Tramwaje Warszawskie rozstrzygnęły przetargi
infotram
19.11.2008 15:35
Tramwaje Warszawskie rozstrzygnęły przetargi
EKO-LAND opracuje modernizację trasy tramwajowej Dworzec Wileński – Rondo Waszyngtona natomiast BACA ROBERT OPTIMA wykona studium wykonalności zakupu 40 niskopodłogowych tramwajów –poinformowały Tramwaje Warszawskie.
Modernizacja trasy Dw. Wileński –Rondo Waszyngtona
Wykonanie modernizacji trasy tramwajowej na odcinku Dw. Wileński –Rondo Waszyngtona to priorytetowa inwestycja w kontekście Mistrzostw Europy w piłce nożnej, które odbędą się w 2012 roku. Nie może zatem dziwić fakt, iż już teraz rozpoczynają się przygotowania do przeprowadzenia tej inwestycji. Zwycięsko z przetargu, którego przedmiotem zamówienia było opracowanie koncepcji modernizacji omawianego odcinka, wyszła, pokonując siedmiu konkurentów, firma EKO-LAND. Tramwaje Warszawskie chcą, aby realizacja zamówienia była prowadzona w trzech etapach finansowanych w proporcjach: I etap – 30%;II etap – 55%;III etap – 15%. Pierwszy z nich obejmuje sporządzenie Raportu Wstępnego, w którym Wykonawca uwzględni zakres wymagany następującymi punktami karty programowej:
1. Charakterystyka projektu;
2. Podstawowe informacje o projekcie;
3.Charakterystyka wykonawcy opracowania;
4.Tło projektu;
5. Charakterystyka regionu projektu;
6. Zagospodarowanie przestrzenne miasta;
7. Gospodarka i sfera społeczna;
8. Miejsce projektu w strategii rozwoju miasta i kraju;
9. Charakterystyka stanu istniejącego;
10. Warianty modernizacji trasy tramwajowej;
11. Wstępne podsumowanie koncepcji modernizacji trasy;
12. Ocena z punktu widzenia celów polityki strukturalnej UE.
Etap II obejmuje sporządzenie Raportu Końcowego Studium Wykonalności, w którym Wykonawca uzupełni Raport Wstępny o zakres wymagany następującymi punktami karty programowej:
1. Wnioski z przeprowadzonej analizy – podsumowanie;
2. Logika interwencji;
3. Analizy ruchu;
4. Analiza techniczna;
5. Analiza opcji;
6. Ocena ryzyka;
7. Podsumowanie koncepcji modernizacji trasy;
8. Analiza finansowa i ocena pozycji finansowej beneficjenta;
9. Analiza oddziaływania na środowisko;
10. Podsumowanie i wnioski.
W ramach Etapu II Wykonawca zobowiązany jest także do sporządzenia Syntezy Studium wykonalności.
Etap III obejmuje natomiast ewentualne uzupełnienie zawartości informacyjnej studium wykonalności zgodnie z żądaniami Instytucji dokonującej oceny i akceptacji wniosku Zamawiającego o dofinansowanie ze środków UE w celu spełnienia szczegółowych zasad i wymagań dotyczących opracowania będącego przedmiotem zamówienia, a także wytycznymi przygotowania Studiów.
Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części wynosi 85000 PLN.
Dostosowanie taboru Tramwajów Warszawskich do potrzeb osób niepełnosprawnych
Tramwaje Warszawskie poinformowały także, iż opracowaniem studium wykonalności dla projektu „Dostosowanie taboru Tramwajów Warszawskich do potrzeb osób niepełnosprawnych – zakup 40 tramwajów niskopodłogowych”zajmie się BACA ROBERT OPTIMA. Studium wykonalności będzie realizowane również w trzech etapach finansowanych w proporcjach: I etap – 30%;II etap – 55%;III etap -15%.
Etap I obejmuje sporządzenie Raportu Wstępnego, w którym Wykonawca uwzględni zakres wymagany następującymi punktami karty programowej:
1. Charakterystyka projektu;
2. Podstawowe informacje o projekcie;
3. Charakterystyka wykonawcy opracowania;
4. Tło projektu;
5. Charakterystyka regionu projektu;
6. Zagospodarowanie przestrzenne miasta;
7. Gospodarka i strefa społeczna;
8. Miejsce projektu w strategii rozwoju miasta i kraju;
9. Charakterystyka stanu istniejącego;
10. Warianty realizacji projektu;
11. Podsumowanie koncepcji wymiany taboru;
12. Ocena z punktu widzenia celów polityki strukturalnej UE.
Etap II obejmuje sporządzenie Raportu Końcowego Studium Wykonalności, w którym Wykonawca uzupełni Raport Wstępny o zakres wymagany następującymi punktami karty programowej:
1. Wnioski z przeprowadzonej analizy – podsumowanie;
2. Logika interwencji;
3. Analizy ruchu;
4. Analiza techniczna;
5. Analiza opcji;
6. Ocena ryzyka;
7. Analiza finansowa i ocena pozycji finansowej Beneficjenta;
8. Analiza oddziaływania na środowisko;
9. Podsumowanie i wnioski.
W ramach Etapu II Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia Syntezy Studium Wykonalności.
Etap III obejmuje: ewentualne uzupełnienie zawartości informacyjnej Studium Wykonalności zgodnie z żądaniami Instytucji dokonującej oceny i akceptacji wniosku Zamawiającego o dofinansowanie ze środków UE w celu spełnienia szczegółowych zasad i wymagań dotyczących opracowania będącego przedmiotem zamówienia a także wytycznymi przygotowania Studiów Wykonalności dla projektów realizowanych w ramach POLiś.
Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części wynosi 151000 PLN.
Opracowano na podstawie informacji Tramwajów Warszawskich.
Więcej z Działu Kontrakty
GAiT chcą doposażyć N8C w klimatyzację
04.09.2023
Zagrzeb chce kupić używane tramwaje
23.06.2023
Modertrans z kolejną umową w Szczecinie
24.04.2023
Cieszyn kupił replikę tramwaju
18.01.2023
GAiT z tramwajową umową do 2044 roku
30.12.2022
Więcej z Działu Pasażer
Z tramwaju wprost pod koła samochodu
22.08.2023
Więcej z Działu Prawo
Sprawa karna za graffiti na tramwajach
14.10.2021
30 kwietnia tramwajowa rozprawa w Olsztynie
06.04.2021
Będzie pierwszeństwo dla tramwajów
24.11.2020
Więcej z Działu Przewoźnicy
Przedostatnia Beta w Szczecinie
09.10.2023
Na Jimka najlepiej tramwajem
13.09.2023
Nocny serwis metra
10.07.2023
Więcej z Działu Producenci
Krótka Gamma na ulicach Poznania
06.06.2023
Nevelo ponownie w Krakowie
07.10.2022
Medcom z nagrodą od Siemens Mobility
30.09.2022
Hyundai ucieka z Warszawy
13.09.2022
Puma tramwajem do zadań specjalnych?
05.04.2022
Komplet Swingów w Toruniu
25.02.2022
Trzeci Swing z nowej dostawy w Toruniu
21.01.2022
Więcej z Działu Infrastruktura
Warszawskie metro wyborcze
28.09.2023
Tramwaje wróciły do Zabrza
18.09.2023
Bytom z priorytetem dla tramwajów
08.09.2023