Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Łomianki: Opracowanie wielowariantowej koncepcji utworzenia pasa ruchu dla autobusów

przetargi
10.12.2021 11:27
Wyniki przetargów
BranżaBudownictwo drogowe:
      budowa przepustów
      chodniki, ścieżki, roboty brukarskie
      drogi asfaltowe, ekspresowe, autostrady, budowa remonty
      oznakowanie, sygnalizacja świetlna, organizacja ruchu
Dane organizatoraGmina Łomianki
05-092 Łomianki
Warszawska 115
E-mail [email protected]
WWW bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2021
Województwomazowieckie
PowiatWarszawa Zachód
Treść zamówieniaOpracowanie wielowariantowej koncepcji utworzenia pasa ruchu dla autobusów (buspasa) w ramach zad. pn.: „Utworzenie pasa ruchu dla autobusów (buspasa) z Gminy Łomianki do m. st. Warszawy”.

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaOpracowanie wielowariantowej koncepcji utworzenia pasa ruchu dla autobusów (buspasa) w ramach zad. pn.: „Utworzenie pasa ruchu dla autobusów (buspasa) z Gminy Łomianki do m. st. Warszawy”.

Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu wielowariantowej koncepcji utworzenia pasa ruchu dla autobusów (buspasa)
w granicach Gminy Łomianki od ul. Brukowej do granicy z m.st. Warszawa
oraz w m.st. Warszawie w pasie drogowym ul. Pułkowej do ul. Heroldów/ ul. Muzealnej.
2. W ramach prac projektowych należy uwzględnić m.in.:
1) wyznaczenie pasa dla autobusów w kierunku Warszawy jako dobudowanego pasa ruchu (trzeci pas) do obecnego przekroju 2×2,
2) wyznaczenie pasa dla autobusów w kierunku Warszawy na istniejącym skrajnym pasie w ramach obecnego przekroju 2×2,
wraz z tzw. wariantem „0”, oznaczającym nie podejmowanie żadnych działań,
jako wariantem odniesienia.
3. Zakres dokumentacji obejmuje:
3.1.Etap I
1) plan zagospodarowania terenu w skali 1:500,
2) mapę do celów projektowych z zaznaczonymi granicami działek,
3) projekt koncepcyjny wielobranżowy zakładający przebudowę kolizji z układem drogowym – 5 egz. wraz z wersją elektroniczną,
4) koncepcję odwodnienia pasa drogowego w tym przebudowy istn. przepustów drogowych,
5) analizę własności i władania gruntów dla linii rozgraniczających,
3.2 Etap II
1) projekt gospodarki zieleni wraz z wykazem drzew przewidzianych do wycinki – 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
2) koncepcję stałej organizacji ruchu – 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
3) koncepcję czasowej organizacji ruchu – 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
4) analizę dotyczącą ochrony przed hałasem,
5) wykonanie prognoz ruchu i przewozów wraz z analizą ekonomiczną,
6) określenie technologii i etapów realizacji inwestycji (HRP- harmonogram realizacji przedsięwzięcia).
7) przedmiar robót – 2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
8) kosztorys inwestorski – 2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
9) uzyskanie opinii zarządców dróg:
§ Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie,
§ Urząd Miejski w Łomiankach,
§ Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad,
10) uzyskanie opinii przewoźników realizujących zadania komunikacji zbiorowej:
§ Komunikacji Miejskiej w Łomiankach Sp. z o. o. ,
§ Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie,
11) uzyskanie opinii zarządców infrastruktury w tym odwodnienia, oświetlenia, sygnalizacji świetlnej, gestorów sieci,
12) uzyskanie opinii dotyczących gospodarki zielenią wraz z planem nasadzeń zastępczych,
UWAGA ! Ilość egzemplarzy wyszczególnionych powyżej jest ilością które Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu i nie obejmuje egzemplarzy niezbędnych do uzyskania stosownych uzgodnień.
4. uwzględnienie w zakresie prac wskazanych w pkt 3. wymogów i analiz wynikających z zarządzeń Prezydenta m.st. Warszawy nr 5523/10, 1615/11, 1682/17
z ich późniejszymi zmianami:
a) https://bip.warszawa.pl/NR/exeres/5D5E33A4-45B5-41BE-AB69-B501AFB14CC0,frameless.htm
b) https://bip.warszawa.pl/NR/exeres/4D6D14AA-AF7D-4A17-8AE7-F159BB56E294,frameless.htm
c) https://bip.warszawa.pl/NR/exeres/674BC49F-57EA-4320-8642-E44AB610EBAF,frameless.htm
dokonywane analizy powinny bazować na zaktualizowanym modelu ruchu uwzględniającym nowy przebieg trasy ekspresowej S7 (2×3), uzgodnionym
z m.st. Warszawa (BAiPP) oraz zapewniać we wszystkich wariantach priorytety
dla transportu publicznego i pieszych, zachować istniejące relacje na skrzyżowaniach
oraz przewidzieć rezerwy pod drogi dla rowerów, z uwzględnienie w szczególności połączenia z istniejąca drogą dla rowerów w rejonie skrzyżowania ul. Pułkowej
z ul. Dziwożony.
5. Zastosowane w dokumentacji rozwiązania tj. np. parametry techniczne, ekologiczne muszą być zgodne z obowiązującymi normami, Prawem budowlanym i dyrektywami Unii Europejskiej oraz obowiązującymi przepisami w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić zasady ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności zasadę uczciwej konkurencji. W celu właściwego opisu zastosowanych w dokumentacji projektowej produktów, materiałów i urządzeń projektowanych rozwiązań Wykonawca wskaże cechy charakterystyczne, funkcjonalne, żywotność produktu i inne ważne dla funkcjonowania projektowanych obiektów. Niedopuszczalne jest posługiwanie się znakiem towarowym, typem, marką, patentem pochodzenia, nazwą producenta itp.,
6. Dokumentacja musi być zgodna z obowiązującymi przepisami na dzień składania
jej u Zamawiającego.
7. Wykonawca dołączy do opracowanej dokumentacji pisemne oświadczenie,
że dokumentacja została opracowana zgodnie z umową oraz obowiązującymi
w tym zakresie przepisami techniczno-budowlanymi oraz że jest w stanie kompletnym
z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.
Wynik przetarguZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wypłynęła żadna oferta.
CPV71221000-3 – Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
Osoba do kontaktuAdres poczty elektronicznej: [email protected]
Miejsce i termin składania ofert
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych
Data dodania2021-11-25
Przejdź na początek ogłoszenia