Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Zgorzelec: Świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu

przetargi
27.10.2021 11:09
Przetargi
BranżaTransport:
      autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)
Turystyka:
      sprzedaż biletów
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraURZĄD MIASTA ZGORZELEC
59-900 ZGORZELEC
BOLESŁAWA DOMAŃSKIEGO 7
Tel. 75 775 66 04
Fax. 75 775 64 21
E-mail [email protected]
WWW www.zgorzelec.eu
Województwodolnośląskie
PowiatZgorzelec
Treść zamówieniaŚwiadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie miasta Zgorzelec

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaŚwiadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie miasta Zgorzelec Numer referencyjny: WZP.271.1.18.2021Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie miasta Zgorzelec, w dni robocze, soboty, NIEdziele i święta. Usługa realizowana będzie na trzech liniach komunikacyjnych.1. Orientacyjna wielkość pracy przewozowej, w okresie obowiązywania umowy, wynosi ok. 990.000 km łącznie dla trzech linii. Szczegółowy rozkład jazdy dla poszczególnych linii komunikacyjnych został zawarty w Załączniku nr 6 do SWZ. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji usług przewozowych zgodnie ze standardami jakościowymi określonymi w Załączniku nr 7 do SWZ. W sytuacjach nadzwyczajnych, zaistniałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, tj. w przypadku zmiany organizacji ruchu spowodowanych m.in zajęciami pasa drogowego z tytułu awarii, imprezami sportowymi, wypadkami drogowymi, Zamawiający może zmienić na krótkotrwały okres zakres usługi przewozowej bez konieczności sporządzania aneksu do umowy. 3. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia, gdy wynikać to będzie ze zmian organizacji ruchu lub z uzasadnionych potrzeb przewozowych, Zamawiający będzie miał prawo do zmiany rozkładu jazdy. 4. Wpływy uzyskane z tytułu pobranych opłat za przewóz oraz dodatkowych opłat stanowią dochód Wykonawcy. Powyższe nie dotyczy biletów Euro-Nysa-Ticket oraz Biletu Europa-Miasta, dla których podział wpływów ze sprzedaży odbywać się będzie zgodnie z treścią porozumienia zawartego ze ZVON, do zawarcia którego zobowiązany będzie Operator wyłoniony w niniejszym postępowaniu – projekt porozumienia stanowi Załącznik Nr 6 do projektu umowy. 5. Usługi przewozowe nie obejmują dojazdów na trasę i zjazdów do zajezdni oraz przejazdów technicznych. 6. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia został zawarty w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. 7. Przedmiot zamówienia będzie świadczony środkami transportu (autobusami) spełniającymi wszystkie minimalne wymagania techniczne określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 5 do niniejszej SWZ oraz przedstawionymi przez Wykonawcę w wykazie sprzętu, stanowiącym Załącznik Nr 3A do SWZ. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie maksymalnie pierwszych 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy świadczył usługę z wykorzystaniem autobusów spalinowych, napędzanych silnikami diesla. Po upływie ww. okresu Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługę z wykorzystaniem wyłącznie autobusów napędzanych energią elektryczną, zgromadzoną w magazynach energii elektrycznej autobusów. 9. Pojazdy spalinowe (autobusy) wykorzystane do świadczenia przedmiotu niniejszego zamówienia muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2012 r. Rok produkcji pojazdów spalinowych stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert, w ramach którego Wykonawca może otrzymać dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale XVIII SWZ. 10. Zamawiający wymaga, aby autobusy spalinowe przy użyciu których Wykonawca będzie świadczył przedmiot niniejszego zamówienia posiadały normę emisji spalin co najmniej EURO-5. W przypadku zaoferowania autobusów spalinowych posiadających wyższą normę emisji spalin, tj. EURO-6, Wykonawca może otrzymać dodatkowe punkty w ramach pozacenowego kryterium oceny ofert, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale XVIII SWZ.
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=platformazakupowa.pl_1634561773278
