MPK Wrocław: Dostawa części do tramwajów

przetargi
11.04.2022 16:45
Dane organizatoraMIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACYJNE SP. Z O.O. WE WROCŁAWIU
50-316 WROCŁAW
BOLESŁAWA PRUSA 75/79
Tel. 71 325 08 00
Fax. 71 325 08 02
E-mail [email protected]
WWW www.mpk.wroc.pl/
Województwodolnośląskie
PowiatWrocław
Treść zamówieniaSukcesywne dostawy części elektrycznych do tramwajów typu 105N, 204 WrAs, Moderus i Pesa w podziale na 5 zadań.

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaSukcesywne dostawy części elektrycznych do tramwajów typu 105N, 204 WrAs, Moderus i Pesa w podziale na 5 zadań. Numer referencyjny: KU.241/pn19_2022/ATPrzedmiotem zamówienia są sukcesywne części elektrycznych do tramwajów typu 105N, 204 WrAs, Moderus i Pesa w podziale na 5 zadań na warunkach określonych w umowie oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania i oczekiwania Zamawiającego zawiera:1) Wzór umowy – WU (Załącznik nr 1 do SWZ),2) Opis przedmiotu zamówienia – OPZ (Załącznik nr 2 do SWZ),które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Zadanie nr 1: Dostawa silników trakcyjnych typu STD Część nr 1 Przedmiotem Zadania nr 1 są sukcesywne dostawy silników trakcyjnych typu STD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Zadanie nr 2: Dostawa silnika trakcyjnego DKCBZ 0211-4LA Część nr 2 Przedmiotem Zadania nr 2 jest dostawa silnika trakcyjnego DKCBZ 0211-4LA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Zadanie nr 3: Dostawa podzespołów i części typu ENI Część nr 3 Przedmiotem Zadania nr 3 są sukcesywne dostawy podzespołów i części typu ENI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Zadanie nr 4: Dostawa wzmacniaczy WAP215 Część nr 4 Przedmiotem Zadania nr 4 są sukcesywne dostawy wzmacniaczy WAP215. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Zadanie nr 5: Dostawa części do drzwi tramwajowych Część nr 5 Przedmiotem Zadania nr 5 są sukcesywne dostawy części do drzwi tramwajowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=mpk-wroclaw.logintrade.net_1649423247410
LINK do SIWZhttp://mpk-wroclaw.logintrade.net/zapytania_email,81188,6d4a54ecd4c54d7e5177879db99699a0.html
CPV34.63.00.00
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: Zamawiający NIE stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający NIE stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Wykonawca spełni warunek jeżeli:wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje:dla zadania nr 1: dostawy części elektrycznych do taboru szynowego o łącznej wartości NIE mniejszej niż 500.000,00 PLN brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100);dla zadania nr 2: dostawy części elektrycznych do taboru szynowego o łącznej wartości NIE mniejszej niż 90.000,00 PLN brutto (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100);dla zadania nr 3: dostawy części elektrycznych do taboru szynowego o łącznej wartości NIE mniejszej niż 1.000.000,00 PLN brutto (słownie: jeden milion złotych 00/100);dla zadania nr 4: dostawy części elektrycznych do taboru szynowego o łącznej wartości NIE mniejszej niż 60.000,00 PLN brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100);dla zadania nr 5: dostawy części elektrycznych do taboru szynowego o łącznej wartości NIE mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).Składając ofertę na kilka zadań należy udokumentować doświadczenie na kwotę będącą sumą wartości doświadczenia wymaganego przez Zamawiającego dla poszczególnych zadań.UWAGA: dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. Jeżeli w tym dniu NIE będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Warunek zostanie wstępnie zweryfikowany na podstawie przedłożonego Jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia nw. dokumentów:a) Wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegających na:dla zadania nr 1: dostawy części elektrycznych do taboru szynowego o łącznej wartości NIE mniejszej niż 500.000,00 PLN brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100);dla zadania nr 2: dostawy części elektrycznych do taboru szynowego o łącznej wartości NIE mniejszej niż 90.000,00 PLN brutto (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100);dla zadania nr 3: dostawy części elektrycznych do taboru szynowego o łącznej wartości NIE mniejszej niż 1 000.000,00 PLN brutto (słownie: jeden milion złotych 00/100);dla zadania nr 4: dostawy części elektrycznych do taboru szynowego o łącznej wartości NIE mniejszej niż 60.000,00 PLN brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100);dla zadania nr 5: dostawy części elektrycznych do taboru szynowego o łącznej wartości NIE mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert– wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziałuWykaz i krótki opis zasad i kryteriów: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz, którzy NIE podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp z uwzględnieniem zapisów art. 111 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 oraz art. 393 ust. 4 ustawy Pzp. Dodatkowo Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.W celu wstępnego wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie w formie Jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ). Przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, NIE krótszym niż 10 dni terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych skazanych przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia.III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: — zadanie nr 1: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100),— zadanie nr 2: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100),— zadanie nr 3: 47 000,00 PLN (słownie: czterdzieści siedem tysięcy złotych 00/100),— zadanie nr 4: 1 400,00 PLN (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100),— zadanie nr 5: 5 600,00 PLN (słownie: pięć tysięcy sześćset złotych 00/100),do upływu terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.Szczegółowe wymagania dotyczące wnoszenia wadium zostały określone w pkt 14 Specyfikacji Warunków Zamówienia.III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:Informacje na temat rozliczeń między Wykonawcą a Zamawiającym zostały określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Wzorze Umowy.III.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w TAKim przypadku do oferty należy złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne zostanie uznana za najkorzystniejszą, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Warunki realizacji umowy zostały określone we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Osoba do kontaktuMiejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. we Wrocławiu ul. Bolesława Prusa 75-79 Wrocław 50-316 Dział Zamówień +48 713250817 [email protected] +48 713250802 www.mpk.wroc.pl
Wymagany termin realizacji zamówieniaOkres w miesiącach: 36
Miejsce i termin składania ofertMIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACYJNE SP. Z O.O. WE WROCŁAWIU
50-316 WROCŁAW
BOLESŁAWA PRUSA 75/79

2022-05-06
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://mpk-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 09:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 03/08/2022