Ponownie dwie oferty na P4 mazowieckich EN57AKM
Koleje Mazowieckie w powtórzonym przetargu na naprawy w poziomie utrzymania P4 33 ezt serii EN57 zmodernizowanych według dokumentacji serii EN57AKM ponownie otrzymały dwie oferty.
Czekamy na decyzję.
Oferty
Oferty złożyli:
1. Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego „Mińsk Mazowiecki” S.A. z ceną 40 613 100,00 netto zł, 49 954 113,00 zł brutto. Wykonawca zobowiązał się wykonać naprawę w poziomie utrzymania P4 wraz z modyfikacją każdego ezt, w terminie nie dłuższym niż 35 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania ezt do naprawy.
2. Konsorcjum Serwis Pojazdów Szynowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa oraz Public Transport Service z ceną 47 850 000,00 zł netto, 58 855 500,00 zł brutto. Wykonawca zobowiązał się wykonać naprawę w poziomie utrzymania P4 wraz z modyfikacją każdego ezt, w terminie nie dłuższym niż 55 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania ezt do naprawy.
Obie oferty mieszczą się w szacunkach zamawiającego, który na ten cel chciał przeznaczyć kwotę w wysokości 49 750 800,00 zł netto, 61 193 484,00 zł brutto.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Zostaną ocenione według kryteriów:
1. Cena – 90%
2. Termin wykonania naprawy P4 każdego elektrycznego zespołu trakcyjnego – 10%.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca i podwykonawca (w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcy) realizowali zamówienie pracownikami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę, a także aby przedmiot zamówienia był świadczony przez wykonawcę, który posiada wdrożony system zarządzania jakością w oparciu o standard IRIS (ISO/TS 22163) w zakresie utrzymania pojazdów kolejowych.
W przypadku wystąpienia konieczności wykonania prac spawalniczych Zamawiający wymaga, aby przed ich wykonaniem Wykonawca przedstawił certyfikat oraz wykaz wykwalifikowanego personelu umożliwiającego wykonanie spawania zgodnie z normą PN-EN 15085:2.