LINK do SIWZhttp://platformazakupowa.pl/transakcja/522764
CPV60.11.20.00
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.Zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie posiadał uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.Zamawiający zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp zastrzega obowiązek osobistego wykonywania przewozu pasażerów na wszystkich liniach komunikacyjnych objętych zamówieniem, przez Wykonawcę lub co najmniej przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełniającego łącznie warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zakresie posiadania uprawnień i doświadczenia zawodowego.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: A. Wymagane doświadczenie zawodowe Wykonawcy:O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje należycie usługę – w ramach jednej umowy – polegającą na świadczeniu usługi przewozowej w transporcie drogowym – w wielkości minimum 50 000 wozokilometrów. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ.Przez wozokilometry Zamawiający rozumie przejazd pojazdem odcinka o długości 1 km. W przypadku usługi nadal wykonywanej Wykonawca zobowiązany jest wykazać wymaganą wielkość tj. 50.000 wozokilometrów, do upływu terminu składania ofert.B. Wymagany sprzęt:Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi pojazdami: – 2 autobusami spalinowymi liniowymi napędzanymi silnikami diesla o długości min. 11 metrów i liczbie miejsc ogółem co najmniej 90, oraz – 1 autobusem spalinowym liniowym napędzanym silnikiem diesla o długości min. 8,5 metrów i liczbie miejsc ogółem co najmniej 55, – spełniającymi minimalne parametry techniczne określone przez Zamawiającego w Załączniku Nr 5 do SWZ – w zakresie dot. pojazdów spalinowych (tabor podstawowy). Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 3A do SWZ.Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zobowiązany jest przedstawić pojazdy spalinowe wskazane w złożonej ofercie (formularzu ofertowym) – wykazane w ramach pozacenowych kryteriów oceny ofert.W przypadku wskazania pojazdów NIEzgodnych z przedstawionymi w Formularzu ofertowym, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp lub art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. W TAKim przypadku Zamawiający NIE wezwie Wykonawcy do uzupełnienia wykazu sprzętu, zgodnie z przepisem art. 128 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp zastrzega obowiązek osobistego wykonywania przewozu pasażerów na wszystkich liniach komunikacyjnych objętych zamówieniem, przez Wykonawcę lub co najmniej przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełniającego łącznie warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zakresie posiadania uprawnień i doświadczenia zawodowego.Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikało, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (Rozdział X ust. 6 pkt. 2 SWZ).Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 2 lit. B SWZ (wymagany sprzęt), polegać na zdolnościach technicznych podmiotów udostępniających zasoby, NIEzależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych podmiotów udostępniających zasoby w zakresie wymaganego sprzętu, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie z zapisami Rozdziału X ust. 6 pkt 3 SWZ. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący podwykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez NIEgo zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia.Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt. 2 lit. B SWZ, a TAKże zbada, czy NIE zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy. III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Warunki realizacji umowy zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
Wadium41574.00
Osoba do kontaktuGmina Miejska Zgorzelec 230821546 ul. Domańskiego 7 Zgorzelec 59-900 Joanna Stankiewicz [email protected] http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/ https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec
Wymagany termin realizacji zamówieniaOkres w miesiącach: 96
Miejsce i termin składania ofert

