Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Warszawska SKM chce wydzierżawić 135 biletomatów

inforail
04.08.2021 11:45
Stołeczna Szybka Kolej Miejska ogłosiła przetarg na sukcesywną dzierżawę 135 sztuk automatów biletowych (biletomatów) wraz z czteroletnim okresem utrzymania z opcją wydłużenia o kolejne cztery lata.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa i instalacja 135 sztuk fabrycznie nowych lub fabrycznie odnowionych i jednego typu automatów biletowych (biletomatów), będących własnością wykonawcy (operatora) lub którymi wykonawca może dysponować w sposób umożliwiający mu należyte wykonanie zamówienia, w 49 sztuk pojazdach kolejowych przedsiębiorstwa Szybka Kolej Miejska sp. z o.o. oraz ich pełna obsługa w okresie 4 lat, począwszy od daty uruchomienia pierwszego biletomatu w nowych pojazdach SKM, z opcją rozszerzenia o kolejne 4 lata.

Zamawiający dysponuje obecnie 28 pojazdami typów 14WE, 19WE, 27WE oraz 35WE. Ponadto do końca 2022 r. będzie dysponował dodatkowo 21 szt. nowych pojazdów kolejowych typów 31WEba oraz 45WEa. Dodatkowo, w okresie przejściowym do końca 2022 r. dzierżawi 2 pojazdy 14WE.

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia operator zapewni:

- dostawę i montaż w pojazdach SKM biletomatów, montaż biletomatów musi odbyć się w miejscu na nie przewidzianym przez producentów pojazdów, na wysokości 850 ÷ 1050 mm od podłogi pojazdu do podstawy urządzenia – w tym przeniesienie biletomatów z 2 dzierżawionych pojazdów 14WE do ich docelowego miejsca eksploatacji w pojazdach 45WEa;

- możliwość dokonania płatności przez kupującego za bilety w formie bezgotówkowej; zapłata będzie wpływać bezpośrednio na konto bankowe Zamawiającego w wysokości nominalnej wartości sprzedanego biletu;

- możliwość prowadzenia ciągłej sprzedaży biletów określonych w Załączniku nr 3 do OPZ; „Rodzaje biletów sprzedawanych w automatach mobilnych SKM” za pomocą biletomatów oraz całodobową usługę serwisową, w tym co najmniej:

- serwis eksploatacyjny i konserwacyjny,

- pełny zakres napraw urządzeń.

Operator będzie zobowiązany do:

- uzyskania akceptacji Zamawiającego oraz Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie (ZTM) dla konstrukcji biletomatów ich funkcjonalności oraz kolorystyki,

- uzgodnienia z Zamawiającym oraz ZTM interfejsu automatu biletowego,

- dostarczenie makiety automatu biletowego z pełną funkcjonalnością celem uzyskania akceptacji Zamawiającego oraz ZTM,

- dostarczenie aplikacji zarządzającej SNB (System Nadzoru Biletomatów) celem uzyskania akceptacji Zamawiającego oraz ZTM,

- umieszczania wskazanych przez ZTM znaków oraz logotypów na wszystkich biletomatach,

- uzupełniania naklejek/oznaczeń, eksponowanych na biletomacie, które uległy zniszczeniu –zgodnie ze wzorami ustalonymi z ZTM,

- stosowania papieru termicznego do wydruku biletów,

- stosowania kart SAM,

- stosowania się do zaleceń zamawiającego oraz producenta pojazdu podczas montażu i eksploatacji montowanych urządzeń celem zachowania przez zamawiającego wszelkich uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez producenta pojazdów na rzecz zamawiającego.

Szacunkowa roczna sprzedaż biletów w jednym biletomacie wynosi ok. 15.000 - 18.000 szt. Dokonany szacunek dotyczy okresu sprzed pandemii COVID-19.

Oferty

Oferty w przetargu można składać do 1 września 2021 roku. Będą oceniane według kryteriów:

Deklarowana Data Gotowości do Montażu (DDGDM) - Waga: 20

Deklarowana Data Gotowości do Wymiany (DDGDW) - Waga: 10

Cena - Waga: 70.

Wymagane jest doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub realizuje należycie zamówienie obejmujące co najmniej dostarczenie wraz z instalacją i obsługą minimum 30 sztuk automatów biletowych w sposób ciągły, na pojazdach kolejowych przez okres co najmniej 36 miesięcy.