Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Wielkopolska z przetargiem na przewozy kolejowe; 3 lata i 3 trasy

inforail
28.12.2021 11:45
Województwo Wielkopolskie ogłosiło przetarg na świadczenie usług publicznych w zakresie wojewódzkich pasażerskich przewozów kolejowych.

Mamy trzy trasy i trzyletni okres świadczenia usługi.

O zamówieniu

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług publicznych w zakresie kolejowych wojewódzkich przewozów pasażerskich organizowanych przez Województwo Wielkopolskie w okresie od 13 marca 2022 roku do 8 marca 2025 roku na liniach komunikacyjnych:

a) Krotoszyn – Jarocin – Gniezno,

b) Poznań Główny – Jarocin – Ostrów Wielkopolski,

c) Poznań Główny – Wronki – Krzyż.

Planowana maksymalna praca eksploatacyjna w kolejowych przewozach pasażerskich, w okresie obowiązywania umowy wyniesie łącznie 3.087.529,379 pociągokilometrów (pockm).

Oferty

Oferty można składać do 1 lutego 2022 roku. Będą oceniane według kryteriów:

Maksymalny wskaźnik waloryzacji - Waga: 20,

Wyposażenie pojazdów w urządzenia i system zliczania - Waga: 15

Podkryterium 1.1 do kryterium cena - Stawka za pociągokilometr - Waga: 45

Podkryterium 1.2 do kryterium cena - Przychód - Waga: 20

Cena - Waga: 65.

Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że posiada tabor kolejowy do obsługi ruchu pasażerskiego, który może wykonywać przewozy na liniach zelektryfikowanych zgodnie z poniższymi wymaganiami:

a) prędkość eksploatacyjna pojazdów wykorzystywanych do realizacji usługi – min. 120 km/h,

b) co najmniej 150 miejsc ogółem w składzie pociągu obsługującego połączenia na linii Krotoszyn – Jarocin – Gniezno oraz 390/700 miejsc ogółem w składzie pociągu obsługującego pozostałe połączenia; zestawienia składów pociągów (pojedyncze/podwójne) powinny być dostosowane do potoków pasażerskich,

c) pojazdy muszą być wyposażone w elektroniczny system informacji pasażerskiej (tablice wewnętrzne i zewnętrzne), system zapowiedzi głosowych i monitoring wewnętrzny,

d) część składu udostępniana podróżnym powinna być wyposażona min. w:

- wentylację, klimatyzację oraz ogrzewanie zapewniających komfort termiczny wewnątrz składu zgodny z normą PN-EN 14750,

- toaletę w układzie zamkniętym,

- udogodnienia dla niepełnosprawnych zgodne z UIC 565-3, TSI PRM,

- 3 miejsca na przewóz rowerów.

Wykonawca musi też wykazać, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie pracę eksploatacyjną w wysokości co najmniej 0,6 mln pockm średniorocznie w usługach publicznych w kolejowych przewozach pasażerskich.