Droga naprawa mazowieckiego autobusu szynowego. I wcale nie u producenta
Koleje Mazowieckie rozstrzygnęły przetarg na wykonanie naprawy w poziomie utrzymania P4 jednego spalinowego autobusu szynowego typu 222M serii SA222-002.
Muszą sporo dorzucić.
Dwie drogie oferty
Przypomnijmy. Oferty w przetargu złożyli:
Newag S.A. z ceną 6.063.900,00 zł brutto (4.930.000,00 zł netto), oceniona na 57,7688 pkt;
Serwis Pojazdów Szynowych sp. z o.o. sp. k. z ceną 4.378.800,00 zł brutto (3.560.000,00 zł netto), oceniona na 90,0000 pkt i wybrana jako najkorzystniejsza w przetargu.
Koleje Mazowieckie na ten cel chcą przeznaczyć 2.707.906,50 zł brutto (2.201.550,00 zł netto).
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie naprawy w poziomie utrzymania P4 jednego spalinowego autobusu szynowego typu 222M serii SA222-002. Wraz z wykonaniem prac wykraczających poza stały zakres naprawy (w tym uzupełnienie braków), wykonanie modyfikacji oraz wykonania przeglądu zespołu napędowego. Zamawiający wymaga wykonania naprawy w poziomie utrzymania P4 autobusu szynowego wraz z pracami dodatkowymi i modyfikacyjnymi w terminie nie dłuższym niż 70 dni kalendarzowych. Licząc od przekazania spalinowego autobusu szynowego do naprawy.