Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Zakopane: Dostawa autobusów niskoemisyjnych

przetargi
18.03.2022 12:27
Przetargi
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraURZĄD GMINY I MIASTA ZAKOPANE
34-500 ZAKOPANE
TADEUSZA KOŚCIUSZKI 13
Tel. 18 202 04 00
Fax. 18 20 20 444
E-mail [email protected]
WWW www.zakopane.eu/
Województwomałopolskie
PowiatTatrzański-Zakopane
Treść zamówieniaDOSTAWA AUTOBUSÓW NISKOEMISYJNYCH DLA MIASTA ZAKOPANE

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaDOSTAWA AUTOBUSÓW NISKOEMISYJNYCH DLA MIASTA ZAKOPANE Numer referencyjny: BZP.271.15.2022Przedmiot zamówienia obejmuje zakup taboru niskoemisyjnego do obsługi linii komunikacji miejskiej – 3 szt. autobusów niskopodłogowych zasilanych olejem napędowym z silnikiem spełniającym normy Euro 6.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup taboru niskoemisyjnego do obsługi linii komunikacji miejskiej – 3 szt. autobusów niskopodłogowych zasilanych olejem napędowym z silnikiem spełniającym normy Euro 6. 2. Zamówienia obejmuje: 1) dostawę 3 sztuk fabrycznie nowych autobusów niskopodłogowych o długości od 11,80 do 12,20 m., zasilanych olejem napędowym z silnikiem spełniającym normy Euro 6, identycznych, tej samej marki, rok produkcji 2022 r., wyprodukowanych seryjnie tj. muszą znajdować się w bieżącej ofercie sprzedaży Wykonawcy, skompletowanych zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia, przystosowanych do przewozu osób z ograniczoną sprawnością ruchową wraz z dodatkowym wyposażeniem, oprogramowaniem i dokumentacją. 2) Wykonawca, w ramach dostawy autobusów jest zobowiązany do dostarczenia bez dodatkowych opłat (wynagrodzenie zostało uwzględnione w cenie oferty), sporządzoną w języku polskim następującą dokumentację techniczną i oprogramowanie: a) niezbędne dokumenty zezwalające na ich rejestrację i eksploatację na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, b) dokumentację użytkowania dla kierowcy w wersji papierowej w ilości 2 sztuki / 1 autobus, c) dokumentację techniczną dotyczącą obsługi i naprawy autobusów i jego podzespołów- 3 komplety w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, a w przypadku, gdy dokumentacja techniczna autobusu będzie aktualizowana w formie elektronicznej on-line, Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu pełny do niej bezpłatny dostęp do serwisu przez okres co najmniej 12 lat, d) pełny katalog części zamiennych autobusu 2 sztuki w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, a w przypadku, gdy dokumentacja techniczna autobusu będzie aktualizowana w formie elektronicznej on-line, Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu pełny do niej bezpłatny dostęp do serwisu przez okres, co najmniej 12 lat, e) schematy układu pneumatycznego, ogrzewania, chłodzenia, klimatyzacji, zawieszenia, smarowania, hydraulicznego, napędowego i instalacji elektrycznej autobusu wraz z wykazem elementów- 2 komplety, f) szczegółowe rysunki rozplanowania przestrzeni pasażerskiej wraz z zaznaczeniem istotnych miejsc dla świadczonych usług- 2 komplety, g) rysunek rozmieszczenia elementów sterowania w kabinie kierowcy, wraz z opisem wszystkich zamontowanych elementów- 2 komplety, h) oprogramowanie i konieczne urządzenia do programowania i obsługi tablic informacyjnych – 1 komplet, i) oprogramowanie i konieczne urządzenia do diagnozowania układów pneumatycznych w autobusie- 1 komplet, j) oprogramowanie i konieczne urządzenia do diagnozowania układów elektronicznych w autobusie- 1 komplet, k) zapewnienie aktualizacji dokumentacji określonej w punktach 2, 3, 4, 5, przekazanej w wersji papierowej i na nośnikach zapisów elektronicznych, nie dotyczy to sytuacji, gdy zapewniony został dostęp do aktualizacji wersji on-line. l) dokumentacja i oprogramowanie wraz z licencjami dla systemu przygotowania i ładowania danych na pojazdy, systemu monitoringu i systemu lokalizacji. 3) Oprogramowanie do diagnozowania układów pneumatycznych i elektronicznych należy dostarczyć wraz z licencjami na ich użytkowanie przez okres co najmniej 12 lat licząc od dnia dostarczenia. 4) Przez okres gwarancji wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia umownego do bieżącej aktualizacji oprogramowania objętego przedmiotem umowy. 5) Dokumentację techniczną należy dostarczyć wraz z dostawą autobusów. 6) W okresie obowiązywania umowy dostawy autobusów (w tym w okresie realizacji uprawnień z tytułu udzielonej gwarancji) oraz umowy udzielenia autoryzacji, strony posługują się językiem polskim. 7) Wykonawca najpóźniej w dacie odbioru technicznego pierwszego z Autobusów przekaże Zamawiającemu dodatkowe wyposażenie określone między innymi w SWZ i ofercie.
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=platformazakupowa.pl_1646140836916
LINK do SIWZhttp://platformazakupowa.pl/transakcja/579677
CPV34.12.11.00, 34.12.14.00
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaKryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówieniaIII.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweKryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
Wadium10000.00
Osoba do kontaktuGmina Miasto Zakopane 000654948 ul. Kościuszki 13 Zakopane 34-500 Ewa Stasik Biuro Zamówien Publicznych +48 182020448 [email protected] www.zakopane.pl www.zakopane.pl
Wymagany termin realizacji zamówieniaOkres w dniach: 240
Miejsce i termin składania ofert

