Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Ostrowiec Świętokrzyski: Dostawa 9 sztuk niskoemisyjnych autobusów

przetargi
02.10.2021 10:15
Przetargi
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraURZĄD GMINY OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
27-400 OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
JANA GŁOGOWSKIEGO 3/5
Tel. 41 267 21 01
Fax. 41 267 21 10
E-mail [email protected]
WWW www.um.ostrowiec.pl
Województwoświętokrzyskie
PowiatOstrowiec Świętokrzyski
Treść zamówieniaDostawa 9 sztuk fabrycznie nowych niskopodłogowych, niskoemisyjnych autobusów wyposażonych w silnik DIESEL

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaDostawa 9 sztuk fabrycznie nowych niskopodłogowych, niskoemisyjnych autobusów wyposażonych w silnik DIESEL Numer referencyjny: Or.271.21.20211. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 9 sztuk fabrycznie nowych, jednej marki, niskopodłogowych, niskoemisyjnych, jednoczłonowych autobusów miejskich wyposażonych w silnik DIESEL (norma emisji min. EURO VI) przeznaczonych do komunikacji miejskiej, wykonywanej przez operatora publicznego transportu zbiorowego2. Wymagane podstawowe cechy i parametry1) Wielkośća) długość od 11,80 m do 12,20 m,b) szerokość całkowita do 2,55 m,c) wysokość całkowita do 3,30 m.2) Liczba i konfiguracja miejsc do przewozu pasażerówOgółem: minimum 70, w tym 25% siedzących miejsc pasażerskich (bez kierowcy).Po jednym miejscu w każdym pojeździe dla wózka inwalidzkiego lub wózka dziecięcego wraz z urządzeniem przytrzymującym.Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia zawarte są w dokumentacji postępowania (Specyfikacja warunków zamówienia – „SWZ” i załączniki do SWZ w tym wzór umowy), dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 9 sztuk fabrycznie nowych, jednej marki, niskopodłogowych, niskoemisyjnych, jednoczłonowych autobusów miejskich wyposażonych w silnik DIESEL (norma emisji min. EURO VI) przeznaczonych do komunikacji miejskiej, wykonywanej przez operatora publicznego transportu zbiorowego. 2. Wymagane podstawowe cechy i parametry 1) Wielkość a) długość od 11,80 m do 12,20 m, b) szerokość całkowita do 2,55 m, c) wysokość całkowita do 3,30 m. 2) Liczba i konfiguracja miejsc do przewozu pasażerów Ogółem: minimum 70, w tym 25% siedzących miejsc pasażerskich (bez kierowcy). Po jednym miejscu w każdym pojeździe dla wózka inwalidzkiego lub wózka dziecięcego wraz z urządzeniem przytrzymującym, spełniającym wymagania Załącznika nr 8 do Regulaminu nr 107 EKG ONZ; miejsca usytuowane przy ścianie bocznej autobusu w przestrzeni przy II drzwiach wejściowych; stanowisko do mocowania wózków inwalidzkich wraz z przyciskiem w zasięgu ręki niepełnosprawnego, informującym o zamiarze wysiadania przez osobę niepełnosprawną z informacją na pulpicie kierowcy; stanowisko wyposażone w pas bezpieczeństwa i uchwyt z paskiem pozwalającym przypiąć wózek dziecięcy; pole powierzchni dla pasażerów stojących obliczone zgodnie z regulaminem nr 107 EKG ONZ. 3) Podłoga: Niska podłoga na całej długości autobusu, drzwi bezstopniowe. 4) Liczba osi: dwie. 5) Dopuszczalna masa całkowita: Do 19 500 kg 6) Silnik: o zapłonie samoczynnym, spełniającym min. normę EURO-6 7) Skrzynia biegów: Automatyczna, co najmniej 4 biegowa ze zintegrowanym retarderem. 