Przedostatnia Beta w Szczecinie
Dziś (9 października 2023 roku) w nocy dotarł do Szczecina kolejny Moderus Beta MF 29 AC BD, oznaczony numerem 625.
To przedostatni tego typu wagon, który będzie eksploatowany na szczecińskich torowiskach.
Pięć z sześciu
Obecnie Tramwaje Szczecińskie mają pięć tego typu wozów, ostatecznie w ruchu liniowym znajdzie się ich sześć.
Tramwaje Szczecińskie podpisały w kwietniu 2023 roku z Modertransem umowę na dostawy nowych nadwozi, elementów i podzespołów do zmontowania dwóch tramwajów dwukierunkowych, przegubowych, wieloczłonowych, jak również częściowo niskopodłogowych.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych nadwozi, elementów, podzespołów, wyposażenia, części mechanicznych, a także elektrycznych niezbędnych do montażu przez zamawiającego pod nadzorem wykonawcy dwóch sztuk tramwaju dwukierunkowego, przegubowego, wieloczłonowego, częściowo niskopodłogowego, zwana dalej „dostawą podzespołów z nadzorem nad montażem tramwaju dwukierunkowego” realizowana przez wykonawcę na rzecz zamawiającego: - pierwsza dostawa (komplet do montażu pierwszej sztuki tramwaju dwukierunkowego): do 160 dni od zawarcia umowy, - druga dostawa (komplet do montażu drugiej sztuki tramwaju dwukierunkowego: do 220 dni od zawarcia umowy). Przedmiot zamówienia obejmuje również szkolenie pracowników wyznaczonych przez zamawiającego i udzielenie im zgody na diagnozowanie usterek oraz wykonywanie prac naprawczych.
Wartość umowy brutto wynosi 15.242.160,00 PLN.