2022-03-29
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zakopane/proceedings Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl/pn/zakopane/proceedings Godzina: 11:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 26/06/2022
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Uwagi2022/S 042-108326
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE


Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Miasto Zakopane
Krajowy numer identyfikacyjny: 000654948
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 13
Miejscowość: Zakopane
Kod NUTS:
PL218 Nowosądecki
Kod pocztowy: 34-500
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Ewa Stasik Biuro Zamówien Publicznych
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 182020448
Adresy internetowe:
Główny adres:
www.zakopane.pl
Adres profilu nabywcy:
www.zakopane.pl

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/zakopane/proceedings
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:
https://platformazakupowa.pl/pn/zakopane/proceedings

I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.5) Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
DOSTAWA AUTOBUSÓW NISKOEMISYJNYCH DLA MIASTA ZAKOPANE
Numer referencyjny: BZP.271.15.2022

II.1.2) Główny kod CPV
34121100 Autobusy transportu publicznego

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy

II.1.4) Krótki opis:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup taboru niskoemisyjnego do obsługi linii komunikacji miejskiej – 3 szt. autobusów niskopodłogowych zasilanych olejem napędowym z silnikiem spełniającym normy Euro 6.

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: NIE

II.2) Opis

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
34121400 Autobusy niskopodłogowe

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gmina Miasto Zakopane

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup taboru niskoemisyjnego do obsługi linii komunikacji miejskiej – 3 szt. autobusów niskopodłogowych zasilanych olejem napędowym z silnikiem spełniającym normy Euro 6.
2. Zamówienia obejmuje:
1) dostawę 3 sztuk fabrycznie nowych autobusów niskopodłogowych o długości od 11,80 do 12,20 m., zasilanych olejem napędowym z silnikiem spełniającym normy Euro 6, identycznych, tej samej marki, rok produkcji 2022 r., wyprodukowanych seryjnie tj. muszą znajdować się w bieżącej ofercie sprzedaży Wykonawcy, skompletowanych zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia, przystosowanych do przewozu osób z ograniczoną sprawnością ruchową wraz z dodatkowym wyposażeniem, oprogramowaniem i dokumentacją.
2) Wykonawca, w ramach dostawy autobusów jest zobowiązany do dostarczenia bez dodatkowych opłat (wynagrodzenie zostało uwzględnione w cenie oferty), sporządzoną w języku polskim następującą dokumentację techniczną i oprogramowanie:
a) niezbędne dokumenty zezwalające na ich rejestrację i eksploatację na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
b) dokumentację użytkowania dla kierowcy w wersji papierowej w ilości 2 sztuki / 1 autobus,
c) dokumentację techniczną dotyczącą obsługi i naprawy autobusów i jego podzespołów- 3 komplety w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, a w przypadku, gdy dokumentacja techniczna autobusu będzie aktualizowana w formie elektronicznej on-line, Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu pełny do NIEj bezpłatny dostęp do serwisu przez okres co najmniej 12 lat,
d) pełny katalog części zamiennych autobusu 2 sztuki w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, a w przypadku, gdy dokumentacja techniczna autobusu będzie aktualizowana w formie elektronicznej on-line, Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu pełny do NIEj bezpłatny dostęp do serwisu przez okres, co najmniej 12 lat,
e) schematy układu pneumatycznego, ogrzewania, chłodzenia, klimatyzacji, zawieszenia, smarowania, hydraulicznego, napędowego i instalacji elektrycznej autobusu wraz z wykazem elementów- 2 komplety,
f) szczegółowe rysunki rozplanowania przestrzeni pasażerskiej wraz z zaznaczeniem istotnych miejsc dla świadczonych usług- 2 komplety,
g) rysunek rozmieszczenia elementów sterowania w kabinie kierowcy, wraz z opisem wszystkich zamontowanych elementów- 2 komplety,
h) oprogramowanie i konieczne urządzenia do programowania i obsługi tablic informacyjnych – 1 komplet,
i) oprogramowanie i konieczne urządzenia do diagnozowania układów pneumatycznych w autobusie- 1 komplet,
j) oprogramowanie i konieczne urządzenia do diagnozowania układów elektronicznych w autobusie- 1 komplet,
