Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Koleje Mazowieckie unieważniają przetarg na P4 SA222-001

inforail
21.12.2021 07:45
Koleje Mazowieckie unieważniły przetarg na wykonanie naprawy w poziomie utrzymania P4 pojazdu typu 222M serii SA222-001.

Było za drogo.

Oferty

Przypomnijmy. Oferty złożyli:

a) Newag S.A. z ceną netto 2 226 000,00, brutto 2 737 980,00. Wykonawca zobowiązuje się wykonać naprawę w poziomie utrzymania P4 każdego autobusu szynowego, w terminie nie dłuższym niż 90 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania spalinowego autobusu szynowego do naprawy. Wykonawca zobowiązuje się na każdy cały autobus szynowy (z wyłączeniem zespołów napędowych oraz kół monoblokowych), po naprawie w poziomie utrzymania P4 udzielić gwarancji na okres 18 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego autobusu szynowego.

b) Konsorcjum: Serwis Pojazdów Szynowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa oraz PUBLIC TRANSPORT SERVICE z ceną netto 1 980 000,00, brutto 2 435 400,00. Wykonawca zobowiązuje się wykonać naprawę w poziomie utrzymania P4 każdego autobusu szynowego, w terminie nie dłuższym niż 70 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania spalinowego autobusu szynowego do naprawy. Wykonawca zobowiązuje się na każdy cały autobus szynowy (z wyłączeniem zespołów napędowych oraz kół monoblokowych), po naprawie w poziomie utrzymania P4 udzielić gwarancji na okres 27 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego autobusu szynowego.

Zamawiający na ten cel chciał przeznaczyć 1 625 000,00 zł netto, 1 998 750,00 zł brutto. Obie oferty były zatem za drogie.

Zamawiający wymagał na cały autobus szynowy (z wyłączeniem zespołów napędowych oraz kół monoblokowych) po naprawie w poziomie utrzymania P4 udzielenia gwarancji na okres co najmniej 18 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego autobusu szynowego.

Zrealizowania zamówienia powinno nastąpić w terminie do dnia 30 września 2022 roku. Zamawiający wymagał wykonania naprawy w poziomie utrzymania P4 w terminie nie dłuższym niż 55 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania autobusu szynowego do naprawy.