Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Kraków: Dostawa 10 sztuk nowych autobusów miejskich

przetargi
07.08.2021 19:32
TED
KategoriaPrzetargi
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraKRAKTRANSREM SP. Z O.O.
30-347 KRAKÓW
JANA BROŻKA 3
Tel. 12 254 19 09
Fax. 12 254 19 08
E-mail [email protected]
WWW www.ktr.krakow.pl/
Województwomałopolskie
PowiatKraków
Treść zamówieniaDostawa w formie leasingu 10 sztuk nowych autobusów miejskich

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaDostawa w formie leasingu 10 sztuk nowych autobusów miejskich Numer referencyjny: KTR/PZP-2/2021Przedmiotem zamówienia jest wyprodukowanie i dostawa realizowana w formie leasingu 10 sztuk nowych autobusów miejskich.Przedmiotem zamówienia jest wyprodukowanie i dostawa realizowana w formie leasingu 10 sztuk fabrycznie nowych autobusów miejskich. Zamówienie obejmuje dostawę autobusów wraz z wyposażeniem elektronicznym (zamontowane w autobusach dedykowane urządzenia i systemy), niezbędnym oprogramowaniem. Autobusy mają być wykonane z wykorzystaniem dla wskazanego wieku pojazdów osiągnięć techniki i wiedzy warsztatowej zapewniającej bezawaryjną pracę przy minimalnym nakładzie robót utrzymania bieżącego. Do produkcji mają być wykorzystane materiały sprawdzone i dopuszczone do stosowania. Pojazdy mają być dostosowane do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym mają być dostępne dla osób niepełnosprawnych.
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=ktr-krakow.ezamawiajacy.pl_1627390513452
LINK do SIWZhttp://ktr-krakow.ezamawiajacy.pl/pn/ktr-krakow/demand/notice/public/35046/details
CPV34.12.11.00, 34.12.14.00, 66.11.40.00
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie NIE wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości: co najmniej 10 000 000 PLN (słownie: dziesięć milionów złotych).III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda wykazu wykonanych dostaw, wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcyMinimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostarczyli co najmniej 8 autobusów miejskichIII.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziałuWykaz i krótki opis zasad i kryteriów: Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę zgodnie z art 108 ust.1 pkt lit. a –g, pkt 2-6 ustawy Pzp i art 109 ust. pkt 1, 4, 5, 8 ustawy PzpWykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona na wezwanie zobowiązany jest złożyć:1. informację z Krajowego Rejestru Karnego;2. oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej;3. oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu JEDZ;4. zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego;5. zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS6. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP składa informację z odpowiedniego rejestru, TAKiego jak rejestr sądowy, dokumenty potwierdzające że NIE naruszył obowiązków dotyczących płatności płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, oraz że NIE otwarto jego likwidacji, NIE ogłoszono upadłościIII.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100). Forma, termin i miejsce wnoszenia wadium a TAKże jego zwrot i zatrzymanie zostały określone w SWZ.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny podanej w ofercie brutto. Pozostałe informacje dotyczące zabezpieczenia zostały określone w SWZIII.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:Forma leasingu- Leasing finansowy,Czas trwania leasingu – 96 miesięcy (8 lat)Bazowa stopa procentowa – stopa WIBOR 3M zmienna w trakcie trwania leasinguRaty równe, płatne z dołu za każdy pełny miesiąc kalendarzowy, z uwzględnieniem konieczności ich waloryzacji wynikającej ze zmiany stopy WIBOR 3(M). W przypadku spadku WIBOR 3(M) poniżej poziomu 0 dopuszcza się przyjęcie wartości WIBOR 3(M)=0 do naliczania rat leasingowych.W odniesieniu do każdego autobusu, z dniem zapłaty ostatniej raty leasingowej i zapłaty ceny sprzedaży przechodzi na Zamawiającego własność autobusuOdpisów amortyzacyjnych dokonuje ZamawiającyZamawiający przewiduje możliwość skrócenia okresu leasingu w trakcie trwania umowy leasingowej z zachowaniem obowiązujących przepisów jednak NIE szybciej niż po 6 miesiącach od dnia podpisania odbioru końcowego autobusu.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Szczegółowe warunki dotyczące realizacji umowy zawarto w SWZ, w szczególności w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 12 do SWZ
Wadium300000.00
Osoba do kontaktuKrakTransRem Spółka z o.o. 6792974292 Jana Brożka 3 Kraków 30-347 Karolina Ostrowska +48 122541483 [email protected] http://www.ktr.krakow.pl/
Wymagany termin realizacji zamówieniaOkres w miesiącach: 96
Miejsce i termin składania ofert