2021-11-18
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOkres w miesiącach: 3 (od ustalonej daty składania ofert)
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Uwagi2021/S 202-527776
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE


Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Miejska Zgorzelec
Krajowy numer identyfikacyjny: 230821546
Adres pocztowy: ul. Domańskiego 7
Miejscowość: Zgorzelec
Kod NUTS:
PL51 Dolnośląskie
Kod pocztowy: 59-900
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Joanna Stankiewicz
E-mail:
[email protected]
Adresy internetowe:
Główny adres:
http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
Adres profilu nabywcy:
https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.5) Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
Świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie miasta Zgorzelec
Numer referencyjny: WZP.271.1.18.2021

II.1.2) Główny kod CPV
60112000 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Usługi

II.1.4) Krótki opis:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie miasta Zgorzelec, w dni robocze, soboty, NIEdziele i święta. Usługa realizowana będzie na trzech liniach komunikacyjnych.

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: NIE

II.2) Opis

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL515 Jeleniogórski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Zgorzelec

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Orientacyjna wielkość pracy przewozowej, w okresie obowiązywania umowy, wynosi ok. 990.000 km łącznie dla trzech linii. Szczegółowy rozkład jazdy dla poszczególnych linii komunikacyjnych został zawarty w Załączniku nr 6 do SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji usług przewozowych zgodnie ze standardami jakościowymi określonymi w Załączniku nr 7 do SWZ. W sytuacjach nadzwyczajnych, zaistniałych z przyczyn NIEzależnych od Zamawiającego, tj. w przypadku zmiany organizacji ruchu spowodowanych m.in zajęciami pasa drogowego z tytułu awarii, imprezami sportowymi, wypadkami drogowymi, Zamawiający może zmienić na krótkotrwały okres zakres usługi przewozowej bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.
3. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia, gdy wynikać to będzie ze zmian organizacji ruchu lub z uzasadnionych potrzeb przewozowych, Zamawiający będzie miał prawo do zmiany rozkładu jazdy.
4. Wpływy uzyskane z tytułu pobranych opłat za przewóz oraz dodatkowych opłat stanowią dochód Wykonawcy. Powyższe NIE dotyczy biletów Euro-Nysa-Ticket oraz Biletu Europa-Miasta, dla których podział wpływów ze sprzedaży odbywać się będzie zgodnie z treścią porozumienia zawartego ze ZVON, do zawarcia którego zobowiązany będzie Operator wyłoniony w niniejszym postępowaniu – projekt porozumienia stanowi Załącznik Nr 6 do projektu umowy.
5. Usługi przewozowe NIE obejmują dojazdów na trasę i zjazdów do zajezdni oraz przejazdów technicznych.
6. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia został zawarty
w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Przedmiot zamówienia będzie świadczony środkami transportu (autobusami) spełniającymi wszystkie minimalne wymagania techniczne określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 5 do niniejszej SWZ oraz przedstawionymi przez Wykonawcę w wykazie sprzętu, stanowiącym Załącznik Nr 3A do SWZ.
8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie maksymalnie pierwszych 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy świadczył usługę z wykorzystaniem autobusów spalinowych, napędzanych silnikami diesla. Po upływie ww. okresu Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługę z wykorzystaniem wyłącznie autobusów napędzanych energią elektryczną, zgromadzoną w magazynach energii elektrycznej autobusów.
9. Pojazdy spalinowe (autobusy) wykorzystane do świadczenia przedmiotu niniejszego zamówienia muszą być wyprodukowane NIE wcześniej niż w 2012 r. Rok produkcji pojazdów spalinowych stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert, w ramach którego Wykonawca może otrzymać dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale XVIII SWZ.
10. Zamawiający wymaga, aby autobusy spalinowe przy użyciu których Wykonawca będzie świadczył przedmiot niniejszego zamówienia posiadały normę emisji spalin co najmniej EURO-5. W przypadku zaoferowania autobusów spalinowych posiadających wyższą normę emisji spalin, tj. EURO-6, Wykonawca może otrzymać dodatkowe punkty w ramach pozacenowego kryterium oceny ofert, zgodnie
z zasadami określonymi w Rozdziale XVIII SWZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 8 314 814.81 PLN

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 96
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.
Zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie posiadał uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
Zamawiający zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp zastrzega obowiązek osobistego wykonywania przewozu pasażerów na wszystkich liniach komunikacyjnych objętych zamówieniem, przez Wykonawcę lub co najmniej przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełniającego łącznie warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zakresie posiadania uprawnień i doświadczenia zawodowego.

