Gdynia: Budowa i utrzymanie wiat przystankowych

przetargi
05.07.2023 12:03
Przetargi
BranżaBudownictwo: przemysłowe:
      stalowe konstrukcje
      wiaty, przystanki
Stolarstwo, drewno:
      meble ogrodowe, altany, poręcze, balustrady, stopnie
Forma przetarguzapytanie o cenę
Dane organizatoraZARZĄD DRÓG I ZIELENI W GDYNI
81-364 GDYNIA
10 LUTEGO 24
Tel. 58 761 20 00
Fax. 58 662 28 41
E-mail [email protected]
WWW www.zdiz.gdynia.pl/
Województwopomorskie
PowiatGdynia
Treść zamówieniaEZP.271.35.WKR.2023 Wstępne Konsultacje Rynkowe na: „Budowę i utrzymanie wiat przystankowych na terenie Miasta Gdyni w formule PPP”

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaEZP.271.35.WKR.2023 Wstępne Konsultacje Rynkowe na: „Budowę i utrzymanie wiat przystankowych na terenie Miasta Gdyni w formule PPP”PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA:
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/pl-16/pl16-783878.zip
LINK do SIWZhttp://platformazakupowa.pl/transakcja/783878
Wymagania1. Konsultacje. W tym miejscu dołącz wszystkie wymagane przez Zmawiającego dokumenty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku). –
Miejsce i termin składania ofertZARZĄD DRÓG I ZIELENI W GDYNI
81-364 GDYNIA
10 LUTEGO 24

2023-07-14
Sposób składania ofertSkładanie ofert poprzez platformę zakupową. Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych
UwagiWymagania i specyfikacja: Szanowni Państwo,


Informujemy o wszczęciu przez Zamawiającego Zarząd Dróg i Zieleni, jednostka budżetowa Gminy Miasta Gdyni
81-364 Gdynia, ul. 10 Lutego 24, wstępnych konsultacji rynkowych na podstawie Art. 84 ust. 1 ustawy PZP.


Zamawiający ogłasza Wstępne Konsultacje Rynkowe związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Budowę i utrzymanie wiat przystankowych na terenie Miasta Gdyni w formule PPP” .


Celem Wstępnych Konsultacji Rynkowych jest uzyskanie doradztwa oraz informacji w zakresie niezbędnym do precyzyjnego przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, Specyfikacji Warunków Zamówienia w celu opracowania dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w ww. zakresie, aby uzyskać najlepsze z dostępnych na rynku rozwiązań i dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty. Ponadto celem dialogu jest również uzyskanie informacji w zakresie najlepszych, najkorzystniejszych technicznie, organizacyjnie oraz ekonomicznie rozwiązań mogących służyć realizacji ww. przedsięwzięcia.


Celem Wstępnych Konsultacji Rynkowych jest uzyskanie przez Zamawiającego informacji w zakresie niezbędnym do przygotowania Postępowania i poinformowanie wykonawców o swoich planach i wymaganiach dotyczących zamówienia.
Przedmiotem Konsultacji będzie w szczególności:

1) pozyskanie informacji o charakterze technicznym, organizacyjnym, ekonomicznym, prawnym w zakresie dotyczącym:
a) opisu przedmiotu planowanego zamówienia;
b) możliwości podziału zamówienia na części ze względu na specyfikę zamówienia;
c) oszacowania wartości zamówienia;
d) warunków udziału w postępowaniu;
e) istotnych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) poinformowanie wykonawców o wymaganiach Zamawiającego dotyczących planowanego Postępowania;
3) informacje związane z realizacją zamówienia i jego kosztami zgodnie z potrzebami Zamawiającego;
4) zebranie innych informacji służących do opracowania dokumentacji planowanego Postępowania oraz pozyskania wiedzy w zakresie:
– Optymalnego okres trwania etapu inwestycyjnego oraz etapu eksploatacji Projektu
– Modelu wynagradzania w ramach realizacji projektu,
– Określenia udziału Miasta w realizowanych przez Partnera Prywatnego korzyściach z Projektu,
– Wielkości realizacji budowy wiat w pierwszym okresie umowy,
– Określenia przewidywanych źródeł finasowania projektu przez Partnera Prywatnego,
– Wskazania ewentualnych ryzyk realizacji projektu przez Partner Prywatnego,
– Wskazania optymalnego okresu trwania projektu,
– Określenia ryzyka budowlanego oraz ryzyka popytu przez Partnera Prywatnego,
– Określenia ryzyk, które mogą spowodować utratę zainteresowania Projektem przez Partnera Prywatnego,
– Określenia optymalnego zakresu obowiązków Partnera Prywatnego na etapie eksploatacji
oraz w zakresie określonym w ankiecie stanowiącej Załącznik nr 2.1 do Ogłoszenia o wstępnych konsultacjach rynkowych.
Pozostałe informacje dot. konsultacji zawarte są w załączonych dokumentach do niniejszego ogłoszenia.


W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 .
tel. 22 101 02 02

e-mail: [email protected]


Kryteria i warunki formalne:

Numer informacji: 783878