7 ofert na dokumentację Kolei Aglomeracyjnej Zagłębia Miedziowego
7 firm zgłosiło się do opracowania dokumentacji przedprojektowej dla Kolei Aglomeracyjnej Zagłębia Miedziowego.
Oferty trzech z nich mieszczą się w kwocie, jaką przeznaczono na to zadanie, tj. nieco ponad 3,24 mln zł.
Oferty
Oferty złożyli:
1. MULTICONSULT Polska Sp. z o.o. z ceną 4.430.000,00 zł netto/5.448.900,00 zł brutto;
2. KONSORCJUM Lider: Biuro Realizacji Inwestycji KOLTECH Inwestor Sp. z o.o. oraz Partner: KOLTECH Infra Sp. z o.o. z ceną 1.787.000,00 zł netto/2.198.010,00 zł brutto;
3. DATABOUT Sp. z o.o. z ceną 2.860.000,00 zł netto/3.517.800,00 zł brutto;
4. ENVI KONSULTING s.c. Marek Gazda, Lucyna Stecuła z ceną 1.700.000,00 zł netto/2.091.000,00 zł brutto;
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
5. TPF Sp. z o.o. z ceną 4.746.000,00 zł netto/5.837.580,00 zł brutto;
6. INFRA - Centrum Doradztwa Sp. z o.o. z ceną 1.745.000,00 zł netto/2.146.350,00 zł brutto;
7. PRO-RAIL sp. z o.o. z ceną 4.700.000,00 zł netto/5.781.000,00 zł brutto.
Kwota brutto przeznaczona na realizację zadania to 3.243.534,60 zł.
Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu ma teraz za zadanie przeanalizować te propozycje pod względem merytorycznym.
KAZM, czyli budowa linia kolejowej w relacji Lubin- Polkowice – Głogów z jednoczesną rozbudową istniejącej linii Legnica – Lubin – Rudna Gwizdanów ma na celu przywrócenie Polkowice na kolejową mapę Polski oraz zapewnienie efektywnego transportu zbiorowego na terenie Zagłębia Miedziowego. Dokumentacja ma być gotowa do końca 2023 roku. Częścią wykonawczą tego przedsięwzięcia mają zająć się PKP Polskie Linie Kolejowe SA.