Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Żerków: Dostawa autobusu

przetargi
01.10.2021 10:05
Przetargi
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraURZĄD MIASTA I GMINY ŻERKÓW
63-210 ŻERKÓW
ADAMA MICKIEWICZA 5
Tel. 627402041
Fax. 62 740 36 27
E-mail [email protected]
WWW zerkow.pl
Województwowielkopolskie
PowiatJarocin
Treść zamówieniaDostawa autobusu dla Zakładu Aktywności Zawodowej „PROMYK” w Żerkowie

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaDostawa autobusu dla Zakładu Aktywności Zawodowej „PROMYK” w ŻerkowiePrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobusu dla Zakładu Aktywności Zawodowej „PROMYK” w Żerkowie. – pojazd bazowy nie starszy niż 2020. Autobus fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad konstrukcyjnych, kategorii M3,- autobus z możliwością przewozu osób niepełnosprawnych z windą wewnętrzną dla załadunku wózków inwalidzkich w tylnej części pojazdu (mocowania dla 3 wózków inwalidzkich w tylnej części pojazdu + 3 komplety pasów bezpieczeństwa do mocowania wózków i pasażerów wózków),- silnik wysokoprężny zasilany olejem napędowym z turbo doładowaniem,- zbiornik paliwa minimum 100 litrów, zbiornik Adblue minimum 20 litrów,- jednostka napędowa spełniająca normę emisji spalin EURO VI,- pojemność skokowa silnika – minimum 2900 cm3, moc – minimum 180 KM,- skrzynia biegów automatyczna,- minimalna ilość miejsc siedzących – 1 kierowca + 20 pasażerów, maksymalna ilość miejsc siedzących – 1 kierowca + 22 pasażerów- dopuszczalna min. masa całkowita pojazdu 5500 kg,Zamawiający nie dopuszcza ingerencji w karoserię i fabryczne powłoki lakiernicze pojazdu bazowego, wyjątek stanowią drzwi wejściowe autobusu oraz montaż szyb, klimatyzacji i ogrzewania. Przez ingerencje w karoserię i fabryczne powłoki lakiernicze pojazdu bazowego Zamawiający rozumie przedłużanie, wydłużanie, spawanie;Pojazd musi spełniać wymagania wynikające z przepisów do eksploatacji po drogach publicznych i przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ. RPR.ZP.271.2.8.2021
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=zerkow.pl_1632400468830
LINK do SIWZhttp://www.zerkow.pl/asp/pl_start.asp?typ=13&sub=6&subsub=11&menu=317&dzialy=317&akcja=artykul&artykul=3789
CPV34.12.10.00
Wymagania5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SWZ. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1) Wypełniony formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. 2) Szczegółową Specyfikację oferowanego pojazdu zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ. 3) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw 4) Zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca (jeżeli dotyczy). 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w pkt 7.1 ppkt 1), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
Wadium0.00
Osoba do kontaktuGmina Żerków, ul. Adama Mickiewicza 5, 63-210, Żerków, woj. wielkopolskie, państwo PL, tel. 627402041, e-mail [email protected]
Adres strony internetowej (URL): www.zerkow.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia55 dni
Miejsce i termin składania ofert

2021-10-01
Sposób składania ofertOfertę należy złożyć za pośrednictwem strony: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Godzina: 09:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertądo 2021-10-30
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczeniecena 60
okres gwarancji 40
Uwagi2021/BZP 00190102/01


Dostawy
Dostawa autobusu dla Zakładu Aktywności Zawodowej „PROMYK” w Żerkowie
SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żerków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855475
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Żerków
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-210
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 – Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627402041
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zerkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny – jednostka sektora finansów publicznych – samorządowy zakład budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Poligrafia, pralnia, rękodzieło i kooperacja, utrzymanie i pielęgnacja zieleni, wypożyczalnia sprzętu turystycznego.

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Żerków
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250855475
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Adama Mickiewicza 5
1.11.4.) Miejscowość: Żerków
1.11.5.) Kod pocztowy: 63-210
1.11.6.) Województwo: wielkopolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 – Kaliski
1.11.9.) Numer telefonu: 627403024
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.zerkow.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa autobusu dla Zakładu Aktywności Zawodowej „PROMYK” w Żerkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1f744b0-1c53-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190102
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.zerkow.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami – adres strony internetowej: www.zerkow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: UMIG_Zerkow/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta – katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 23 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt 23 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RPR.ZP.271.2.8.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobusu dla Zakładu Aktywności Zawodowej „PROMYK” w Żerkowie.
– pojazd bazowy nie starszy niż 2020. Autobus fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad konstrukcyjnych, kategorii M3,
– autobus z możliwością przewozu osób niepełnosprawnych z windą wewnętrzną dla załadunku wózków inwalidzkich w tylnej części pojazdu (mocowania dla 3 wózków inwalidzkich w tylnej części pojazdu + 3 komplety pasów bezpieczeństwa do mocowania wózków i pasażerów wózków),
– silnik wysokoprężny zasilany olejem napędowym z turbo doładowaniem,
– zbiornik paliwa minimum 100 litrów, zbiornik Adblue minimum 20 litrów,
– jednostka napędowa spełniająca normę emisji spalin EURO VI,
– pojemność skokowa silnika – minimum 2900 cm3, moc – minimum 180 KM,
– skrzynia biegów automatyczna,
– minimalna ilość miejsc siedzących – 1 kierowca + 20 pasażerów, maksymalna ilość miejsc siedzących – 1 kierowca + 22 pasażerów
– dopuszczalna min. masa całkowita pojazdu 5500 kg,
Zamawiający nie dopuszcza ingerencji w karoserię i fabryczne powłoki lakiernicze pojazdu bazowego, wyjątek stanowią drzwi wejściowe autobusu oraz montaż szyb, klimatyzacji i ogrzewania. Przez ingerencje w karoserię i fabryczne powłoki lakiernicze pojazdu bazowego Zamawiający rozumie przedłużanie, wydłużanie, spawanie;
Pojazd musi spełniać wymagania wynikające z przepisów do eksploatacji po drogach publicznych i przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34121000-1 – Autobusy i autokary
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: Cena – 60%, Okres gwarancji – 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V – KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty:
1) Wypełniony formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
2) Szczegółową Specyfikację oferowanego pojazdu zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
3) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw
4) Zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI – WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w pkt 7.1 ppkt 1), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII – PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w sytuacjach określonych w § 9 wzoru umowy, stanowiącego załącznik Nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-01 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem strony: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-01 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-30

Numer informacji: 2021-BZP-00190102-01
Data dodania2021-09-23
Przejdź na początek ogłoszenia