Polregio nie kupiło zachodniopomorskich składów; czeka na lepsze ceny?
Województwo Zachodniopomorskie nie znalazło nabywcy żadnego z pięciu wystawionych na sprzedaż pojazdów.
Czyżby Polregio, tak jak w przypadku odkupionych EN57AL, czekało na lepsze ceny?
Będzie powtórka
Jest to możliwe, bo Urząd Marszałkowski zapowiedział powtórkę. A przy pierwszym podejściu były zapytania o wystawiony na sprzedaż tabor. Jak udało nam się nieoficjalnie ustalić pytało o niego m.in. Polregio.
Przypomnijmy. Na sprzedaż wystawione zostały trzy sztuki używanych trójczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych, typu 5B+6B+5B, o oznaczeniu kolejowym EN57AL-1515, EN57AL-1570, EN57AL-1557 oraz dwie sztuki spalinowych zespołów trakcyjnych typu 223M serii SA139 o numerach 001 i 002 i jedna sztuka spalinowego autobusu szynowego typu 212M nr serii SA109 o numerze 001.
Sprzedający wycenił je następująco:
zadanie I: 17.520.000 zł netto w tym:
1) EN57AL-1515 – 5.840.000 zł netto,
2) EN57AL-1570 – 5.840.000 zł netto,
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
3) EN57AL-1557 – 5.840.000 zł netto.
zadanie II: 18.700.000 zł netto w tym:
1) SA139-001 – 8.105.000 zł netto,
2) SA139-002 – 8.105.000 zł netto,
3) SA109-001 – 2.490.000 zł netto.
Więcej informacji na temat powodów sprzedaży wskazanych pojazdów znajdziecie tutaj: https://transinfo.pl/inforail/wiemy-dlaczego-zachodniopomorskie-chce-sprzedac-linki-i-sa109/