Koleo sprzedało ponad milion biletów PKP Intercity w 4 miesiące
Bilety PKP Intercity pojawiły się w sieci sprzedaży Koleo pod koniec października 2022 r.
To oznacza, że w nieco ponad cztery miesiące poprzez platformę sprzedano ponad milion biletów PKP Intercity.
Dobra decyzja
Poprzez Koleo pasażerowie mogą kupić bilety jednorazowe bezpośrednie i bilety z przesiadką na przejazdy pociągami po Polsce, w tym również bilety przesiadkowe na przewoźników regionalnych.
-"Ponad milion biletów sprzedanych w aplikacji Koleo w tak krótkim czasie to znak, że rozpoczęcie współpracy z operatorem było bardzo dobrą decyzją. Cieszymy się, że podróżni chętnie korzystają z rozwiązań, które tworzymy wspólnie z naszymi partnerami" – powiedział cytowany w komunikacie członek zarządu PKP Intercity Tomasz Gontarz.
Jak zapowiedział cytowany w komunikacie Kuba Czajkowski, prezes zarządu Astarium, właściciela platformy Koleo, firma planuje dodać do Koleo kolejne usługi i funkcjonalności, które mają ułatwić podróżowanie pociągiem po Polsce.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Oferta biletowa narodowego przewoźnika jest dostępna na stronie internetowej koleo.pl i w aplikacjach Koleo na smartfony z systemami Android oraz iOS. Oprócz Koleo, bilety PKP Intercity dostępne są na platformach e-podroznik.pl i mPay.