3. Rok produkcji autobusów musi pokrywać się z rokiem dostawy. 4. Konstrukcja pojazdu i zastosowane rozwiązania mają gwarantować co najmniej 15 lat eksploatacji przy założeniu średnio 60.000 km rocznego przebiegu. Autobusy muszą być pojazdami znajdującym się aktualnie w ciągłej produkcji seryjnej producenta. Nie dopuszcza się pojazdów prototypowych i przedseryjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje również: dostawę wraz z autobusami dokumentacji techniczno – eksploatacyjnej, przeprowadzenie szkoleń kierowców oraz obsługi technicznej pod względem użytkowania, przeglądów, napraw i eksploatacji autobusów, rejestrację i ubezpieczenie komunikacyjne autobusów w imieniu Zamawiającego, dostarczenie jednego komputera przenośnego (notebook) wraz z licencjonowanym polskojęzycznym oprogramowaniem systemowym i diagnostycznym oraz aktualizacjami umożliwiającymi poprawną diagnostykę autobusów poprzez dostarczone interfejsy ( w ramach ceny ofertowej zapewniona zostanie co najmniej 10 letnia aktualizacja oprogramowania systemowego i diagnostycznego oraz zapewniona licencja nieograniczona czasowo do korzystania przez Zamawiającego lub operatora transportu zbiorowego), autoryzację ASO w zakresie umożliwiającym samodzielne wykonywanie przeglądów, napraw i obsług gwarancyjnych na potrzeby własne Zamawiającego oraz zapewnienia wykonania obsługi technicznej oraz napraw pogwarancyjnych dostarczonych autobusów przez Wykonawcę, dostawę wyposażenia warsztatu Zamawiającego w zestaw narzędzi i urządzeń specjalistycznych umożliwiających uzyskanie autoryzacji ASO producenta wykorzystywanej na potrzeby własne Zamawiającego.
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=um.ostrowiec.pl_1632492436352
LINK do SIWZhttp://www.um.ostrowiec.pl/pl/przetargi/przetargi-organizowane-przez-gmine-ostrowiec-swietokrzyski/aktualne
CPV34.12.11.00, 34.12.14.00
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu tj.a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł,b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, NIE krótszym niż 10 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie NIE wcześniejszym niż trzy miesiące przed jej złożeniem,b) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającegoIII.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu tj.w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują) co najmniej 1 zamówienie, polegające na dostawie minimum trzech fabrycznie nowych autobusów z silnikiem o napędzie wysokoprężnym o wartości zamówienia NIE mniejszej niż 2.500.000,00 zł brutto.,Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, NIE krótszym niż 10 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:wykaz dostaw (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Istotne dla stron postanowienia zawarte są we wzorze umowy, który stanowi Załączniki nr 2 do SWZ
Wadium85000.00
Osoba do kontaktuGmina Ostrowiec Świętokrzyski 291009834 Ostrowiec Świętokrzyski ul. Głogowskiego 3/5 Ostrowiec Świętokrzyski 27-400 Halina Kaczmarska +48 412672133 [email protected] +48 412672110 www.um.ostrowiec.pl
Wymagany termin realizacji zamówieniaOkres w dniach: 300
Miejsce i termin składania ofert