2021-08-24
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ktr-krakow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://ktr-krakow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 15/11/2021
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Uwagi2021/S 143-381387
Ogłoszenie o zamówieniu – zamówienia sektorowe
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/25/UE


Sekcja I: Podmiot zamawiający

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: KrakTransRem Spółka z o.o.
Krajowy numer identyfikacyjny: 6792974292
Adres pocztowy: Jana Brożka 3
Miejscowość: Kraków
Kod NUTS:
PL213 Miasto Kraków
Kod pocztowy: 30-347
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Karolina Ostrowska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 122541483
Adresy internetowe:
Główny adres:
http://www.ktr.krakow.pl/

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://ktr-krakow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:
https://ktr-krakow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.6) Główny przedmiot działalności
Miejski transport kolejowy, tramwajowy, trolejbusowy lub autobusowy


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
Dostawa w formie leasingu 10 sztuk nowych autobusów miejskich
Numer referencyjny: KTR/PZP-2/2021

II.1.2) Główny kod CPV
34121100 Autobusy transportu publicznego

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy

II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest wyprodukowanie i dostawa realizowana w formie leasingu 10 sztuk nowych autobusów miejskich.

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 13 638 421.84 PLN

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: NIE

II.2) Opis

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
34121400 Autobusy niskopodłogowe
66114000 Usługi leasingu finansowego

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL213 Miasto Kraków
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Stacje Obsług MPK S.A. w Krakowie

II.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyprodukowanie i dostawa realizowana w formie leasingu 10 sztuk fabrycznie nowych autobusów miejskich.
Zamówienie obejmuje dostawę autobusów wraz z wyposażeniem elektronicznym (zamontowane w autobusach dedykowane urządzenia i systemy), NIEzbędnym oprogramowaniem. Autobusy mają być wykonane z wykorzystaniem dla wskazanego wieku pojazdów osiągnięć techniki i wiedzy warsztatowej zapewniającej bezawaryjną pracę przy minimalnym nakładzie robót utrzymania bieżącego. Do produkcji mają być wykorzystane materiały sprawdzone i dopuszczone do stosowania. Pojazdy mają być dostosowane do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym mają być dostępne dla osób NIEpełnosprawnych.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: Kryterium techniczne określone w rozdziale XVII pkt 1.2 SWZ / Waga: 30
Cena – Waga: 70

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 96
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe
Termin dostawy: do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy. Za datę dostawy danego autobusu przyjmuje się datę podpisania protokołu odbioru końcowego.
Okres leasingu: liczony jest odrębnie dla każdego Autobusu i wynosi 96 (dziewięćdziesiąt sześć) miesięcy począwszy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego dla danego Autobusu.


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie NIE wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości: co najmniej 10 000 000 PLN (słownie: dziesięć milionów złotych).

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda wykazu wykonanych dostaw, wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostarczyli co najmniej 8 autobusów miejskich

III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziału
Wykaz i krótki opis zasad i kryteriów:
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę zgodnie z art 108 ust.1 pkt lit. a –g, pkt 2-6 ustawy Pzp i art 109 ust. pkt 1, 4, 5, 8 ustawy Pzp
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona na wezwanie zobowiązany jest złożyć:
1. informację z Krajowego Rejestru Karnego;
2. oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej;
3. oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu JEDZ;
4. zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego;
5. zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS
6. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP składa informację z odpowiedniego rejestru, TAKiego jak rejestr sądowy, dokumenty potwierdzające że NIE naruszył obowiązków dotyczących płatności płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, oraz że NIE otwarto jego likwidacji, NIE ogłoszono upadłości

