Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Łomża: Dostawa używanego lub nowego autobusu szkolnego do przewozu

przetargi
22.12.2022 12:22
yniki przetargów
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetarguzapytanie o cenę
Dane organizatoraGmina Łomża
18-400 Łomża
Marii Skłodowskiej-Curie 1a
E-mail [email protected]
WWW gminalomza.pl/bip/
Województwopodlaskie
PowiatŁomża
Treść zamówieniaDostawa używanego lub nowego autobusu szkolnego do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej z terenu Gminy Łomża.

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego lub nowego autobusu szkolnego do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej z terenu Gminy Łomża.
2. Warunki ogólne:
a) przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ((t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450 z póżn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
b) pojazd wolny od jakichkolwiek obciążeń na rzecz osób i podmiotów trzecich (leasing, zastaw).
c) pojazd musi być sprawny technicznie, kompletny, wolny od wad – gotowy do pracy.
d) Powinien posiadać aktualne badania techniczne wpisane do dowodu rejestracyjnego oraz aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC.
e) Pojazd zarejestrowany poza granicami Polski powinien posiadać komplet dokumentów wraz z tłumaczeniami przewidzianymi przepisami prawa, uprawniającymi do zakupu i rejestracji samochodu w Polsce.
f) Sprzedający powinien być właścicielem pojazdu lub mieć pisemne prawo do dysponowania nim .
g) pojazd nie może stanowić zabezpieczenia bankowego lub prawa własności osób trzecich. Elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
h) pojazd należy oznakować: tablicami z napisem „Uwaga dzieci” i symbolem dzieci z przodu i tyłu pojazdu, z uwzględnieniem warunków niedostatecznej widoczności zgodnie z art. 57 ust 1 Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2022 poz. 988 ze zm.) z możliwością łatwego montażu i demontażu.
i) Wykonawca we własnym zakresie dostarczy pojazd do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
j) Zamawiający wymaga, aby miejsce serwisowania autobusu odbywało się w odległości możliwie najmniejszej od siedziby Zamawiającego. Miejsce serwisowania należy wskazać w formularzu oferty.
Wynik przetargu
Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 16/12/2022
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanego lub nowego autobusu szkolnego do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej z terenu Gminy Łomża.
SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającegoPostępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego:
Gmina Łomża

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny:
REGON 450669944

1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica:
Marii Skłodowskiej-Curie 1a

1.5.2.) Miejscowość:
Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy:
18-400

1.5.4.) Województwo:
podlaskie

1.5.5.) Kraj:
Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3:
PL842 – Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej:
[email protected]

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego:
http://gminalomza.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:http://gminalomza.pl/bip/
1.7.) Rodzaj zamawiającego:
Zamawiający publiczny – jednostka sektora finansów publicznych – jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego:
Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług:
Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:Dostawa używanego lub nowego autobusu szkolnego do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej z terenu Gminy Łomża.
2.4.) Identyfikator postępowania:
ocds-148610-461f5de8-7234-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia:
2022/BZP 00501172

2.6.) Wersja ogłoszenia:
01

2.7.) Data ogłoszenia:
2022-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań:
Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP:
2022/BZP 00031278/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup autobusu na potrzeby dowożenia uczniów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:
Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy:
Tak

2.14.) Numer ogłoszenia:
2022/BZP 00473394/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny:
WR.271.1.26.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania:
Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia:
Dostawy


4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego lub nowego autobusu szkolnego do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej z terenu Gminy Łomża.
2. Warunki ogólne:
a) przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ((t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450 z póżn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
b) pojazd wolny od jakichkolwiek obciążeń na rzecz osób i podmiotów trzecich (leasing, zastaw).
c) pojazd musi być sprawny technicznie, kompletny, wolny od wad – gotowy do pracy.
d) Powinien posiadać aktualne badania techniczne wpisane do dowodu rejestracyjnego oraz aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC.
e) Pojazd zarejestrowany poza granicami Polski powinien posiadać komplet dokumentów wraz z tłumaczeniami przewidzianymi przepisami prawa, uprawniającymi do zakupu i rejestracji samochodu w Polsce.
f) Sprzedający powinien być właścicielem pojazdu lub mieć pisemne prawo do dysponowania nim .
g) pojazd nie może stanowić zabezpieczenia bankowego lub prawa własności osób trzecich. Elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
h) pojazd należy oznakować: tablicami z napisem „Uwaga dzieci” i symbolem dzieci z przodu i tyłu pojazdu, z uwzględnieniem warunków niedostatecznej widoczności zgodnie z art. 57 ust 1 Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2022 poz. 988 ze zm.) z możliwością łatwego montażu i demontażu.
i) Wykonawca we własnym zakresie dostarczy pojazd do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
j) Zamawiający wymaga, aby miejsce serwisowania autobusu odbywało się w odległości możliwie najmniejszej od siedziby Zamawiającego. Miejsce serwisowania należy wskazać w formularzu oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV:
34121000-1 – Autobusy i autokary

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34121100-2 – Autobusy transportu publicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania:
art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:Działając na podstawie art. 255 pkt 1 oraz art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm), zwanej dalej w skrócie ,,Pzp”, Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania na „ Dostawa używanego lub nowego autobusu szkolnego do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej z terenu Gminy Łomża”

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1, ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 wrzesnia 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710
z późn. zm.) zwana dalej ustawą Pzp.
– Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:
(…)
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”


Uzasadnienie unieważnienia faktyczne:
Dnia 12.12.2022 roku o godzinie 10:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wplynęła do Zamawiającego żadna oferta.
Zamawiajcący unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwosci wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej.
LINK do SIWZhttp://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08dadf5a-cefb-edd4-e8e1-8400116dc26d
CPV34.12.10.00, 34.12.11.00
Osoba do kontaktuGmina Łomża Marii Skłodowskiej-Curie 1a 18-400 Łomża email: [email protected] www: http://gminalomza.pl/bip/
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Data dodania2022-12-19