Jest przetarg na przewozy kolejowe w kujawsko-pomorskim
Mamy długo oczekiwany przetarg na świadczenie usług publicznych w publicznym transporcie zbiorowym w kolejowych przewozach pasażerskich na terenie województwa kujawsko-pomorskiego przez wyłonionego/nych operatorów w okresie od 12 grudnia 2021 r. do 14 grudnia 2030 r. z podziałem na 10 części.
Okresy
Świadczenie usługi obejmuje następujące okresy obowiązywania rozkładów jazdy:
1) 12 grudnia 2021 – 10 grudnia 2022
2) 11 grudnia 2022 – 09 grudnia 2023
3) 10 grudnia 2023 – 14 grudnia 2024
4) 15 grudnia 2024 – 13 grudnia 2025
5) 14 grudnia 2025 – 12 grudnia 2026
6) 13 grudnia 2026 – 11 grudnia 2027
7) 12 grudnia 2027 – 09 grudnia 2028
8) 10 grudnia 2028 – 08 grudnia 2029
9) 09 grudnia 2029 – 14 grudnia 2030
W przypadku zmian przepisów prawa w sprawie zmiany terminów obowiązywania rozkładu jazdy pociągów, podane okresy ulegną zmianie.
Pakiety
Zamówienie zostało podzielone na pakiety.
Pakiet A obejmuje linie:
— linia nr 18 Kutno – Piła Główna odcinek od granicy województwa (Rutkowice) do Bydgoszczy,
— linia nr 131 Chorzów Batory – Tczew odcinek od Bydgoszczy do Inowrocławia,
— linia nr 353 Poznań Wschód – Skandawa odcinek od Mogilna do Jabłonowa Pomorskiego,
— linia nr 208 Działdowo–Chojnice odcinek od Brodnicy do Jabłonowa Pomorskiego (po 2025 r.),
— linie komunikacyjne:
Kaliska–Włocławek–Toruń–Bydgoszcz,
Bydgoszcz–Inowrocław,
Mogilno–Inowrocław–Toruń,
Bydgoszcz – Toruń – Jabłonowo Pomorskie (– Brodnica po 2025 po elektryfikacji l.k. 208).
Wykonawca zobowiązany jest do założenia, że wielkość pracy eksploatacyjnej wykonanej w ramach obowiązywania pierwszego rozkładu jazdy wyniesie 2 055 000 pociągokilometrów.
Pakiet B1obejmuje linie:
— linia nr 18 Kutno – Piła Główna odcinek od Torunia do granicy województwa (Wyrzysk–Osiek),
— linia nr 131 Chorzów Batory – Tczew odcinek od Bydgoszczy do granicy województwa (Smętowo),
— linia nr 353 Poznań Wschód – Skandawa odcinek od Torunia do granicy województwa (Jabłonowo Pomorskie),
— linie komunikacyjne:
Bydgoszcz–Wyrzysk–Osiek,
Bydgoszcz–Toruń,
Toruń – Jabłonowo Pomorskie (Olsztyn),
Bydgoszcz–Smętowo (Gdynia).
Wykonawca zobowiązany jest do założenia, że wielkość pracy eksploatacyjnej wykonanej w ramach obowiązywania pierwszego rozkładu jazdy wyniesie 650 000 pociągokilometrów.
Pakiet B2 obejmuje linie:
— linia nr 18 Kutno – Piła Główna odcinek od Bydgoszczy do granicy województwa (Wyrzysk–Osiek),
— linia nr 131 Chorzów Batory – Tczew odcinek od Bydgoszczy do Inowrocławia,
— linia nr 353 Poznań Wschód – Skandawa odcinek od granicy województwa (Mogilno) do Torunia,
— linia nr 353 Poznań Wschód – Skandawa odcinek od Jabłonowa Pomorskiego do granicy województwa,
— linie komunikacyjne:
Piła–Bydgoszcz,
Laskowice–Smętowo (Gdynia),
Jabłonowo Pomorskie – Iława (Olsztyn),
(Poznań) – Inowrocław – Bydgoszcz,
Toruń–Inowrocław–Mogilno (Poznań).
Wykonawca zobowiązany jest do założenia, że wielkość pracy eksploatacyjnej wykonanej w ramach obowiązywania pierwszego rozkładu jazdy wyniesie 655 000 pociągokilometrów.
