Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Kielce: Dostawa autobusu

przetargi
25.08.2021 10:21
Przetargi
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraKOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KIELCACH
25-324 KIELCE
SANDOMIERSKA 81
Tel. 41 365 32 04
Fax. 41 365 32 03
E-mail [email protected]
WWW www.straz.kielce.pl/
Województwoświętokrzyskie
PowiatKielce
Treść zamówieniaDostawa autobusu

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaDostawa autobusu Numer referencyjny: WL.2370.7.2021Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusu dla Komendy Wojewódzkiej Państwowej Strarży Pożarnej w KielcachSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.1 szt.
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=platformazakupowa.pl_1628860931044
LINK do SIWZhttp://platformazakupowa.pl/transakcja/495665
CPV34.12.10.00
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: Zamawiający NIE określił żadnych warunków w tym zakresie.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający NIE określił żadnych warunków w tym zakresie.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wpłata wadium oraz udokumentowanie przynajmniej jednej dostawy samochodu pożarniczego o wartości minimum 800 000 PLN w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Zamawiający wymaga następujących środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:1. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, zawierający informację o zrealizowaniu przynajmniej jednej dostawy samochodu pożarniczego o wartości min. 800 000 PLN (osiemset tysięcy złotych) . Wykaz można przedstawić w dokumencie JEDZ lub na osobnym załączniku do oferty. Informacja powinna zawierać : wartość zamówienia, przedmiot, datę wykonania i podmiotu na rzecz została zrealizowana.2. Referencje lub inne dowody, że dostawa została zrealizowana należycie sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawa została zrealizowana. Jeżeli wykonawca z przyczyn od siebie NIEzależnych NIE może uzyskać referencji należy złożyć oświadczenie.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Projektowane warunki umowy określono w Specyfikacji Warunków Zamówienia (Załącznik: Wzór umowy).
Wadium800000.00
Osoba do kontaktuKomenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach 000173657 ul. Sandomierska 81 Kielce 25-324 Wojciech Żelazny +48 413653253 [email protected] +48 413653203 www.straz.kielce.pl https://platformazakupowa.pl/pn/swietokrzyska_straz
Wymagany termin realizacji zamówieniaKoniec: 03/12/2021
Miejsce i termin składania ofert

2021-09-10
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/swietokrzyska_straz Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl/pn/swietokrzyska_straz Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 30/11/2021
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Uwagi2021/S 156-411835
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE


Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach
Krajowy numer identyfikacyjny: 000173657
Adres pocztowy: ul. Sandomierska 81
Miejscowość: Kielce
Kod NUTS:
PL721 Kielecki
Kod pocztowy: 25-324
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Wojciech Żelazny
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 413653253
Faks: +48 413653203
Adresy internetowe:
Główny adres:
www.straz.kielce.pl
Adres profilu nabywcy:
https://platformazakupowa.pl/pn/swietokrzyska_straz

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/swietokrzyska_straz
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:
https://platformazakupowa.pl/pn/swietokrzyska_straz

I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Agencja/urząd regionalny lub lokalny

I.5) Główny przedmiot działalności
Porządek i bezpieczeństwo publiczne


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
Dostawa autobusu
Numer referencyjny: WL.2370.7.2021

II.1.2) Główny kod CPV
34121000 Autobusy i autokary

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy

II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusu dla Komendy Wojewódzkiej Państwowej Strarży Pożarnej w Kielcach
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 800 000.00 PLN

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: NIE

II.2) Opis

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL721 Kielecki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Kielce

II.2.4) Opis zamówienia:
1 szt.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 800 000.00 PLN

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 03/12/2021
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający NIE określił żadnych warunków w tym zakresie.

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający NIE określił żadnych warunków w tym zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wpłata wadium oraz udokumentowanie przynajmniej jednej dostawy samochodu pożarniczego o wartości minimum 800 000 PLN w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Zamawiający wymaga następujących środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, zawierający informację o zrealizowaniu przynajmniej jednej dostawy samochodu pożarniczego o wartości min. 800 000 PLN (osiemset tysięcy złotych) . Wykaz można przedstawić w dokumencie JEDZ lub na osobnym załączniku do oferty. Informacja powinna zawierać : wartość zamówienia, przedmiot, datę wykonania i podmiotu na rzecz została zrealizowana.
2. Referencje lub inne dowody, że dostawa została zrealizowana należycie sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawa została zrealizowana. Jeżeli wykonawca z przyczyn od siebie NIEzależnych NIE może uzyskać referencji należy złożyć oświadczenie.

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Projektowane warunki umowy określono w Specyfikacji Warunków Zamówienia (Załącznik: Wzór umowy).


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 10/09/2021
Czas lokalny: 10:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 30/11/2021

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 10/09/2021
Czas lokalny: 10:05
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Procedura otwarcia ofert polega na odszyfrowaniu ofert za pomocą systemu teleinformatycznego. Osobami upoważnionymi do udziału w tej czynności są członkowie komisji przetargowej lub ewentualnie inne osoby wyznaczone przez kierownika zamawiającego. Po otwarciu ofert Zamawiający udostępni informację o wykonawcach i zaoferowanych cenach.


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne

VI.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 PLN.
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców w przypadkach określonych w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą podmiotowe środki dowodowe (dokumenty i oświadczenia) określone w SWZ na potwierdzenie, że NIE podlega wykluczeniu z postępowania.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587840
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
www.uzp.gov.pl/kio

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Odwołanie wnosi się:
– w terminie 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
– w terminie 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony powyżej.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwolawczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587840
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
www.uzp.gov.pl/kio

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
10/08/2021
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
156
2021
Następna aktualizacja:
16/08/2021
Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
ESPD
European Single Procurement Document
Data dodania2021-08-13