Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Sokółka: dostawa 24-osobowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

przetargi
19.10.2023 12:38
Wyniki przetargów
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargutryb podstawowy
Dane organizatoraPOWIAT SOKÓLSKI
16-100 Sokółka
ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 8
Tel. 857110876
Fax. 857110876
E-mail [email protected]
WWW www.sokolka-powiat.pl/
Województwopodlaskie
PowiatSokółka
Treść zamówieniadostawa 24-osobowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na rzecz Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Suchowoli

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 24-osobowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na rzecz Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Suchowoli w ramach projektu z „Programu wyrównywania różnic między regionami III” – w tym 21 miejsc siedzących oraz 3 miejsca stojące.
2. Zamawiający wymaga, aby pojazd był fabrycznie nowy, sprawny technicznie, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku, kompletny, spełniający minimalne wymagania określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ) i był gotowy do użytkowania.
3. Wykonawca gwarantuje, że dostarczany w ramach niniejszego postępowania pojazd jest w pełni sprawny i wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem.
4. Dostarczany pojazd, musi spełniać wymagania polskich przepisów Prawo o ruchu drogowym ( t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu specyfikacji technicznej oferowanego pojazdu, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.
7. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na dostarczony pojazd, bez limitu przebiegu kilometrów:
1) gwarancja na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne – nie mniej niż 24 miesiące,
2) gwarancja na perforację nadwozia – nie mniej niż 60 miesiące,
3) gwarancja na powłokę lakierniczą – nie mniej niż 24 miesiące,
4) gwarancja na zabudowę – nie mniej niż 24 miesiące.
Wynik przetarguSEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków:
1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych:
0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych:
0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP:
1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego:
0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG:
0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:
555837,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
555837,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
555837,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną:
Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową:
Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia:
Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy:
Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
CENTRUM POJAZDÓW CHŁODNICZYCH Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny:
5850000325

7.3.3) Ulica:
ul. J. Dąbrowskiego 6

7.3.4) Miejscowość:
Sopot

7.3.5) Kod pocztowy:
81-754

7.3.6.) Województwo:
podlaskie

7.3.7.) Kraj:
Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?:
Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie części dotyczącej dostawy i zabudowy pojazdu bazowego firmie BalticBus sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy:
2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej:
555837,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
150 dni


LINK do SIWZhttp://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08dbc96a-dd19-fb86-766c-28001088fa96
CPV34.12.10.00
Osoba do kontaktuPOWIAT SOKÓLSKI ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 8 16-100 Sokółka tel: 857110876 fax: 857110876 email: [email protected] www: www.sokolka-powiat.pl/
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Data dodania2023-10-11