Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Ostrów Lubelski wybiera minibus od Bus-Center

przetargi
23.12.2021 11:10
Wyniki przetargów
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Dane organizatoraGMINA OSTRÓW LUBELSKI
21-110 OSTRÓW LUBELSKI
Partyzantów 1
Tel. 818520003
E-mail [email protected]
WWW umigostrowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
Województwolubelskie
PowiatLubartów
Treść zamówieniaZakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w Środowiskowym Domu

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaOgłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w Środowiskowym Domu
Samopomocy w Jamach
SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSTRÓW LUBELSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020167
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 1
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-110
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 – Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 818520003
1.5.8.) Numer faksu: 818520642
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umigostrowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umigostrowlubelski.bip.lubelskie.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny – jednostka sektora finansów publicznych – jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w Środowiskowym Domu
Samopomocy w Jamach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f6b9ff4-178c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00109604/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych dla ŚdS w Jamach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00183833/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUI-271.1.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 255000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w Środowiskowym Domu Samopomocy w Jamach.
2. Samochód musi spełniać warunki zawarte w następujących aktach prawnych:
a) Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2020.110 ze zm.)
b) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich wyposażenia lub części (t.j. Dz.U. 2015.1475).
4.3. Minimalne parametry techniczne:
– Rodzaj pojazdu: pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji autobusu 2021r.
– Nadwozie typu autobus. Ilość miejsc siedzących: 16 pasażerów + kierowca + 2 miejsca przystosowane do przewozu dwóch osób poruszających się na wózkach inwalidzkich (stanowiska wózków wyposażone w atestowane szyny podłogowe, dwa komplety pasów do mocowania wózka inwalidzkiego i dwa komplety pasów do stabilizacji osoby na wózku inwalidzkim. Autobus wyposażony w atestowaną rampę najazdową do wprowadzania wózków inwalidzkich).
– Kolor nadwozia: niebieski, szary lub biały.
– Wejście drzwiami po prawej stronie kierowcy.
– Uchwyt pomocniczy, ułatwiający wsiadanie do samochodu osób niepełnosprawnych zamontowany w wejściu pojazdu (kokpit prawa strona).
– Drzwi tylne dwuskrzydłowe otwierane pod kątem minimum 240 stopni, w ich świetle możliwość zamocowania najazdów dla wózków osób niepełnosprawnych.
– Pojemność skokowa: 2.2 – 3.0 dcm3
– Typ silnika: Diesel silnik wysokoprężny.
– Moc silnika: min. 180 KM.
– Norma emisji spalin co najmniej EURO VI.
– Skrzynia biegów: automatyczna lub manualna.
– Liczba osi 2.
– Rozstaw osi: minimum 4100 mm.
– Dopuszczalna masa całkowita minimum DMC 5500 kg.
– Długość całkowita: minimum 7300 mm.
– Zbiornik paliwa min. 90 – 100 litrów, zbiornik na płyn do selektywnej redukcji katalitycznej.
– Kierownica wielofunkcyjna ze wspomaganiem, regulowana w dwóch płaszczyznach.
– Szyby w przestrzeni pasażerskiej oraz drzwi tylnych przyciemniane.
– Hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi.
– Centralny zamek sterowany pilotem, 2 komplety kluczyków z pilotem.
– Tachograf.
– Czujnik temperatury zewnętrznej.
– Poduszka powietrzna kierowcy.
– Atestowana rampa najazdowa do wprowadzania wózków inwalidzkich.
– Napęd na koła tylnie.
– Koła i ogumienie na samochodzie fabryczne letnie.
– Koło zapasowe pełnowymiarowe.
– Drugi komplet kół z oponami zimowymi (opony wraz z felgami).
– Wysokość przestrzeni pasażerskiej min. 1800 mm.
– Oświetlenie dzienne i nocne wnętrza pojazdu, podświetlany stopień wejścia.
– Pełna zabudowa przestrzeni pasażerskiej elementami tapicerskimi.
– Lusterka boczne sterowane z kabiny, odgrzewane.
– Pojazd wyizolowany termicznie i wyciszony akustycznie.
– Półka bagażowa podsufitowa w przestrzeni pasażerskiej.
– Podłoga płaska wyłożona wykładziną antypoślizgową.
– Fotele dla pasażerów tapicerowane miękkie obszyte (tapicerka do wyboru Zamawiającego), wyposażone w pasy 3-punktowe, zintegrowane zagłówki.
– Sygnalizacja optyczna lub akustyczna niezapiętych pasów kierowcy.
– Szyny podłogowe do mocowania 2 wózków inwalidzkich.
– Fotel kierowcy komfortowy wagowy (resorowany) regulowany z podłokietnikiem.
– Klimatyzacja.
– Ogrzewanie niezależne od pracy silnika o mocy min. 3.6 kW z możliwością ustawienia nadmuchu.
– Szyberdach.
– Trzecie światło stop.
– Światła dzienne lub przeciwmgielne z doświetlaniem zakrętów.
– Lewarek hydrauliczny samochodowy 1 szt..
– Trójkąt ostrzegawczy 1 szt.
– Gaśnica 2 szt.
– Klucz do kół 1 szt.
– Kamizelka ostrzegawcza 1 szt.
– Apteczka typu autobusowego 1 szt.
– Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu ( symbolem pojazd dla osób niepełnosprawnych).
– Radioodtwarzacz CD.
– Instalacja głośnikowa z głośnikami w części pasażerskiej – minimum 2 szt.
– Alarm antywłamaniowy.
– Minimum 2 lata gwarancji na cały pojazd z wyposażeniem bez limitu kilometrów.
– Minimum 2 lata gwarancji na powłokę lakierniczą.
– Minimum 8 lat gwarancji na perforację blach.
– Szybkościomierz ze skalą w kilometrach.
– Bez systemu start/ stop.
– Wszystkie zastosowane materiały i wyposażenie powinny posiadać odpowiednie certyfikaty homologacje oraz powinny spełniać normy i przepisy w przewozie osobowym i osób niepełnosprawnych.
– Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w obsłudze na podstawie instrukcji obsługi potwierdzone protokołem instruktażu.
– Kabina kierowcy zabudowana (covidova).
– Wykonawca zobowiązany jest posiadać serwis na oferowany samochód.
4. Dostawa autobusu do siedziby Zamawiającego Urząd Miejski w Ostrowie Lubelskim, ul. Partyzantów 1, 21-110 Ostrów Lubelski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34120000-4 – Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób
Wynik przetarguSEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287082 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293847 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287082 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy – aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS-CENTER Tomasz Gad
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590886184
7.3.3) Ulica: Spacerowa 26B
7.3.4) Miejscowość: Strawczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287082 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 44 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: – aspekty srodowiskowe