Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Gdańsk: APM PRO rozbuduje SDIP

przetargi
16.01.2022 11:49
Wyniki przetargów
BranżaKomputery:
      akcesoria, sprzęt, serwery, urządzenia sieciowe
Sprzęt elektroniczny:
      audiowizualny
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraGmina Miasta Gdańska
80-803 Gdańsk
Nowe Ogrody 8/12
Tel. 583236185
E-mail [email protected]
WWW www.bip.gdansk.pl
Województwopomorskie
PowiatGdańsk
Treść zamówieniaRozbudowa istniejącego Systemu Informacji Pasażerskiej poprzez dostawę, montaż i uruchomienie dwóch wyświetlaczy, umiejscowionych na przystankach autobusowych „Niedźwiednik” oraz „Zacna” w Gdańsku.

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego Systemu Informacji Pasażerskiej (SIP) poprzez dostawę, montaż i uruchomienie nowej tablic SIP, umiejscowionej na przystanku autobusowym „Niedźwiednik” w Gdańsku, informującej o prognozowanych i planowanych czasach odjazdu pojazdów komunikacji miejskiej.
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego Systemu Informacji Pasażerskiej (SIP) poprzez dostawę, montaż i uruchomienie nowej tablic SIP, umiejscowionej na przystanku autobusowym „Zacna” w Gdańsku, informującej o prognozowanych i planowanych czasach odjazdu pojazdów komunikacji miejskiej.
Wynik przetargu
Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 07/12/2021
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozbudowa istniejącego Systemu Informacji Pasażerskiej poprzez dostawę, montaż i uruchomienie dwóch wyświetlaczy, umiejscowionych na przystankach autobusowych „Niedźwiednik” oraz „Zacna” w Gdańsku.
SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającegoPostępowanie prowadzi zamawiający centralny
1.2.) Nazwa zamawiającego:
Gmina Miasta Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego:
Urząd Miejski w Gdańsku – Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny:
REGON 000598463

1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica:
Nowe Ogrody 8/12

1.5.2.) Miejscowość:
Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy:
80-803

1.5.4.) Województwo:
pomorskie

1.5.5.) Kraj:
Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3:
PL633 – Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu:
583236185

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej:
[email protected]

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego:
www.bip.gdansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:https://miniportal.uzp.gov.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego:
Zamawiający publiczny – jednostka sektora finansów publicznych – jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego:
Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług:
Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:Rozbudowa istniejącego Systemu Informacji Pasażerskiej poprzez dostawę, montaż i uruchomienie dwóch wyświetlaczy, umiejscowionych na przystankach autobusowych „Niedźwiednik” oraz „Zacna” w Gdańsku.
2.4.) Identyfikator postępowania:
ocds-148610-3d9454da-2c11-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia:
2021/BZP 00303197

2.6.) Wersja ogłoszenia:
01

2.7.) Data ogłoszenia:
2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań:
Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:
Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy:
Tak

2.14.) Numer ogłoszenia:
2021/BZP 00231406/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny:
BZP.271.30.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania:
Nie

4.3.) Wartość zamówienia:
300000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia:
Dostawy


Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego Systemu Informacji Pasażerskiej (SIP) poprzez dostawę, montaż i uruchomienie nowej tablic SIP, umiejscowionej na przystanku autobusowym „Niedźwiednik” w Gdańsku, informującej o prognozowanych i planowanych czasach odjazdu pojazdów komunikacji miejskiej.
4.5.3.) Główny kod CPV:
48813100-1 – Elektroniczne tablice informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 – Roboty budowlane
71320000-7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części:
150000 PLN

Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego Systemu Informacji Pasażerskiej (SIP) poprzez dostawę, montaż i uruchomienie nowej tablic SIP, umiejscowionej na przystanku autobusowym „Zacna” w Gdańsku, informującej o prognozowanych i planowanych czasach odjazdu pojazdów komunikacji miejskiej.
4.5.3.) Główny kod CPV:
48813100-1 – Elektroniczne tablice informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 – Roboty budowlane
71320000-7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części:
150000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków:
2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych:
0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych:
0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP:
2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego:
0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG:
0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:
154416,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
165189,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
154416,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną:
Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową:
Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia:
Nie

Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy:
Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
APM PRO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny:
5470294651

7.3.3) Ulica:
Barska 70

7.3.4) Miejscowość:
Bielsko- Biała

7.3.5) Kod pocztowy:
43-300

7.3.6.) Województwo:
śląskie

7.3.7.) Kraj:
Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?:
Tak

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy:
2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej:
154416,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
7 miesiące

Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków:
2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych:
0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych:
0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP:
2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego:
0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG:
0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:
142084,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
155472,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
142084,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną:
Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową:
Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia:
Nie

Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy:
Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
APM PRO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny:
5470294651

7.3.3) Ulica:
Barska 70

7.3.4) Miejscowość:
Bielsko- Biała

7.3.5) Kod pocztowy:
43-300

7.3.6.) Województwo:
śląskie

7.3.7.) Kraj:
Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?:
Tak

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy:
2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej:
142084,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
7 miesiące


LINK do SIWZhttp://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08d9b97b-2f82-a38f-fbbe-af0001be42a4
CPV48.81.31.00
Osoba do kontaktuGmina Miasta Gdańska Nowe Ogrody 8/12 80-803 Gdańsk tel: 583236185 email: [email protected] www: www.bip.gdansk.pl
Miejsce i termin składania ofert
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: TAK
Data dodania2021-12-22