Nowy Dwór Mazowiecki: Komunikacja miejska

przetargi
27.06.2023 12:47
Przetargi
BranżaTransport:
      autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraURZĄD MIASTA NOWY DWÓR MAZOWIECKI
05-100 NOWY DWÓR MAZOWIECKI
ZAKROCZYMSKA 30
Tel. 22 512 20 00
Fax. 22 512 21 01
E-mail [email protected]
WWW www.nowydwormaz.pl
Województwomazowieckie
PowiatNowy Dwór Mazowiecki
Treść zamówieniaKomunikacja miejska na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki w latach 2023 – 2025

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaKomunikacja miejska na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki w latach 2023 – 2025 Numer referencyjny: WPI.271.1.9.2023Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług komunikacyjnych na 4 trasach:1) LINIA NDM 1 o długości 29,4 km – 6 kursów dziennie, w tym trzy kursy w godzinach 5:00-11.00 oraz trzy kursy w godzinach 13:00-19:00;2) LINIA NDM 2 o długości 30,2 km – 6 kursów dziennie, w tym trzy kursy w godzinach 5:00-11.00 oraz trzy kursy w godzinach 13:00-19:00;3) LINIA NDM 3 o długości 42,1 km – 6 kursów dziennie dostosowane do czasu pracy zakładów w dzielnicy przemysłowej (tzn. dowóz i odbiór pracowników ze zmian na godz. 600, 800, 1400, 1600, 1800, 2200) – dojazd na ul. Graniczną NIE później niż 10 min przed w/w godzinami, odjazd NIE wcześniej niż 10 min po w/w godzinach;4) LINIA NDM 4 o długości 30,70 km – 8 kursów dziennie w godzinach 6:00-20:00.1. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Komunikacja miejska na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki w latach 2023 – 2025. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług komunikacyjnych na 4 trasach: 1) LINIA NDM 1 o długości 29,4 km – 6 kursów dziennie, w tym trzy kursy w godzinach 5:00-11.00 oraz trzy kursy w godzinach 13:00-19:00; 2) LINIA NDM 2 o długości 30,2 km – 6 kursów dziennie, w tym trzy kursy w godzinach 5:00-11.00 oraz trzy kursy w godzinach 13:00-19:00; 3) LINIA NDM 3 o długości 42,1 km – 6 kursów dziennie dostosowane do czasu pracy zakładów w dzielnicy przemysłowej (tzn. dowóz i odbiór pracowników ze zmian na godz. 600, 800, 1400, 1600, 1800, 2200) – dojazd na ul. Graniczną nie później niż 10 min przed w/w godzinami, odjazd nie wcześniej niż 10 min po w/w godzinach; 4) LINIA NDM 4 o długości 30,70 km – 8 kursów dziennie w godzinach 6:00-20:00. 3. Usługi będą świadczone; 1) dla Linii NDM 1: od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem świąt; 2) dla Linii NDM 2: od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem świąt; 3) dla Linii NDM 3: we wszystkie dni z wyjątkiem 25 grudnia, 1 stycznia oraz pierwszego dnia Wielkanocy; 4) dla Linii NDM4: poniedziałku do soboty za wyjątkiem świąt; 5) Usługę dla linii NDM 3 należy wykonywać w dniu 1 listopada; 6) Usługi w dniu 24 grudnia oraz 31 grudnia świadczone będą do ok. godz. 17:30 – po zakończeniu pełnego kursu wg rozkładu. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny przejazd dla wszystkich osób korzystających z komunikacji miejskiej. 5. Zamawiający w oparciu o art. 95 ustawy wymaga, aby przez cały okres realizacji usługi wykonawca zatrudniał na umowę o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem usług przewozowych, stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, tj. kierowców autobusów. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymienić tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ. 7. Zamawiający będzie stosował procedurę, o której mowa w art. 139 ustawy, tj. tzw. procedurę odwróconą.
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=ezamowienia.gov.pl_1686918042646
LINK do SIWZhttp://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-20edeca9-0924-11ee-9355-06954b8c6cb9
CPV60.00.00.00, 60.13.00.00
