Ząbkowice Śląskie: Dostawa 4 sztuk nowych, zeroemisyjnych autobusów elektrycznych

przetargi
27.03.2022 13:38
Wyniki przetargów
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Dane organizatoraGmina Ząbkowice Śląskie
57-200 Ząbkowice Śląskie
ul. 1 Maja 15
Tel. +48 748165317
Fax. +48 748155445
E-mail [email protected]
Województwodolnośląskie
PowiatZąbkowice Śląskie
Treść zamówieniaDostawa 4 sztuk nowych, zeroemisyjnych autobusów elektrycznych

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaDostawa 4 sztuk nowych, zeroemisyjnych autobusów elektrycznych (zasilanych energią elektryczną zgromadzoną w bateriach trakcyjnych autobusów), kategorii M3 przeznaczonych do wykonywania przewozów osobowych w ramach Ząbkowickiej Komunikacji Publicznej.
Wynik przetarguNazwa:
Dostawa 4 sztuk nowych, zeroemisyjnych autobusów elektrycznych
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2) Udzielenie zamówienia
V.2.1) Data zawarcia umowy: 16/02/2022
V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 1
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: AUTOMET Group Spółka jawna, ,
Adres pocztowy: ul. Stankiewicza 4
Miejscowość: Sanok
Kod NUTS: PL822 Przemyski
Kod pocztowy: 38-500
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 134653800
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 9 192 000.00 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 5 596 000.00 PLN
V.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa
CPV34.12.11.00
Osoba do kontaktuOficjalna nazwa: Gmina Ząbkowice Śląskie
Krajowy numer identyfikacyjny: ZP.271.29.2021
Adres pocztowy: ul. 1 Maja 15
Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
Kod NUTS: PL517 Wałbrzyski
Kod pocztowy: 57-200
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Elżbieta Kinal
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 748165317
Faks: +48 748155445
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.bip.zabkowiceslaskie.pl
Miejsce i termin składania ofert
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie
Kryterium jakości – Nazwa: Okres gwarancji na prawidłową pracę i właściwy stan techniczny całego autobusu wraz z urządzeniami i oprogramowaniem (G) / Waga: 10%
Kryterium jakości – Nazwa: Pojemność baterii akumulatorów trakcyjnych (B) / Waga: 15%
Kryterium jakości – Nazwa: Okres gwarancji na prawidłową pracę i właściwy stan techniczny baterii akumulatorów trakcyjnych (GB) / Waga: 10%
Kryterium jakości – Nazwa: Moc silnika (S) / Waga: 10%
Kryterium jakości – Nazwa: Okres gwarancji na prawidłową pracę i właściwy stan techniczny elementów nadwozia oraz szkieletu kratownicy (GK) / Waga: 5%
Cena – Waga: 50%
UwagiVI.3) Informacje dodatkowe:
Szczegóły postępowania zawarto w SWZ dostępnej pod adresem:
https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
w ZAKŁADCE NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA.
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-678
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 Pzp. oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
3. Kwestie odwołania regulują przepisy art. 513 – 521 ustawy Pzp.
4. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp., stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
5. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. z 2020 r. poz. 1575 tj. ze zm.) o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej.
6. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych, zwanego dalej „sądem zamówień publicznych”.
7. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp., przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.
8. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 22458700
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07/03/2022

Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:127684-2022:TEXT:PL:HTML&src=0
Data dodania2022-03-11