k) zapewnienie aktualizacji dokumentacji określonej w punktach 2, 3, 4, 5, przekazanej w wersji papierowej i na nośnikach zapisów elektronicznych, NIE dotyczy to sytuacji, gdy zapewniony został dostęp do aktualizacji wersji on-line.
l) dokumentacja i oprogramowanie wraz z licencjami dla systemu przygotowania i ładowania danych na pojazdy, systemu monitoringu i systemu lokalizacji.
3) Oprogramowanie do diagnozowania układów pneumatycznych i elektronicznych należy dostarczyć wraz z licencjami na ich użytkowanie przez okres co najmniej 12 lat licząc od dnia dostarczenia.
4) Przez okres gwarancji wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia umownego do bieżącej aktualizacji oprogramowania objętego przedmiotem umowy.
5) Dokumentację techniczną należy dostarczyć wraz z dostawą autobusów.
6) W okresie obowiązywania umowy dostawy autobusów (w tym w okresie realizacji uprawnień z tytułu udzielonej gwarancji) oraz umowy udzielenia autoryzacji, strony posługują się językiem polskim.
7) Wykonawca najpóźniej w dacie odbioru technicznego pierwszego z Autobusów przekaże Zamawiającemu dodatkowe wyposażenie określone między innymi w SWZ i ofercie.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 20
Kryterium jakości – Nazwa: Termin realizacji dostawy / Waga: 20
Cena – Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 240
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 29/03/2022
Czas lokalny: 11:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 26/06/2022

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 29/03/2022
Czas lokalny: 11:05
Miejsce:
Polska, Zakopane, ul. Kościuszki 13, sala 13.
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
w zakresie przedmiotu zamówienia:
– Agnieszka Święty – Naczelnik Wydziału Drogownictwa i Transportu Urzędu Miasta Zakopane
[email protected]
w zakresie procedury udzielania zamówienia:
– Ewa Stasik – Kierownik Biura Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta Zakopane, e-mail
[email protected]


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.3) Informacje dodatkowe:
1. Wymagany termin wykonania zamówienia – do 240 dni od dnia podpisania umowy /kryterium oceny ofert/,
2. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
3. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane będzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu NIEwykonania lub NIEnależytego wykonania umowy.
4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp.
5. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (ESPD), o którym mowa w Rozdziale XIV ust. 1 pkt 2 SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu oraz oświadczenie w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (ESPD), o których mowa w Rozdziale XIV ust. 1 pkt 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) dowód wniesienia wadium;
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
5) Przedmiotowe środki dowodowe zgodnie z informacjami zawartymi w rozdziale IX SWZ.
6. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest NIE później niż w dniu podpisania umowy przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną NIE mniejsza niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
www.uzp.gov.pl

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 p.z.p. oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
3. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w TAKi sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.
6. Odwołanie wnosi się w terminie:
1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1).
7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
8. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.p., stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
9. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17.11.1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału NIE stanowią inaczej.
10. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych, zwanego dalej „sądem zamówień publicznych”.
11. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.p., przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. – Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.
12. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587801
Adres internetowy:
www.uzp.gov.pl

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
24/02/2022
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
042
2022
Następna aktualizacja:
02/03/2022
Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
ESPD
European Single Procurement Document
Data dodania2022-03-01