Rybnik: Dostawa i montaż myjni autobusowej

przetargi
15.10.2023 13:58
zapytanie o cenę
Dane organizatoraKOMUNIKACJA MIEJSKA RYBNIK SP. Z O.O.
44-200 RYBNIK
BUDOWLANYCH 6
Tel. 32 755 71 60
Fax. 32 755 71 65
E-mail [email protected]
WWW km.rybnik.pl/
Województwośląskie
PowiatRybnik
Treść zamówieniaKMR/PU/35/2023 Dostawa i montaż myjni autobusowej

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaKMR/PU/35/2023 Dostawa i montaż myjni autobusowejPRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 – 1 szt.
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/pl-16/pl16-829166.zip
LINK do SIWZhttp://platformazakupowa.pl/transakcja/829166
Wymagania1. Cena. Wartość oferty. 100% 2. Warunki płatności. Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”. – 3. Termin realizacji. … dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”. – 4. Dodatkowe koszty. Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”. –
Wymagany termin realizacji zamówienia… dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”
Miejsce i termin składania ofertKOMUNIKACJA MIEJSKA RYBNIK SP. Z O.O.
44-200 RYBNIK
BUDOWLANYCH 6

2023-10-16
Sposób składania ofertSkładanie ofert poprzez platformę zakupową. Godzina: 09:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych
Kryteria wyboru oferty i ich znaczeniecena 100
UwagiWymagania i specyfikacja:
Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: – niewystarczających środków na realizację zamówienia, – zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


W przypadku pytań:
– merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk ” Wyślij wiadomość do zamawiającego ” lub pod nr tel: 32 724 65 00
– związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 .
tel. 22 101 02 02

e-mail: [email protected]


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Kryteria i warunki formalne: 1 – Cena – 100% – Wartość oferty – 2 – Warunki płatności – Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję” – 3 – Termin realizacji – … dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję” – 4 – Dodatkowe koszty – Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”

Numer informacji: 829166
Data dodania2023-10-09