Gliwice: Dzierżawa 25 autobusów komunikacji miejskiej

przetargi
22.11.2021 12:07
Przetargi
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraPRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ SP. Z O.O. W GLIWICACH
44-100 GLIWICE
CHORZOWSKA 150
Tel. 32 330 46 00
Fax. 32 330 46 01
E-mail [email protected]
WWW pkm-gliwice.com.pl/
Województwośląskie
PowiatGliwice
Treść zamówieniaDzierżawa 25 autobusów komunikacji miejskiej dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Gliwicach

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaDzierżawa 25 autobusów komunikacji miejskiej dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Gliwicach Numer referencyjny: PKM/PN/DA/6/2021Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 25 autobusów komunikacji miejskiej niskopodłogowych, jednoczłonowych, jednej marki, o napędzie spalinowym, o długości 11,50 do 12,50 m dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Gliwicach NIE starszych niż (rok produkcji) z 2021 roku spełniających normę czystości spalin co najmniej Euro VI.1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 25 autobusów komunikacji miejskiej niskopodłogowych, jednoczłonowych, jednej marki, o napędzie spalinowym, o długości 11,50 do 12,50 m dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Gliwicach nie starszych niż (rok produkcji) z 2021 roku spełniających normę czystości spalin co najmniej Euro VI. 2. Szczegółowe wymagania, parametry techniczne, wyposażenie jakie musi spełniać i posiadać oferowany przedmiot zamówienia – autobus, zawiera Załącznik C do SWZ.
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=platformazakupowa.pl_1636971173554
LINK do SIWZhttp://platformazakupowa.pl/transakcja/535453
CPV34.12.14.00
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który NIE podlega wykluczeniu, tj. wobec którego NIE zachodzą okoliczności określone w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp, z uwzględnieniem postanowień o których mowa w art. 393 ust. 4 tj. w postępowaniu o udzielenie zamówienia sektorowego Wykonawca NIE podlega wykluczeniu w przypadku, o którym mowa wart.108 ust.1 pkt 1 lit. h, oraz w przypadku, o którym mowa wart.108 ust.1 pkt 2, jeżeli osoba, o której mowa w tym przepisie została skazana za przestępstwo wymienione wart.108 ust.1 pkt 1 lit. h.2. Wykonawca w celu wstępnego potwierdzenia, że NIE podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w pkt. 1 zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:- aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w SWZ. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa w formie Jednolitego Dokumentu Zamówienia sporządzonego zgodnie z wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust.2 dyrektywy 2014/24/UE.3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu w okolicznościach, o których mowa w pkt. 1, Wykonawca którego oferta zostanie oceniona najwyżej na wezwanie Zamawiającego obowiązany jest złożyć w wyznaczonym, NIE krótszym niż 10 dni, dokumentów wykazanych w puntach 6.6.1 – 6.6.7 SWZ.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający NIE precyzuje warunków w tym zakresie.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający NIE precyzuje warunków w tym zakresie.III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziałuWykaz i krótki opis zasad i kryteriów: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ.2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, NIE krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wskazanych przez Zamawiającego w SWZ.III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 200 000,00 zł.2. Wykonawca jest związany ofertą 90 dni od upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 23 lutego 2022 r. przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.3. Zamawiający NIE żąda od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 449 ustawy Pzp).4. Pozostałe wymagania dot. wadium zostały określone w punkcie 8 SWZ.III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze szczegółowo zostały opisane w ogólnych warunkach umowy, punkt 17 SWZ.III.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt 5 SWZ zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli Ci Wykonawcy wykażą, że łącznie spełniają te warunki.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, aby zawarł umowę w sprawie przedmiotowego zamówienia na warunkach określonych w ogólnych warunkach umowy stanowiącym punkt 17 SWZ.
Wadium200000.00
Osoba do kontaktuPrzedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul.Chorzowska 150, 44-10 Gliwice ul. Chorzowska 150 Gliwice 44-100 Patryk Kostrzewski +48 323304600 [email protected] +48 323304601 www.pkm-gliwice.com.pl
Wymagany termin realizacji zamówieniaPoczątek: 01/01/2022 Koniec: 31/12/2029
Miejsce i termin składania ofert

2021-11-25
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pkm_gliwice Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 10:30
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Uwagi2021/S 220-580546
Ogłoszenie o zamówieniu – zamówienia sektorowe
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/25/UE


Sekcja I: Podmiot zamawiający

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul.Chorzowska 150, 44-10 Gliwice
Adres pocztowy: ul. Chorzowska 150
Miejscowość: Gliwice
Kod NUTS:
PL229 Gliwicki
Kod pocztowy: 44-100
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Patryk Kostrzewski
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 323304600
Faks: +48 323304601
Adresy internetowe:
Główny adres:
www.pkm-gliwice.com.pl

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/pkm_gliwice
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.6) Główny przedmiot działalności
Miejski transport kolejowy, tramwajowy, trolejbusowy lub autobusowy


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
Dzierżawa 25 autobusów komunikacji miejskiej dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Gliwicach
Numer referencyjny: PKM/PN/DA/6/2021

II.1.2) Główny kod CPV
34121400 Autobusy niskopodłogowe

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy

II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 25 autobusów komunikacji miejskiej niskopodłogowych, jednoczłonowych, jednej marki, o napędzie spalinowym, o długości 11,50 do 12,50 m dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Gliwicach NIE starszych niż (rok produkcji) z 2021 roku spełniających normę czystości spalin co najmniej Euro VI.

