Świętokrzyskie Elfy trafią na P4 do Lisiego Ogona

inforail
11.10.2021 07:45

Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego podpisał z Serwisem Pojazdów Szynowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z Lisiego Ogona umowę na wykonania przeglądów P4 dla pojazdów kolejowych 34WE.

Jej wartość to 9 663 864.00 PLN netto. To kolejny przetarg przegrany przez producenta jednostek.

W przetargu startowały jeszcze dwa inne podmioty, tj. konsorcjum ZNTK Mińsk Mazowiecki oraz PESA i Public Transport Service.

O ZAMÓWIENIU

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie czynności i prac wynikających z zakresu napraw rewizyjnych poziomu P4 utrzymania pojazdów kolejowych dla czterech pojazdów typu 34WE serii EN96 o numerach 001, 002, 003, 004, które stanowią własność Województwa Świętokrzyskiego, obejmujących swym zakresem zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji.

Wykonawca w ramach zamówienia podstawowego zobowiązany będzie do wykonania następujących czynności:

1) prace wykonywane zawsze podczas każdej naprawy rewizyjnej poziomu P4 zgodnie z wytycznymi,

2) naprawy, które w toku naprawy rewizyjnej okażą się niezbędne do wykonania, w celu uznania, iż naprawa rewizyjna poziomu P4 wykonana została należycie i zapewnia bezpieczną eksploatację pojazdu do kolejnej naprawy rewizyjnej poziomu P4 utrzymania pojazdów kolejowych. W szczególności:

a) wykonanie pomiaru oporności izolacji dławika sieciowego – naprawa w razie konieczności;

b) wykonanie pomiaru oporności izolacji transformatora WN – naprawa w razie konieczności;

c) wykonanie pomiaru oporności izolacji transformatora pomocniczego – naprawa w razie konieczności;

d) wymiana kondensatorów wejściowych i szyny BUS w falowniku trakcyjnym;

e) wymiana styczników obciążenia i liniowych w falowniku trakcyjnym;

f) wymiana łożysk w wentylatorach HOW-DEN silników trakcyjnych;

g) kompleksowa wymiana złącz (wtyki i gniazda) w układzie zasilania i sterowania silników trakcyjnych;

h) naprawa elementów diagnostyki falownika wewnątrz pojazdu (ETHERWAN i MOXA);

i) wykonanie prób ciśnieniowych – próby wodne zbiorników sprężonego powietrza;

j) wykonanie wzorcowania układu pomiarowego energii elektrycznej trakcyjnej i dostarczenia kompletnej dokumentacji

3) Wykonanie prac związanych z demontażem obecnie zabudowanych elementów i montażem elementów Systemu Informacji Pasażerskiej, Emisji Reklam, Interkomu, Monitoringu oraz Zliczania Pasażerów dostarczonych przez wykonawcę wyłonionego w ramach oddzielnego postępowania przetargowego, w oparciu o dostarczoną wraz z przedmiotowymi elementami dokumentację obejmującą wszystkie etapy procesu instalacji, konfiguracji i wdrożenia wszystkich elementów. Na zmiany wynikłe w pojazdach w związku z realizacją powyższych prac, Wykonawca sporządzi wymaganą dokumentację, tj. schematy, opisy itp.

Termin realizacji zamówienia to 90 dni kalendarzowych liczony od dnia przekazania danego pojazdu do naprawy przez Zamawiającego.

Wykonawca w ramach prawa opcji zobowiązany będzie do wykonania następujących czynności:

1) Opcja nr 1 – wymiana kompletu kół monoblokowych;

2) Opcja nr 2 – wymiana kompletu tarcz hamulcowych wraz z wymianą wszystkich okładzin ciernych hamulca tarczowego na nowe;

3) Opcja nr 3 – remont sprężarki pomocniczej;

4) Opcja nr 4 – przegląd/naprawa wyłącznika szybkiego UR26 64T u producenta wyłącznika;

5) Opcja nr 5 – przegląd/naprawa podzespołów systemu sterowania pojazdami INTELO+ u producenta systemu.