Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Rybnik: Dostawa defibrylatorów do autobusów komunikacji miejskiej

przetargi
23.12.2021 12:11
Przetargi
BranżaMedycyna:
      sprzęt medyczny i aparatura
Forma przetarguzapytanie o cenę
Dane organizatoraZARZĄD TRANSPORTU ZBIOROWEGO W RYBNIKU
44-200 RYBNIK
BUDOWLANYCH 6
Tel. 32 755 71 60
Fax. 32 755 71 65
E-mail [email protected]
WWW www.ztz.rybnik.pl
Województwośląskie
PowiatRybnik
Treść zamówieniaZTZ PU/19/2021 Dostawa 23 defibrylatorów AED do autobusów komunikacji miejskiej.

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaZTZ PU/19/2021 Dostawa 23 defibrylatorów AED do autobusów komunikacji miejskiej.PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Defibrylator AED do autobusów komunikacji miejskiej. – 23 szt.
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/pl-16/pl16-549781.zip
LINK do SIWZhttp://platformazakupowa.pl/transakcja/549781
Miejsce i termin składania ofert

2021-12-13
Sposób składania ofertSkładanie ofert poprzez platformę zakupową. Godzina: 09:15
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych
Kryteria wyboru oferty i ich znaczeniecena 100% wartość oferty dodatkowe koszty – wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. proszę potwierdzić wpisując „akceptuję”
UwagiWymagania i specyfikacja:
Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: – niewystarczających środków na realizację zamówienia, – zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


W przypadku pytań:
– merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk ” Wyślij wiadomość do zamawiającego ” lub pod nr tel……………….
– związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 .
tel. 22 101 02 02

e-mail: [email protected]


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Kryteria i warunki formalne: 1 – Cena – 100% – Wartość oferty – 2 – Dodatkowe koszty – Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”

Numer informacji: 549781
Data dodania2021-12-09