2021-10-27
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://www.um.ostrowiec.pl/pl/przetargi/przetargi-organizowane-przez-gmine-ostrowiec-swietokrzyski/aktualne Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 24/01/2022
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Uwagi2021/S 186-481680
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE


Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
Krajowy numer identyfikacyjny: 291009834
Adres pocztowy: Ostrowiec Świętokrzyski ul. Głogowskiego 3/5
Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
Kod NUTS:
PL72 Świętokrzyskie
Kod pocztowy: 27-400
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Halina Kaczmarska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 412672133
Faks: +48 412672110
Adresy internetowe:
Główny adres:
www.um.ostrowiec.pl

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://www.um.ostrowiec.pl/pl/przetargi/przetargi-organizowane-przez-gmine-ostrowiec-swietokrzyski/aktualne
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/

I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.5) Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
Dostawa 9 sztuk fabrycznie nowych niskopodłogowych, niskoemisyjnych autobusów wyposażonych w silnik DIESEL
Numer referencyjny: Or.271.21.2021

II.1.2) Główny kod CPV
34121100 Autobusy transportu publicznego

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy

II.1.4) Krótki opis:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 9 sztuk fabrycznie nowych, jednej marki, niskopodłogowych, niskoemisyjnych, jednoczłonowych autobusów miejskich wyposażonych w silnik DIESEL (norma emisji min. EURO VI) przeznaczonych
do komunikacji miejskiej, wykonywanej przez operatora publicznego transportu zbiorowego
2. Wymagane podstawowe cechy i parametry
1) Wielkość
a) długość od 11,80 m do 12,20 m,
b) szerokość całkowita do 2,55 m,
c) wysokość całkowita do 3,30 m.
2) Liczba i konfiguracja miejsc do przewozu pasażerów
Ogółem: minimum 70, w tym 25% siedzących miejsc pasażerskich (bez kierowcy).
Po jednym miejscu w każdym pojeździe dla wózka inwalidzkiego lub wózka dziecięcego wraz z urządzeniem przytrzymującym.
Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia zawarte są w dokumentacji postępowania (Specyfikacja warunków zamówienia – „SWZ” i załączniki do SWZ w tym wzór umowy), dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: NIE

II.2) Opis

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
34121400 Autobusy niskopodłogowe

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL721 Kielecki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Ostrowiec Świętokrzyski

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 9 sztuk fabrycznie nowych, jednej marki, niskopodłogowych, niskoemisyjnych, jednoczłonowych autobusów miejskich wyposażonych w silnik DIESEL (norma emisji min. EURO VI) przeznaczonych
do komunikacji miejskiej, wykonywanej przez operatora publicznego transportu zbiorowego.
2. Wymagane podstawowe cechy i parametry
1) Wielkość
a) długość od 11,80 m do 12,20 m,
b) szerokość całkowita do 2,55 m,
c) wysokość całkowita do 3,30 m.
2) Liczba i konfiguracja miejsc do przewozu pasażerów
Ogółem: minimum 70, w tym 25% siedzących miejsc pasażerskich (bez kierowcy).
Po jednym miejscu w każdym pojeździe dla wózka inwalidzkiego lub wózka dziecięcego wraz z urządzeniem przytrzymującym, spełniającym wymagania Załącznika nr 8
do Regulaminu nr 107 EKG ONZ; miejsca usytuowane przy ścianie bocznej autobusu
w przestrzeni przy II drzwiach wejściowych; stanowisko do mocowania wózków inwalidzkich wraz z przyciskiem w zasięgu ręki NIEpełnosprawnego, informującym
o zamiarze wysiadania przez osobę NIEpełnosprawną z informacją na pulpicie kierowcy; stanowisko wyposażone w pas bezpieczeństwa i uchwyt z paskiem pozwalającym przypiąć wózek dziecięcy; pole powierzchni dla pasażerów stojących obliczone zgodnie
z regulaminem nr 107 EKG ONZ.
3) Podłoga: Niska podłoga na całej długości autobusu, drzwi bezstopniowe.
4) Liczba osi: dwie.
5) Dopuszczalna masa całkowita: Do 19 500 kg
6) Silnik: o zapłonie samoczynnym, spełniającym min. normę EURO-6
7) Skrzynia biegów: Automatyczna, co najmniej 4 biegowa ze zintegrowanym retarderem.
3. Rok produkcji autobusów musi pokrywać się z rokiem dostawy.
4. Konstrukcja pojazdu i zastosowane rozwiązania mają gwarantować co najmniej 15 lat eksploatacji przy założeniu średnio 60.000 km rocznego przebiegu. Autobusy muszą być pojazdami znajdującym się aktualnie w ciągłej produkcji seryjnej producenta. NIE dopuszcza się pojazdów prototypowych i przedseryjnych.
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
dostawę wraz z autobusami dokumentacji techniczno – eksploatacyjnej,
przeprowadzenie szkoleń kierowców oraz obsługi technicznej pod względem użytkowania, przeglądów, napraw i eksploatacji autobusów,
rejestrację i ubezpieczenie komunikacyjne autobusów w imieniu Zamawiającego,
dostarczenie jednego komputera przenośnego (notebook) wraz z licencjonowanym polskojęzycznym oprogramowaniem systemowym i diagnostycznym oraz aktualizacjami umożliwiającymi poprawną diagnostykę autobusów poprzez dostarczone interfejsy
( w ramach ceny ofertowej zapewniona zostanie co najmniej 10 letnia aktualizacja oprogramowania systemowego i diagnostycznego oraz zapewniona licencja NIEograniczona czasowo do korzystania przez Zamawiającego lub operatora transportu zbiorowego),
autoryzację ASO w zakresie umożliwiającym samodzielne wykonywanie przeglądów, napraw i obsług gwarancyjnych na potrzeby własne Zamawiającego oraz zapewnienia wykonania obsługi technicznej oraz napraw pogwarancyjnych dostarczonych autobusów przez Wykonawcę,
dostawę wyposażenia warsztatu Zamawiającego w zestaw narzędzi i urządzeń specjalistycznych umożliwiających uzyskanie autoryzacji ASO producenta wykorzystywanej na potrzeby własne Zamawiającego.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: właściwości techniczne i eksploatacyjne / Waga: 40%
Cena – Waga: 60%