III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100). Forma, termin i miejsce wnoszenia wadium a TAKże jego zwrot i zatrzymanie zostały określone w SWZ.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny podanej w ofercie brutto. Pozostałe informacje dotyczące zabezpieczenia zostały określone w SWZ

III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Forma leasingu- Leasing finansowy,
Czas trwania leasingu – 96 miesięcy (8 lat)
Bazowa stopa procentowa – stopa WIBOR 3M zmienna w trakcie trwania leasingu
Raty równe, płatne z dołu za każdy pełny miesiąc kalendarzowy, z uwzględnieniem konieczności ich waloryzacji wynikającej ze zmiany stopy WIBOR 3(M). W przypadku spadku WIBOR 3(M) poniżej poziomu 0 dopuszcza się przyjęcie wartości WIBOR 3(M)=0 do naliczania rat leasingowych.
W odniesieniu do każdego autobusu, z dniem zapłaty ostatniej raty leasingowej i zapłaty ceny sprzedaży przechodzi na Zamawiającego własność autobusu
Odpisów amortyzacyjnych dokonuje Zamawiający
Zamawiający przewiduje możliwość skrócenia okresu leasingu w trakcie trwania umowy leasingowej z zachowaniem obowiązujących przepisów jednak NIE szybciej niż po 6 miesiącach od dnia podpisania odbioru końcowego autobusu.

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Szczegółowe warunki dotyczące realizacji umowy zawarto w SWZ, w szczególności w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 12 do SWZ


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: TAK

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 24/08/2021
Czas lokalny: 10:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 15/11/2021

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 24/08/2021
Czas lokalny: 10:15
Miejsce:
Platforma zakupowa Zamawiającego.
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie ofert następuje NIEzwłocznie po upływie terminu składania ofert. W przypadku awarii systemu Platformy, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert otwarcie ofert następuje NIEzwłocznie po usunięciu awarii. Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępni na Platformie informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne

VI.3) Informacje dodatkowe:
Dokumenty stanowiące ofertę – wypełniony formularz oferty (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ);
Do oferty należy dołączyć:
1. oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp opisane w rozdziale IX SWZ;
2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru dotyczącą wykonawcy, w celu potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy.
3. pełnomocnictwo lub inny dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy, jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania NIE wynika z dokumentów,
4. dokumenty wskazane w pkt 2 i 3 dla osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub w imieniu podwykonawcy NIEbędącego podmiotem udostępniającym zasoby.
5. wadium, jeżeli składane jest w formie NIEpieniężnej. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza zalecane jest dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu.
6. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji wykonawcy NIEzbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował NIEzbędnymi zasobami tych podmiotów, jeżeli dotyczy. Wzór zobowiązania zawarty jest w załączniku nr 9 do SWZ.
7. Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale V SWZ.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy zakupowej przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”
Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy
https://ktr-krakow.ezamawiajacy.pl/app/login
. Założenie konta i korzystanie z Platformy jest bezpłatne i wymaga zaakceptowania przez Wykonawcę zasad korzystania z Platformy zakupowej.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych to pliki o wielkości do 100 MB.
Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy.
W postępowaniu Zamawiający będzie się kontaktował z Wykonawcami przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej (
https://ktr-krakow.ezamawiajacy.pl/app/login
)
Korespondencja elektroniczna prowadzona jest w języku polskim i powinna być sporządzona, wysyłana i odbierana zgodnie z wymaganiami technicznymi i organizacyjnymi zawartymi w Rozporządzeniu w sprawie środków komunikacji elektronicznej. Korespondencja w języku obcym powinna być przekazana wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 225487701
Adres internetowy:
https://www.uzp.gov.pl/kio

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Odwołanie wnosi się w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne, w terminie:
10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w powyżej.;
Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w art. 515 ust. 1 i 2 ustawy Pzp wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 225487701
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl/

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
22/07/2021
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
143
2021
Następna aktualizacja:
28/07/2021
Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
ESPD
European Single Procurement Document
Data dodania2021-07-27