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, tzn. posiadają zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj.: DzU z 2022 r. poz. 2201 ze zm.) lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 5 kwietnia 2013 r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy o czasie pracy kierowców (DzU 2013 r. poz. 567)III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę NIE mniejszą niż 100 000,00 złotychIII.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują minimum 4 autobusami. Autobusy muszą spełniać następujące parametry:a) spełniają co najmniej normy czystości spalin EURO V;b) rok produkcji NIE wcześniej niż 2017;c) umożliwiającymi przewóz min. 80 osób w tym min. 25 miejsc siedzących (wg dowodu rejestracyjnego bez miejsca kierowcy);d) posiadającymi miejsce wyznaczone na wózek inwalidzki;e) długość pojazdu w przedziale 8 – 12,5 m;f) autobusy powinny być nisko lub częściowo nisko podłogowe, w tym brak stopni w przejściu na całej długości przedziału pasażerskiego oraz brak stopni w drzwiach w przypadku autobusu niskopodłogowego lub obniżona podłoga i brak stopni w przynajmniej jednych drzwiach w przypadku autobusu częściowo niskopodłogowego; g) posiadającymi dwa wejścia z prawej strony otwierane automatycznie z miejsca kierowcy;h) posiadającymi wydzieloną kabinę kierowcy;i) przystosowanymi do przewozu osób NIEpełnosprawnych (wyposażonych w rampę);j) podłoga powinna posiadać wykładzinę antypoślizgową; k) wyposażonymi w min. 1 wywietrznik dachowy,l) wyposażonymi w sygnał akustyczny informujący o zamknięciu drzwi;m) wyposażonymi w układ klimatyzacyjny zapewniający utrzymanie temperatury w zakresie 18-25°C w okresie 1 kwietnia – 30 listopada;n) wyposażonymi w układ ogrzewania zapewniający utrzymanie temperatury w zakresie 10-15 °C w okresie 1 listopada-31 marca;o) spełniającymi wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym (jedn. tekst: DzU z 2023 roku poz. 1047 ze zm.) i przepisach wykonawczych do NIEj dla autobusów miejskiej regularnej komunikacji publicznej, w tym wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 21 grudnia 2012 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich NIEzbędnego wyposażenia (DzU z 2016 roku poz. 2022 ze zm.);p) wyposażonymi w kamery rejestrujące obraz w pobliżu kierowcy w celu umożliwiającym rejestrację zachowania kierowców i pasażerów;q) wyposażonymi w kamery rejestrujące obraz na zewnątrz autobusy umożliwiające rejestrację zdarzeń przy drzwiach wejściowych oraz z przodu autobusu;r) wyposażonymi w kamery rejestrujące obraz we wnętrzu autobusu w celu umożliwiającym rejestrację zachowania pasażerów;s) oznakowanymi odpowiednim znakiem graficznym (piktogramem ) miejsca dla osób z dzieckiem na ręku, kobiet w ciąży, osób starszych, osób NIEpełnosprawnych oraz wózków dziecięcych;t) wyposażonymi wewnątrz pojazdu w informację o nazwie przewoźnika, adresie korespondencyjnym, emailem, telefonem, a TAKże o możliwości składania skarg i wniosków na wskazany przez przewoźnika adres,u) nie są to pojazdy typu SAM (zbudowanymi z wykorzystaniem podwozia, nadwozia lub własnej ramy konstrukcyjnej),
Wadium10000.00
Osoba do kontaktuMiasto Nowy Dwór Mazowiecki 531-10-00-938 ul. Zakroczymska 30 Nowy Dwór Mazowiecki 05-100 Andrzej Zieliński +48 225122237 [email protected] +48 225122101 http://www.bip.nowydwormaz.pl/
Wymagany termin realizacji zamówieniaOkres w miesiącach: 26
Miejsce i termin składania ofertURZĄD MIASTA NOWY DWÓR MAZOWIECKI
05-100 NOWY DWÓR MAZOWIECKI
ZAKROCZYMSKA 30

2023-07-13
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-20edeca9-0924-11ee-9355-06954b8c6cb9 Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-20edeca9-0924-11ee-9355-06954b8c6cb9 Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 11:30
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 09/10/2023
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE