Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Zachodniopomorskie wysyła na rewizje EN57AL; jeden przystosuje do przewozu rowerów

inforail
10.09.2021 08:45
Zachodniopomorski Urząd Marszałkowski ogłosił przetarg na wykonanie napraw rewizyjnych siedmiu elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 5B+6B+5B serii EN57AL o numerach 1527, 1530, 1296, 1528, 1574, 1519 i 1522.

O zamówieniu

Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania:

1) naprawa rewizyjna siedmiu elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 5B+6B+5B serii EN57AL o numerach 1527, 1530, 1296, 1528, 1574, 1519 i 1522 w zakresie odpowiadającym IV Poziomowi Utrzymania, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie ogólnych warunków technicznych eksploatacji pojazdów kolejowych, Dokumentacją Techniczno Ruchową (DTR), Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru (WTWiO), Dokumentacją Systemu Utrzymania (DSU), a także odpowiednimi Europejskimi Normami i Kartami UIC, lub równoważnymi dokumentami, obowiązującymi w okresie trwania umowy;

2) przystosowanie pojazdu EN57AL-1530 do przewozu minimum 30 sztuk rowerów które zostanie wykonane w trakcie wykonywanej naprawy rewizyjnej pojazdu określonej w pkt 1.

Prace powinny zostać wykonane do 30 sierpnia 2022 roku.

Szacunkowa wartość zamówienia to 17 577 000.00 PLN netto.

Oferty

Oferty można składać do 15 października 2021 roku. Będą oceniane według kryteriów:

Okres gwarancji - Waga: 20

Termin wykonania naprawy jednego pojazdu - Waga: 20

Cena - Waga: 60

Od wykonawców wymagane jest doświadczenie. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie naprawy rewizyjne poziomu P4 co najmniej dwóch elektrycznych zespołów trakcyjnych o wartości każdej naprawy nie mniejszej niż 1.900.000,00 zł brutto za każdy elektryczny zespół trakcyjny.

Warunek zostanie uznany za spełniony niezależnie od tego, czy wykonanie wymaganej liczby napraw rewizyjnych poziomu IV elektrycznych zespołów trakcyjnych nastąpiło w ramach jednej umowy czy też większej liczby umów.