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 300
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
RPSW.03.04.00-26-0036/17

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 139 ust. 1 ustawy Pzp najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 85000,00 PLN.


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu tj.
a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł,
b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, NIE krótszym niż 10 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie NIE wcześniejszym niż trzy miesiące przed jej złożeniem,
b) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu tj.
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują) co najmniej 1 zamówienie, polegające na dostawie minimum trzech fabrycznie nowych autobusów z silnikiem o napędzie wysokoprężnym o wartości zamówienia NIE mniejszej niż 2.500.000,00 zł brutto.,
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, NIE krótszym niż 10 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
wykaz dostaw (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Istotne dla stron postanowienia zawarte są we wzorze umowy, który stanowi Załączniki nr 2 do SWZ


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 27/10/2021
Czas lokalny: 10:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 24/01/2022

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 27/10/2021
Czas lokalny: 11:00
Miejsce:
Otwarcie ofert następuje w siedzibie zamawiającego poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i jest dokonywane poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert.
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcia ofert dokona Komisja przetargowa


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
Stosowane będą płatności elektroniczne

VI.3) Informacje dodatkowe:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy NIE podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz ust. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy, stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, złożone na formularzu jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ).
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, NIE krótszym niż 10 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających
Brak podstaw wykluczenia:
1. informacji, sporządzonej NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
— art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Pzp,
— art. 10 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego.
2. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty NIEzależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;
3. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych NIE wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiający wezwie do złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.
Wraz z ofertą Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe wskazane w rozdziale 12 specyfikacji warunków zamówienia.
Informacje dot. przetwarzania danych osobowych zamieszczone są w dokumentach postępowania (SWZ).

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul.Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy:
www.uzp.gov.pl

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy PZP.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 PZP oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
3. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu
o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w TAKi sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.
6. Odwołanie wnosi się w terminie:
1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1).
7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.p., stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
8. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17.11.1964 r. -Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału NIE stanowią inaczej.
9. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie -sądu zamówień publicznych, zwanego dalej „sądem zamówień publicznych”.
10. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.p., przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. -Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.
11. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul.Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy:
www.uzp.gov.pl

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
21/09/2021
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
186
2021
Następna aktualizacja:
27/09/2021
Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
ESPD
European Single Procurement Document
Data dodania2021-09-24