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
A. Wymagane doświadczenie zawodowe Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje należycie usługę – w ramach jednej umowy – polegającą na świadczeniu usługi przewozowej w transporcie drogowym – w wielkości minimum 50 000 wozokilometrów. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ.
Przez wozokilometry Zamawiający rozumie przejazd pojazdem odcinka o długości 1 km. W przypadku usługi nadal wykonywanej Wykonawca zobowiązany jest wykazać wymaganą wielkość tj. 50.000 wozokilometrów, do upływu terminu składania ofert.
B. Wymagany sprzęt:
Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi pojazdami:
– 2 autobusami spalinowymi liniowymi napędzanymi silnikami diesla o długości min. 11 metrów i liczbie miejsc ogółem co najmniej 90, oraz
– 1 autobusem spalinowym liniowym napędzanym silnikiem diesla o długości min. 8,5 metrów i liczbie miejsc ogółem co najmniej 55,
– spełniającymi minimalne parametry techniczne określone przez Zamawiającego w Załączniku Nr 5 do SWZ – w zakresie dot. pojazdów spalinowych (tabor podstawowy). Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 3A do SWZ.
Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zobowiązany jest przedstawić pojazdy spalinowe wskazane w złożonej ofercie (formularzu ofertowym) – wykazane w ramach pozacenowych kryteriów oceny ofert.
W przypadku wskazania pojazdów NIEzgodnych z przedstawionymi w Formularzu ofertowym, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp lub art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. W TAKim przypadku Zamawiający NIE wezwie Wykonawcy do uzupełnienia wykazu sprzętu, zgodnie z przepisem art. 128 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
Zamawiający zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp zastrzega obowiązek osobistego wykonywania przewozu pasażerów na wszystkich liniach komunikacyjnych objętych zamówieniem, przez Wykonawcę lub co najmniej przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełniającego łącznie warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zakresie posiadania uprawnień i doświadczenia zawodowego.
Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikało, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (Rozdział X ust. 6 pkt. 2 SWZ).
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 2 lit. B SWZ (wymagany sprzęt), polegać na zdolnościach technicznych podmiotów udostępniających zasoby, NIEzależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych podmiotów udostępniających zasoby w zakresie wymaganego sprzętu, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie z zapisami Rozdziału X ust. 6 pkt 3 SWZ. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący podwykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez NIEgo zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia.
Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt. 2 lit. B SWZ, a TAKże zbada, czy NIE zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Warunki realizacji umowy zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 18/11/2021
Czas lokalny: 10:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 3 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 18/11/2021
Czas lokalny: 10:05
Miejsce:
Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem platformy zakupowej:
https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie ofert nastąpi NIEzwłocznie po upływie terminu składania ofert, NIE później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest pracownik Wydziału Zamówień Publicznych – Joanna Stankiewicz


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: TAK

VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
Stosowane będą płatności elektroniczne

VI.3) Informacje dodatkowe:

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy:
https://www.uzp.gov.pl

VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Sąd Polubowny przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej
Adres pocztowy: ul. Krucza 36/ Wspólna 6
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 00-522
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 226958504
Faks: +48 226958111
Adres internetowy:
https://www.gov.pl/web/sp-prokuratoria

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w TAKi sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
3. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.
4. Odwołanie wnosi się w terminie:
1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1).
5. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w ust. 3 i 4 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
6. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
7. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy Działu IX Rozdziału 3 ustawy Pzp NIE stanowią inaczej.
8. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych, zwanego dalej „sądem zamówień publicznych”.
9. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi
w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe albo wysłanie na adres do doręczeń elektronicznych, o którym mowa w art. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych, jest równoznaczne z jej wniesieniem.
10. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.
11. Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone zostały w Dziale IX – Środki Ochrony Prawnej ustawy Pzp

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
https://www.uzp.gov.pl

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
13/10/2021
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
202
2021
Następna aktualizacja:
19/10/2021
Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
ESPD
European Single Procurement Document
Data dodania2021-10-18