Air France z nowym filmem reklamowym

infoair
09.03.2015 11:48
Nowy film reklamowy „France is in the air”dostępny na YouTubie  w nowatorski sposób pokazuje wizję Air France, jak i wartości które linia wyznaje. Aktualnie można go zobaczyć w kampaniach reklamowych kinowych i telewizyjnych, które trwają w pięciu krajach (Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii, Chinach i we Włoszech) oraz wszędzie na świecie, dzięki kanałom social media (po raz pierwszy również w Vine). Film jest kontynuacją globalnej kampanii reklamowej linii „France is in the air”, zainicjowanej w marcu 2014 roku.
 Film reklamowy stworzony z humorem przez francuską agencję reklamową BETC w elegancki i pomysłowy sposób pokazuje zarówno otwartość Air France na świat, jak i dumę z oferowania podróżnym unikalnego doświadczenia podróży.
 Uwaga poświęcona podróżnym, wysoka jakość i przyjemność podróżowania
Całość zaprezentowana została bardzo poetycko, znacznie wybiegając poza dotychczasowe przekazy reklamowe stosowane przez linie lotnicze. Moda, wyśmienita kuchnia, wyścig Tour de France, młodziutkie baletnice Opery Paryskiej i na koniec pocałunek, jako kwintesencja francuskiego romantyzmu…Seria wymownych obrazów w filmie reklamowym ma odzwierciedlać nowe podejście Air France: ducha walki i pragnienie bliskości z podróżnymi.
Film w pełni oddaje wizję podróżowania francuską linią jako wyjątkowe, wymowne i czarujące momenty przyjemności. Wizja ta jest nierozerwalnie powiązana z trzema najwyższymi wartościami marki Air France, dla której najważniejsze jest: uwaga poświęcona podróżnym, wysoka jakość usług i sprawianie przyjemności w podroży.
Duet francuskich reżyserów z LA
Ambitny film jest dziełem duetu reżyserów „We are from LA”. Mimo kalifornijskiej nazwy młodzi twórcy obrazu są francuzami. Clément Durou i Pierre Dupaquier uznawani są za mistrzów tzw. „French Touch”–nowy francuski trend, coraz bardziej popularny na całym świecie.
Powierzając śmiałym twórcom swój najnowszy film, linia Air France postawiła na młodość, świeżość i nowe francuskie trendy w reklamie.
Optymistyczne dźwięki Glass Candy
Podkład muzyczny do najnowszego filmu reklamowego Air France powstał na bazie utworu „Warm in the Winter”amerykańskiego duetu Glass Candy. Ciepły i urzekający głos wokalistki kieruje markę Air France w stronę nowoczesności i optymizmu. Zmiksowana wersja tego utworu wzbogacona o hasło kampanii „France is in the Air” będzie wykorzystywana we wszystkich kanałach m.in. w reklamach radiowych i internetowych.
„Wiążemy wiele aspiracji z nowym filmem reklamowym. Poprzez obraz i muzykę Air France celebruje swoje wartości. Cala kampania natomiast pozwoli nam wzmocnić komunikację towarzyszącą wprowadzaniu usprawnień produktowych oraz nowych usług. Uwaga poświęcona podróżnym, wysoka jakość i przyjemność, a także francuski styl podróżowania to najważniejsze elementy najnowszej oferty, które pozwolą nam zaistnieć na nowych rynkach”– podsumowuje Frédéric Gagey, Prezes i Dyrektor Generalny linii Air France.