Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Rzeszów: Dostawa niskopodłogowych autobusów miejskich

przetargi
04.06.2022 12:16
Wyniki przetargów
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Dane organizatoraZwiązek Gmin „Podkarpacka Komunikacja Samochodowa” w Rzeszowie
35-959 Rzeszów
Aleja Wyzwolenia 6
Tel. +48 178603203
Fax. +48 178603205
E-mail [email protected]
Województwopodkarpackie
PowiatRzeszów
Treść zamówieniaDOSTAWA 3 SZT. NISKOPODŁOGOWYCH AUTOBUSÓW MIEJSKICH DLA ZWIĄZKU GMIN „PODKARPACKA KOMUNIKACJA SAMOCHODOWA”

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia1. Przedmiotem zamówienia była dostawa 3 sztuk fabrycznie nowych, niskopodłogowych, ekologicznych spełniającego normę EURO 6 OBD-E autobusów miejskich długości od 7,50 m do 8,60 m. Autobusy muszą być pojazdami tej samej marki, wyprodukowane przez tego samego producenta, muszą być fabrycznie nowe wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 roku, wolne od wad fizycznych oraz prawnych. Za fabrycznie nowy uznaje się autobus nieużywany, o przebiegu nie większym niż 3 500 km, nierejestrowany wcześniej, nieużywany do jazd testowych, prezentacyjnych lub badań. Zamawiający wymaga, aby oferowane autobusy nie były prototypami. Wszystkie autobusy muszą posiadać tę samą stylizację i kolorystykę.
Wynik przetarguNazwa:
DOSTAWA 3 SZT. NISKOPODŁOGOWYCH AUTOBUSÓW MIEJSKICH DLA ZWIĄZKU GMIN „PODKARPACKA KOMUNIKACJA SAMOCHODOWA”
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2) Udzielenie zamówienia
V.2.1) Data zawarcia umowy: 25/05/2022
V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 2
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 1
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Busimport Pl Sp. z o.o. Gierłatowo 10a, 62-330 Nekla
Krajowy numer identyfikacyjny: 7891624414
Miejscowość: Gierłatowo 10
Kod NUTS: PL418 Poznański
Kod pocztowy: 62-330
Państwo: Polska
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) Całkowita końcowa wartość umowy/części: 2 282 400.00 PLN
V.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa
CPV34.12.11.00, 34.12.14.00
Wadium1.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę na podstawie przepisów art. 108 ust.1 uPzp. 2.Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia określone w art.art. 109 ust. 1 pkt. 4,5,7 uPzp. 3.Wykluczenie Wykonawcy następuje zgo
Osoba do kontaktuOficjalna nazwa: Związek Gmin „Podkarpacka Komunikacja Samochodowa” w Rzeszowie
Adres pocztowy: Aleja Wyzwolenia 6
Miejscowość: Rzeszów
Kod NUTS: PL823 Rzeszowski
Kod pocztowy: 35-959
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 178603203
Faks: +48 178603205
Adresy internetowe:
Główny adres: http://zgpks.rzeszow.pl/
Adres profilu nabywcy: http://zgpks.rzeszow.pl/bip/
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie
Kryterium jakości – Nazwa: Ocena techniczna / Waga: 40
Cena – Waga: 60
UwagiVI.3) Informacje dodatkowe:
1.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę na podstawie przepisów art. 108 ust.1 uPzp.
2.Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia określone w art.art. 109 ust. 1 pkt. 4,5,7 uPzp.
3.Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 uPzp.
4.Wykonawca zobowiązany jest przesłać elektronicznie aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca:
a)nie podlega wykluczeniu
b)spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5.Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 4 wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie jednolitego dokumentu sporządzonego zgodnie z wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE zwanego dalej „JEDZ”. Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zgodnie z art. 124 ust. 1 uPzp.
6.Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie,nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1)Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ
2)Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 uPzp sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
3)Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4)Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp. w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 oraz 109 ust. 1 pkt 7, 5 uPzp.; wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
5)Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
6)Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;- załącznik nr 7 do SWZ;
7.Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 139 ust. 1 uPzp.
8.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 50 000
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl/kio
VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy p.z.p.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 p.z.p. oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
3. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.
6. Odwołanie wnosi się w terminie:
1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1).
7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia
8. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.p., stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
9. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17.11.1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej.
10. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych, zwanego dalej „sądem zamówień publicznych”.
11. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 uPzp ofert przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. – Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.
12. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl/kio
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26/05/2022

Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:291297-2022:TEXT:PL:HTML&src=0
Data dodania2022-05-31