Pakiet C obejmuje linie:
— linia nr 131 Chorzów Batory – Tczew odcinek od Bydgoszczy do Maksymilianowa,
— linia nr 201 Nowa Wieś Wielka – Gdynia Port odcinek od Bydgoszczy do Wierzchucina,
— linia nr 208 Działdowo–Chojnice odcinek od Wierzchucina do Chojnic,
— linia komunikacyjna:
Bydgoszcz–Tuchola–Chojnice.
Wykonawca zobowiązany jest do założenia, że wielkość pracy eksploatacyjnej wykonanej w ramach obowiązywania pierwszego rozkładu jazdy wyniesie 680 000 pociągokilometrów.
Pakiet D obejmuje linie:
— linia nr 131 Chorzów Batory – Tczew odcinek od Bydgoszczy do Laskowic,
— linia nr 208 Działdowo–Chojnice odcinek od Grudziądza do Laskowic,
— linia nr 215 Laskowice Pomorskie – Bąk odcinek od Laskowic Pomorskich do Czerska,
— linie komunikacyjne:
Bydgoszcz–Laskowice–Grudziądz,
Laskowice–Czersk.
Wykonawca zobowiązany jest do założenia, że wielkość pracy eksploatacyjnej wykonanej w ramach obowiązywania pierwszego rozkładu jazdy wyniesie 485 000 pociągokilometrów.
Pakiet E obejmuje linie:
— linia nr 207 Toruń Wschodni – Malbork odcinek od Torunia do Chełmży,
— linia nr 208 Działdowo–Chojnice odcinek od Brodnicy do Grudziądza,
— linia nr 209 Kowalewo Pom. – Bydgoszcz Wsch. odcinek od Chełmży do Bydgoszczy,
— linia nr 353 Poznań Wschód – Skandawa odcinek od Torunia do Jabłonowa Pomorskiego,
— linie komunikacyjne:
Toruń – Jabłonowo Pomorskie – Brodnica,
Brodnica–Grudziądz,
Bydgoszcz–Chełmża (– Toruń).
Wykonawca zobowiązany jest do założenia, że wielkość pracy eksploatacyjnej wykonanej w ramach obowiązywania pierwszego rozkładu jazdy wyniesie 560 000 pociągokilometrów.
Pakiet F obejmuje linie:
— linia nr 207 Toruń Wschodni – Malbork odcinek od Torunia do Grudziądza,
— linia nr 353 Poznań Wschód – Skandawa odcinek od Torunia Głównego do Torunia Wschodniego,
— linia komunikacyjna:
Toruń–Grudziądz.
Wykonawca zobowiązany jest do założenia, że wielkość pracy eksploatacyjnej wykonanej w ramach obowiązywania pierwszego rozkładu jazdy wyniesie 520 000 pociągokilometrów.
Pakiet G obejmuje linie:
— linia nr 27 Nasielsk – Toruń Wschodni odcinek od granicy województwa do Torunia,
— linia nr 353 Poznań Wschód – Skandawa odcinek od Torunia Głównego do Torunia Wschodniego,
— linia komunikacyjna:
Toruń–Lipno (Sierpc).
Wykonawca zobowiązany jest do założenia, że wielkość pracy eksploatacyjnej wykonanej w ramach obowiązywania pierwszego rozkładu jazdy wyniesie 178 000 pociągokilometrów.
Pakiet H obejmuje linie:
— linia nr 201 Nowa Wieś Wielka – Gdynia Port odcinek od Wierzchucina do Lipowej,
— linia nr 743 Lipowa Tucholska – Szlachta odcinek od Lipowej do Szlachty,
— linia komunikacyjna:
Wierzchucin–Szlachta.
Wykonawca zobowiązany jest do założenia, że wielkość pracy eksploatacyjnej wykonanej w ramach obowiązywania pierwszego rozkładu jazdy wyniesie 59 000 pociągokilometrów.
Pakiet I obejmuje linie:
— linia nr 33 Kutno–Brodnica odcinek od Rypina do Brodnicy,
— linia komunikacyjna:
Brodnica – Rypin.
Wykonawca zobowiązany jest do założenia, że wielkość pracy eksploatacyjnej wykonanej w ramach obowiązywania pierwszego rozkładu jazdy wyniesie 38 000 pociągokilometrów.
Realizacja tego pakietu warunkowana jest dostępnością tras u zarządcy infrastruktury kolejowej.
Oferty
Zamawiający nie wymaga doświadczenia. Oferty można składać do 18 października 2021 roku. Decyduje cena.