Miastkowo: Zakup i dostawa nowego autobusu do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej

przetargi
17.10.2022 12:47
Przetargi
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraURZĄD MIASTA I GMINY MIASTKOWO
18-413 MIASTKOWO
ŁOMŻYŃSKA 32
Tel. 86 217 48 78
Fax. 86 217 49 96
E-mail [email protected]
WWW miastkowo.pl/
Województwopodlaskie
PowiatŁomża
Treść zamówieniaZakup i dostawa nowego autobusu do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaZakup i dostawa nowego autobusu do przewozu dzieci i młodzieży szkolnejPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego (nieużywanego) autobusu do przewozu uczniów z terenu Gminy Miastkowo. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ „autobusem”, „pojazdem”.Zamawiający wymaga, aby dostarczony pojazd:1) był fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2021 oraz nie był pojazdem demonstracyjnym;2) znajdował się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletnym i gotowy do użytkowania;3) wyposażony był w dodatkowe atestowane pasy bezpieczeństwa umożliwiające bezpieczne przypięcie osób poruszających się na wózku inwalidzkim zgodnie z normą ISO 10542-2;4) posiadał wszystkie wymagane przepisami prawa zezwolenia na użytkowanie oraz dopuszczenie do obrotu; 5) posiadał dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdów; 6) spełniał wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w zakresie dopuszczenia pojazdu do ruchu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z z2016 r. poz. 2022 z późn. zm) 7) posiadał świadectwo homologacji czyli dopuszczenie pojazdu do ruchu jako autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim; 8) był wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych oraz roszczeń osób trzecich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w załączniku nr 5 do SWZ oraz we wzorze umowy – załącznik nr 4 do SWZ. Wykonawca udziela minimum 24 miesięcznej gwarancji na cały przedmiot zamówienia bez limitu kilometrów liczone od bezusterkowego odbioru. IGN.271.11.2022
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=miastkowo.pl_1665125680834
LINK do SIWZhttp://www.miastkowo.pl/bip/index.php?dzial=zamowienia&id=6689
CPV34.12.10.00
Wymagania5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ; b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie: – postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, – wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, – ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania 3) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. 4) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania: a) wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ppkt 4, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów , W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na swoim profilu Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych wykonawców, wpisując ich dane. Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
Wadium0.00
Osoba do kontaktuUrząd Miasta, ul. Łomżyńska 32, 18-413, Miastkowo, woj. podlaskie, państwo PL, tel. 86 217 48 78, e-mail [email protected]
Adres strony internetowej (URL): https://www.miastkowo.pl/bip/
Wymagany termin realizacji zamówieniado 2022-12-28
Miejsce i termin składania ofertURZĄD MIASTA I GMINY MIASTKOWO
18-413 MIASTKOWO
ŁOMŻYŃSKA 32

2022-10-14
Sposób składania oferthttps://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania skrytka ePUAP: /2007032/SkrytkaESP Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertądo 2022-11-12
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczeniecena 100