Giżycko: Dostawa 4 kompletów wiat przystankowych

przetargi
30.09.2023 12:09
Przetargi
BranżaBudownictwo: przemysłowe:
      stalowe konstrukcje
      wiaty, przystanki
Stolarstwo, drewno:
      meble ogrodowe, altany, poręcze, balustrady, stopnie
Forma przetarguzapytanie o cenę
Dane organizatoraURZĄD GMINY GIŻYCKO
11-500 GIŻYCKO
ADAMA MICKIEWICZA 33
Tel. 87 429 99 60
E-mail [email protected]
WWW www.ugg.pl/
Województwowarmińsko-mazurskie
PowiatGiżycko
Treść zamówieniaRRG.271.23.2023.1.AS Dostawa 4 kompletów wiat przystankowych ATENA

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaRRG.271.23.2023.1.AS Dostawa 4 kompletów wiat przystankowych ATENAPRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Komplet -wiata przystankowa ATENA wg załączonego opisu 4 szt.
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/pl-16/pl16-822707.zip
LINK do SIWZhttp://platformazakupowa.pl/transakcja/822707
Wymagania1. Cena. Wartość oferty. 100% 2. Warunki płatności. Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”. – 3. Termin realizacji. 25 dni od dnia podpisania umowy „Akceptuję”. – 4. Dodatkowe koszty. Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”. –
Wymagany termin realizacji zamówienia25 dni od dnia podpisania umowy „Akceptuję”
Miejsce i termin składania ofertURZĄD GMINY GIŻYCKO
11-500 GIŻYCKO
ADAMA MICKIEWICZA 33

2023-09-28
Sposób składania ofertSkładanie ofert poprzez platformę zakupową. Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych
Kryteria wyboru oferty i ich znaczeniecena 100
UwagiWymagania i specyfikacja:
Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: – niewystarczających środków na realizację zamówienia, – zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


W przypadku pytań:
– merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk ” Wyślij wiadomość do zamawiającego „
– związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 .
tel. 22 101 02 02

e-mail: [email protected]


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Kryteria i warunki formalne: 1 – Cena – 100% – Wartość oferty – 2 – Warunki płatności – Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję” – 3 – Termin realizacji – 25 dni od dnia podpisania umowy „Akceptuję” – 4 – Dodatkowe koszty – Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”

Numer informacji: 822707
Data dodania2023-09-25