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: NIE

II.2) Opis

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL229 Gliwicki

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 25 autobusów komunikacji miejskiej niskopodłogowych, jednoczłonowych, jednej marki, o napędzie spalinowym, o długości 11,50 do 12,50 m dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Gliwicach NIE starszych niż (rok produkcji) z 2021 roku spełniających normę czystości spalin co najmniej Euro VI.
2. Szczegółowe wymagania, parametry techniczne, wyposażenie jakie musi spełniać i posiadać oferowany przedmiot zamówienia – autobus, zawiera Załącznik C do SWZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: Ocena techniczna pojazdów / Waga: 35
Kryterium jakości – Nazwa: Warunki płatności / Waga: 5
Cena – Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2022
Koniec: 31/12/2029
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
1. O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który NIE podlega wykluczeniu, tj. wobec którego NIE zachodzą okoliczności określone w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp, z uwzględnieniem postanowień o których mowa w art. 393 ust. 4 tj. w postępowaniu o udzielenie zamówienia sektorowego Wykonawca NIE podlega wykluczeniu w przypadku, o którym mowa wart.108 ust.1 pkt 1 lit. h, oraz w przypadku, o którym mowa wart.108 ust.1 pkt 2, jeżeli osoba, o której mowa w tym przepisie została skazana za przestępstwo wymienione wart.108 ust.1 pkt 1 lit. h.
2. Wykonawca w celu wstępnego potwierdzenia, że NIE podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w pkt. 1 zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
– aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w SWZ. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa w formie Jednolitego Dokumentu Zamówienia sporządzonego zgodnie z wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust.2 dyrektywy 2014/24/UE.
3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu w okolicznościach, o których mowa w pkt. 1, Wykonawca którego oferta zostanie oceniona najwyżej na wezwanie Zamawiającego obowiązany jest złożyć w wyznaczonym, NIE krótszym niż 10 dni, dokumentów wykazanych w puntach 6.6.1 – 6.6.7 SWZ.

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający NIE precyzuje warunków w tym zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający NIE precyzuje warunków w tym zakresie.

III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziału
Wykaz i krótki opis zasad i kryteriów:
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ.
2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, NIE krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wskazanych przez Zamawiającego w SWZ.

III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 200 000,00 zł.
2. Wykonawca jest związany ofertą 90 dni od upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 23 lutego 2022 r. przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
3. Zamawiający NIE żąda od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 449 ustawy Pzp).
4. Pozostałe wymagania dot. wadium zostały określone w punkcie 8 SWZ.

III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze szczegółowo zostały opisane w ogólnych warunkach umowy, punkt 17 SWZ.

III.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt 5 SWZ zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli Ci Wykonawcy wykażą, że łącznie spełniają te warunki.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę.

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, aby zawarł umowę w sprawie przedmiotowego zamówienia na warunkach określonych w ogólnych warunkach umowy stanowiącym punkt 17 SWZ.


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 25/11/2021
Czas lokalny: 10:30

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 25/11/2021
Czas lokalny: 10:35
Miejsce:
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/pkm_gliwice
w myśl ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania.


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.3) Informacje dodatkowe:
1. Informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarte są w SWZ.
2. Zamawiający NIE dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Zamawiający NIE dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Wszystkie wymagane dokumenty i ich formy wskazano w SWZ.
5. Zamawiający NIE zamierza zwoływać zebrania Wykonawców, o którym mowa w art. 136 ust. 1 ustawy Pzp.
6. Zamawiający NIE przewiduje możliwości i NIE wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8. Zamawiający NIE przewiduje możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
9. Zamawiający NIE dokonuje zastrzeżenia zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.
10. Zamawiający NIE przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
11. Zamawiający NIE przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
12. Zamawiający NIE przewiduje aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający NIE przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
14. Zamawiający NIE prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
15. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/pkm_gliwice
.
16. Wykonawca pod rygorem NIEważności składa ofertę w oryginale, w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-674
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy:
www.uzp.gov.pl/kio

VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-674
Państwo: Polska
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Odwołanie przysługuje wyłącznie od NIEzgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.
2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej.
3. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w TAKi sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
4. Odwołanie wnosi się:
4.1 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
4.2 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt. 4.1;
5. Jeżeli Zamawiający mimo TAKiego obowiązku NIE przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się NIE później niż w terminie:
5.1 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia,
5.2 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający NIE opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
6. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej przysługuje skarga do sądu.
7. Do skargi mają zastosowanie przepisy art. 579- 590 ustawy Pzp.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-674
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587800
Adres internetowy:
www.uzp.gov.pl/kio

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
09/11/2021
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
220
2021
Następna aktualizacja:
15/11/2021
Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
ESPD
European Single Procurement Document
Data dodania2021-11-15