu.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Air Italy Polska działa na polskim rynku od 2007. Powstała z inicjatywy Air Italy Group, przy wsparciu kapitału inwestorów europejskich. Linia wykonuje loty ze swojej bazy operacyjnej – Lotniska Chopina w Warszawie oraz lotnisk regionalnych w Katowicach, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu.