Jedna oferta na P4 mazowieckich VT627; ponad budżetem
Jedna oferta została złożona w powtórzonym przetargu na wykonanie napraw w poziomie utrzymania P4 spalinowych autobusów szynowych serii VT627 i prac wykraczających poza stały zakres naprawy w poziomie utrzymania P4, w tym uzupełnienie braków.
Przekracza ona budżet Kolei Mazowieckich.
Oferta
Ofertę złożyło konsorcjum CSI Invest Sp. z o.o. oraz Seluch Polska Sp. z o.o. z ceną 4 841 600,00netto/ 5 955 168,00 brutto. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 3 400 000,00 zł netto, 4 182 000,00 zł brutto.
Wykonawca zobowiązał się udzielić gwarancji jakości na okres 18 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego autobusu szynowego, na prace wykonane w ramach przedmiotu umowy/na cały autobus szynowy po naprawie. Wykonawca zobowiązał się także wykonać naprawę w poziomie utrzymania P4 każdego spalinowego autobusu szynowego, w terminie nie dłuższym niż 50 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania spalinowego autobusu szynowego do naprawy.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Przedmiot zamówienia obejmuje naprawy 4 spalinowych autobusów szynowych serii VT627-101, 102, 104, 105.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był świadczony przez Wykonawcę, który posiada wdrożony system zarządzania jakością w oparciu o standard IRIS (ISO/TS 22163) w zakresie utrzymania pojazdów kolejowych. Przedmiot umowy winien być realizowany z zachowaniem standardów w zakresie jakości, niezawodności i bezpieczeństwa technicznego, zgodnie z takim standardem.
Zamawiający wymaga także na każdy autobus szynowy po naprawie w poziomie utrzymania P4 udzielenia gwarancji jakości na okres co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego autobusu szynowego na prace wykonane w ramach przedmiotu umowy/na cały autobus szynowy po naprawie (w zależności od wybory Wykonawcy), zrealizowania zamówienia w terminie do dnia 31 grudnia 2022 roku oraz wykonania naprawy w poziomie utrzymania P4 każdego autobusu szynowego, w terminie nie dłuższym niż 55 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania autobusu szynowego do naprawy.