Jarocin: Obsługa linii autobusowych

przetargi
03.10.2021 11:17
Wyniki przetargów
BranżaTransport:
      autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraJarocińskie Linie Autobusowe Sp. z o.o.
63-200 Jarocin
Zaciszna 5
Tel. 627 472 948
Fax. 627 472 948
E-mail [email protected]
Województwowielkopolskie
PowiatJarocin
Treść zamówienia„Obsługa linii autobusowych”

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia5.1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa linii autobusowych. Usługa musi być realizowana: a) dla linii 10, J, 17, 17A – czteroma autobusami o pojemności minimum 90 miejsc (w tym minimum 30 miejsc siedzących), spełniającym normę czystości spalin co najmniej EURO 4, zgodnie z opisem pkt 5.2. b) dla linii P2, 2A, 3, 10.5 – czteroma autobusami o pojemności minimum 40 miejsc każdy (w tym minimum 30 miejsc siedzących), spełniającymi normy czystości spalin co najmniej EURO 5, zgodnie z opisem pkt 5.2. Autobusy będą kursować w dni powszednie według obowiązujących rozkładów jazdy, uwzględnionych w Tomie III SIWZ. Zamawiający w miarę bieżących potrzeb będzie dokonywał zmian w rozkładzie jazdy powiadamiając o nich Wykonawcę z min. dwutygodniowym wyprzedzeniem. Zadanie obejmuje wykonanie 314,0 km w dzień nauki szkolnej oraz 96,2 km w dzień wolny od nauki szkolnej. W okresie trwania umowy 63.203 km. Liczba kilometrów jest szacunkowa. Faktyczna liczba zrealizowanych kilometrów zależna będzie od potrzeb, a określenie w umowie z Wykonawcą maksymalnej wartości umowy nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy. 5.2. Parametry techniczno – użytkowe autobusów przeznaczone do obsługi: 1) linii 10, J, 17, 17A: a) długość pojazdu: od 11,0 do 12,5 m, b) ilość miejsc ogółem: minimum 90, w tym co najmniej 30 miejsc siedzących i co najmniej 1 miejsce dla wózka dziecięcego lub inwalidzkiego, c) liczba drzwi dla pasażerów: minimum 3, otwierane automatycznie, w tym co najmniej jedne o szerokości umożliwiającej wprowadzenie wózka dziecięcego lub inwalidzkiego d) kolorystyka zewnętrzna: żółta, e) informacja o linii: każdy autobus powinien być wyposażony w zestaw następujących wyświetlaczy: § z przodu i z boku w postaci pełnowymiarowego wyświetlacza elektronicznego prezentującego numer linii i przystanek docelowy, § z tyłu w postaci wyświetlacza elektronicznego prezentującego numer linii, f) kasowniki – 2 szt. g) kasa fiskalna Emar 205 lub inna kompatybilna z programem „Informica”, h) każdy autobus powinien być wyposażony w smartfon oraz układ go zasilający (ładowarka, gniazdo zapalniczkowe) w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania aplikacji mobilnej „Kiedyprzyjedzie”, i) umieszczanie reklam na zewnątrz i wewnątrz pojazdu: § Wykonawca może wykorzystać autobus jako nośnik reklamy pod warunkiem uzyskania każdorazowo dla danej reklamy zgody Zamawiającego na jej umieszczenie, § nie dopuszcza się ekspozycji reklam w i na pojazdach, które: – nakłaniają do nienawiści czy przemocy w stosunku do jakiejkolwiek organizacji, osoby lub grupy osób, – zawierają treści dyskryminujące, w szczególności ze względu na rasę, przekonania religijne, płeć, preferencje seksualne czy narodowość, – deprecjonują publiczny transport zbiorowy, samorząd lokalny lub jego jednostki, – zawierające treści polityczne, – naruszają przyjęte zasady współżycia społecznego oraz dobre obyczaje i są sprzeczne z przepisami prawa. – 2) linii P2, 2A, 3, 10.5: a) długość pojazdu: min. 8,0 m, b) ilość miejsc ogółem: minimum 40, w tym co najmniej 30 miejsc siedzących, c) liczba drzwi dla pasażerów: minimum 2, otwierane automatycznie, d) informacja o linii: każdy autobus powinien być wyposażony w zestaw następujących wyświetlaczy: § z przodu i z boku w postaci pełnowymiarowego wyświetlacza elektronicznego prezentującego numer linii i przystanek docelowy, § z tyłu w postaci wyświetlacza elektronicznego prezentującego numer linii, e) kasowniki – 2 szt. f) kasa fiskalna Emar 205 lub inna kompatybilna z programem „Informica”, g) każdy autobus powinien być wyposażony w smarfon oraz układ go zasilający (ładowarka, gniazdo zapalniczkowe) w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania aplikacji mobilnej „Kiedyprzyjedzie”, h) umieszczanie reklam na zewnątrz i wewnątrz pojazdu: § Wykonawca może wykorzystać autobus jako nośnik reklamy pod warunkiem uzyskania każdorazowo dla danej reklamy zgody Zamawiającego na jej umieszczenie, § nie dopuszcza się ekspozycji reklam w i na pojazdach, które: – nakłaniają do nienawiści czy przemocy w stosunku do jakiejkolwiek organizacji, osoby lub grupy osób, – zawierają treści dyskryminujące, w szczególności ze względu na rasę, przekonania religijne, płeć, preferencje seksualne czy narodowość, – deprecjonują publiczny transport zbiorowy, samorząd lokalny lub jego jednostki, – zawierające treści polityczne, – naruszają przyjęte zasady współżycia społecznego oraz dobre obyczaje i są sprzeczne z przepisami prawa. 5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 60100000-9 – Usługi w zakresie transportu drogowego. 5.4. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Projekt umowy. 5.5. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a: 5.5.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia w trakcie realizacji umowy, tj. 9 kierowców autobusów oraz 2 mechaników. Powyższy wymóg nie dotyczy osób samozatrudnionych oraz wspólników spółki, którzy sami realizują prace związane z przedmiotem umowy 5.5.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.5.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: § oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 5.5.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 5.000,00 złotych za każdy stwierdzony przypadek naruszenia obowiązku określonego w pkt. 5.5.1. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie nie krótszym niż 7 dni, żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1 czynności. 5.5.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5.5.6 Postanowienia pkt. 5.5.1. – 5.5.4. stosuje się odpowiednio do podwykonawców. 5.6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Przez rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Warunkiem stosowania rozwiązań równoważnych jest pisemne zatwierdzenie przez Zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich odpowiednikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5.5. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.
Wynik przetargu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 337962.96 Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TRANS PEGAZ Sp. z o.o. w Jarocinie 63-200
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zaciszna 5
Kod pocztowy: 63-200
Miejscowość: Jarocin
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 361773.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 361773.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 361773.97
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
CPV60100000-9: Usługi w zakresie transportu drogowego
Osoba do kontaktuJarocińskie Linie Autobusowe Sp. z o.o.
ul. Zaciszna 5
63-200 Jarocin
Miejsce i termin składania ofert
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych
Data dodania2021-09-27
Przejdź na początek ogłoszenia