PKP Intercity rozstrzygnęły przetarg na P4 SU4210
PKP Intercity rozstrzygnęły przetarg na wykonanie naprawy okresowej na 4-tym poziomie utrzymania 10 lokomotyw spalinowych serii SU4210 typ 6DI.
Za najkorzystniejszą wybrana została oferta złożona przez Newag.
W Postępowaniu wpłynęły dwie oferty, złożone przez:
1) Newag S.A., oceniona na 100 pkt, w tym:
w kryterium cena za realizację przedmiotu zamówienia: 85,00 pkt,
w kryterium okres gwarancji i rękojmi na bezawaryjną pracę lokomotyw po wykonanych naprawach: 15,00 pkt oraz
2) PKP CARGOTABOR Sp. z o.o., oceniona na 84,67 pkt, w tym:
w kryterium cena za realizację przedmiotu zamówienia: 69,67 pkt,
w kryterium okres gwarancji i rękojmi na bezawaryjną pracę lokomotyw po wykonanych naprawach: 15,00 pkt.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Oferty
I przypomnijmy, że poszczególni wykonawcy zaproponowali następujące warunki:
1. Newag cenę 20 413 892,05 zł brutto;
2. PKP CARGOTABOR cenę 24 904 331,27 zł brutto.
Obie firmy zaproponowały 12 miesięcy gwarancji. Obie oferty były też niższe od szacunków. Zamawiający na realizację zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę brutto 29 620 503,30 zł.
Umowa zostanie zawarta na czas wykonania 10 napraw lokomotyw, tj. maksymalnie na okres do 24 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi jako pierwsze.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania naprawy każdej z dostarczonych do naprawy lokomotyw w terminie do 65 dni roboczych oraz do udzielenia gwarancji i rękojmi na bezawaryjną pracę lokomotyw po wykonanych naprawach, na okres nie krótszy niż 12 miesięcy.