Warmińsko-mazurski SA106-003 jedzie na naprawę. Producent nie był zaintersowany
Warmińsko-Mazurski Zakład Polregio podpisał umowę na wykonanie czynności poziomu utrzymania P4.2 wraz z pracami doposażeniowymi autobusu szynowego SA106-003.
Prace zostaną zrealizowane zgodnie z dokumentacją techniczną technologiczną i normami pojazdów oraz normami wskazanymi przez przewoźnika. A zrealizuje je konsorcjum firm CSI INVEST i RS Mobility.
Dwie oferty
Polregio otrzymało dwie oferty w przetargu na wykonanie czynności poziomu utrzymania P4.2 wraz z pracami doposażeniowymi autobusu szynowego SA106-003. Obie mieściły się w budżecie.
Oferty złożyli:
1. Konsorcjum: CSI INVEST Sp. z o.o. – lider Konsorcjum oraz RS Mobility Sp. z o.o. – uczestnik Konsorcjum z ceną 7 134 000,00 brutto;
2. Serwis Pojazdów Szynowych spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z ceną 7 121 700,00 brutto.
Zamawiający na ten cel chciał przeznaczyć 7 134 000,00 zł brutto. Na wykonanie prac będzie 9 miesięcy. Producent jednostki czyli PESA oferty nie złożyła.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Zamawiający poinformował, że ma zawarte umowy z podmiotami zewnętrznymi na: naprawę klimatyzacji oraz naprawę systemu sterowania. Ponadto zamawiający przekaże nieodpłatnie wykonawcy następujące (fabrycznie nowe) części, materiały i podzespoły do zamontowania na pojazdach:
1) Fotele maszynisty 2 szt.;
2) Wykładzina do pojazdu;
3) Komplet foteli do części pasażerskiej;
4) Osuszacz.
SA106-003 to jednostka wyprodukowana przez PESĘ Bydgoszcz S.A. w 2004 roku dla warmińsko-mazurskiego urzędu marszałkowskiego. Jej użytkownikiem jest tamtejszy Zakład Polregio.