Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Gorzów Wielkopolski: Pełnienie funkcji przewoźnika żeglugi śródlądowej

przetargi
27.01.2022 13:49
Przetargi
BranżaSprzęt pływający, usługi:
      przeprawy promowe
Forma przetarguzapytanie o cenę
Dane organizatoraSTAROSTWO POWIATOWE GORZÓW WIELKOPOLSKI
66-400 GORZÓW WIELKOPOLSKI
JÓZEFA PANKIEWICZA 5-7
Tel. 95 733 04 00
Fax. 95 733 04 01
E-mail [email protected]
WWW www.powiatgorzowski.pl
Województwolubuskie
PowiatGorzów Wielkopolski
Treść zamówieniaPełnienie funkcji przewoźnika żeglugi śródlądowej dla zadania pn.: Obsługa Promu Między brzegowego…

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaPełnienie funkcji przewoźnika żeglugi śródlądowej dla zadania pn.: Obsługa Promu Między brzegowego
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=bip.powiatgorzowski.pl_1641996683882
LINK do SIWZhttp://bip.powiatgorzowski.pl/190/Zamowienia_do_30_000_Euro/
Osoba do kontaktuNaczelnik Wydziału Dróg Powiatowych -Paweł Tokarczuk, tel. 95 73 30 489, kom. 505 053 360.
Wymagany termin realizacji zamówieniaod 01.02.2022 r. do 31.12.2022 r.
Miejsce i termin składania ofert

2022-01-20
Sposób składania ofertSTAROSTWO POWIATOWE GORZÓW WIELKOPOLSKI, JÓZEFA PANKIEWICZA 5-7, 66-400 GORZÓW WIELKOPOLSKI Godzina: 15:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych
UwagiUwaga! Ogłoszenie nie zawiera godziny składania ofert. Godzina składania została ustawiona automatycznie na 15:00. W celu potwierdzenia podanego terminu prosimy o bezpośredni kontakt z organizatorem przetargu.
ZARZĄD POWIATU
w Gorzowie Wlkp.
ul. Józefa Pankiewicza 5-7 66-400 Gorzów Wlkp.
DR.272.1.2022
Gorzów Wlkp., 11.01.2022 r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Wydział Dróg Powiatowych w Starostwie Powiatowym w Gorzowie Wlkp. prosi o złożenie oferty na pełnienie funkcji przewoźnika żeglugi śródlądowej dla zadania pn.: Obsługa Promu Między brzegowego
Zakres rzeczowy robót do wykonania:
Obsługa i dozorowanie promu międzybrzegowego Lubusz na rzece Warcie w miejscowości Kłopotowo od poniedziałku do piątku.
Termin składania ofert: 20.01.2022 r.
Postępowanie realizowane zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Gorzowie Wlkp., których wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł. (Zarządzenie Nr 65/2020 Starosty Gorzowskiego z dnia 30.12.2020r.)
Przedmiot zamówienia na pełnienie funkcji przewoźnika żeglugi śródlądowej dla zadania pn.: Obsługa Promu Międzybrzegowego w miejscowości Kłopotowo obejmuje obsługę i nadzór nad promem LUBUSZ.
Obowiązki obsługi i nadzoru:
1. Obsługa i dozorowanie promu międzybrzegowego Lubusz na rzece Warcie w miejscowości Kłopotowo od poniedziałku do piątku.
2. Wykonawca jest zobowiązany do pobierania opłat za przeprawę promową i odprowadzania ich raz w tygodniu do Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp.
3. Wysokość opłat została ustalona Uchwałą Rady Powiatu nr 74/XIII/2004 z dnia 30.01.2004r. sesja nr XIII w sprawie ustalenia i pobierania opłat za przeprawy promowe na drogach publicznych.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mu mienie i za jakość wykonanej usługi do wysokości strat poniesionych przez Zamawiającego.
Oferta na Obsługę Promu Międzybrzegowego powinna zawierać co najmniej przedmiot zamówienia oraz cenę netto i brutto za wykonanie usługi. Wykonawca winien załączyć do oferty następujące dokumenty:
– oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu według wzoru stanowiącego zał. nr 3.
– aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
– oświadczenie o numerze rachunku bankowego zał. nr 4
– wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem, iż osoby wskazane w wykazie posiadają stosowne uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia; do oświadczenia należy załączyć dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe – według wzoru stanowiącego załącznik nr 5.
Termin wykonania zadania inwestycji pn.: Obsługa Promu Międzybrzegowego tj. od 01.02.2022 r. do 31.12.2022 r.
Kryterium wyboru Wykonawcy: cena – waga 100%
Oferty cenowe należy składać do dnia 20.01.2022 r. w siedzibie Zamawiającego w Gorzowie Wlkp.
– Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp., w biurze podawczym na parterze budynku.
Informacje dodatkowe:
– Wzór umowy stanowi zał. nr 1 do zapytania ofertowego
– Oferty należy składać na zał. nr 2 do zapytania ofertowego
Szczegółowe informacje w siedzibie Wydziału Dróg Powiatowych w Starostwie Powiatowym w Gorzowie Wlkp., pok. 121 – 123. Osoba do kontaktu: Naczelnik Wydziału Dróg Powiatowych -Paweł Tokarczuk, tel. 95 73 30 489, kom. 505 053 360.
Załączniki:
– Wzór umowy – zał. nr 1.
– Formularz oferty – zał. nr 2.
– Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu według wzoru stanowiącego zał. nr 3.
– Oświadczenie o numerze rachunku bankowego zał. nr 4.
– Wykaz osób- zał. nr 5
Data dodania2022-01-12