Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Płaska: Zakup autobusu do dowozu dziec

przetargi
07.10.2022 12:05
Przetargi
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraURZĄD GMINY PŁASKA
16-326 PŁASKA
53
Tel. 87 643 90 80
Fax. 87 643 90 81
E-mail [email protected]
WWW www.plaska.pl/
Województwopodlaskie
PowiatAugustów
Treść zamówieniaZakup autobusu do dowozu dzieci do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Płaskiej

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaZakup autobusu do dowozu dzieci do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Płaskiej4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego autobusu do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej z terenu Gminy Płaska. Pojazd powinien posiadać specjalną homologację i spełniać warunki przewozu osób zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.4.2. Charakterystyka techniczna i wyposażenie pojazdu:1) Rok produkcji – min. 2010 r. i nowszy, 2) Maksymalny przebieg pojazdu – 250 000 km (udokumentowany wraz z oryginalnym tachografem),3) Liczba osi: 2,4) Normy emisji spalin EURO 5,5) Długość pojazdu: od 12 m do 13 m,6) Maksymalna wysokość: 3,50 m,7) Kolor jednolity jasny lub srebrny,8) Liczba miejsc siedzących: min. 60,9) Liczba miejsc stojących: min. 10,10) Elektryczny hamulec przystankowy,11) Retarder / telma 12) Mikrofon,13) Klimatyzacja,14) Dodatkowe ogrzewanie niezależne od pracy silnika podgrzewające płyn,15) Indywidualne nawiewy,16) Siedzenia wyposażone w pasy bezpieczeństwa,17) Miejsca umożlwiające włożenie tabliczek „Dzieci”,18) Elektrycznie otwierana szyba kierowcy,19) Drzwi przednie otwierane pneumatycznie bądź elektrycznie,20) Drzwi tylne boczne otwierane pneumatyczne bądź elektrycznie, dwuskrzydłowe umożliwiające wniesienie wózka inwalidzkiego,21) Miejsce do przewozu przynajmniej jednego wózka inwalidzkiego, po szybkim demontażu 4 miejsc siedzących (dopuszcza się siedzenia odchylane),22) Przycisk sygnalizujący wezwanie kierowcy do pomocy przy osobie poruszającej się na wózku umiejscowiony wewnątrz przy miejscu przeznaczonym do przewozu wózka oraz na zewnątrz przy tylnych bocznych drzwiach23) Fotele wyposażone w podłokietniki od strony korytarza,24) Minimum dwa szyberdachy,25) Minimum dwie boczne szyby z możliwością otwierania bądź uchylenia umiejscowione w przedziale pasażerskim,26) Podwójne szyby,27) Bagażniki przelotowe,28) Zawieszenie pneumatyczne z możliwością regulacji wysokości, 29) Pojazd posiada dokumentację, na podstawie której, można prześledzić historię serwisowania oraz przebieg auta. 30) Pojazd wolny od jakichkolwiek obciążeń na rzecz osób i podmiotów trzecich (leasing, zastaw, itp.). 31) Autobus musi być sprawny technicznie, kompletny, wolny od wad – gotowy do pracy. Powinien posiadać aktualne badania techniczne wpisane do dowodu rejestracyjnego oraz aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC. Pojazd musi być zarejestrowany na terenie Polski. 32) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia zgodności faktycznego stanu technicznego pojazdu ze opisanym w ofercie przez Wykonawcę. 33) Wykonawca powinien być właścicielem pojazdu lub mieć pisemne prawo do dysponowania nim. 34) Pojazd nie może stanowić zabezpieczenia bankowego lub prawa własności osób trzecich. 35) Elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 36) Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2022 poz. 988 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy. 37) Wykonawca zapewnia, że: a) W dniu odbioru przeszkoli nieodpłatnie przyszłych użytkowników w zakresie eksploatacji i obsługi przedmiotowego pojazdu; b) Gwarantuje, że pojazd będący przedmiotem zamówienia jest wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych; c) W dniu odbioru przedmiotowego pojazdu przekaże Zamawiającemu dokumentację techniczno-eksploatacyjną: – kartę pojazdu, w przypadku pojazdu zarejestrowanego na terenie Polski, – historię napraw pojazdu, – instrukcje obsługi w języku polskim dla całego pojazdu, poszczególnych jego urządzeń i wyposażenia, – książki gwarancyjne dla pojazdu i poszczególnych jego urządzeń i wyposażenia, – 2 komplety kluczy, – wykaz akcesoriów i wyposażenia pojazdu, – wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji w Wydziale Komunikacji. 38) Wykonawca udzieli Zamawiającemu: 1) Minimum 3 miesięcznej gwarancji na podzespoły: silnik, skrzynia biegów, most, konstrukcja auta bez limitu kilometrów; 2) Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na przedmiot zamówienia. ZPP.271.4.2022
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=bip.ug.plaska.wrotapodlasia.pl_1664826889344
LINK do SIWZhttp://bip.ug.plaska.wrotapodlasia.pl/ogloszenia–przetargi/przetarg—zakup-autobusu-do-dowozu-dzieci-do-zespolu-szkolno-przedszkolnego-w-plaskiej.html
CPV34.10.00.00, 34.12.10.00
Wymagania5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach). Uwaga: Wykonawca ma obowiązek wskazać w Formularzu ofertowym producenta oraz model i wersje (wersje wskazuje się, jeżeli dany model oferowany jest w różnych konfiguracjach) oferowanego samochodu. W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże producenta lub modelu lub wersji oferowanego samochodu Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt5 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 223 ustawy Pzp. 2) Oświadczenie, o których mowa w pkt 8.1 SWZ; 3) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby: a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru; b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). 13.5. Pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale 13.4 pkt 4) lit c) i pkt 5) SWZ składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność notarialnie – w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. 10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
Wadium0.00
Osoba do kontaktuGmina Płaska, ul. Płaska 53, 16-326, Płaska, woj. podlaskie, państwo PL, tel. 876439080, e-mail [email protected]
Adres strony internetowej (URL): http://www.plaska.pl/
Wymagany termin realizacji zamówienia30 dni
Miejsce i termin składania ofertURZĄD GMINY PŁASKA
16-326 PŁASKA
53

2022-10-12
Sposób składania ofertWykonawca składa ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe” Godzina: 12:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertądo 2022-11-11
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczeniecena 80
gwarancja na podzespoły: silnik, skrzynia biegów, most, konstrukcja auta bez limitu kilometrów 20