Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Regio Karta tylko elektronicznie; od 12 lipca

inforail
12.07.2021 08:45
Od 12 lipca 2021 r. wprowadzona została imienna Regio Karta w formie elektronicznej, którą można zakupić za pośrednictwem systemu sprzedaży online bilety.polregio.pl. 

Tym samym nie są już wydawane Regio Karty w formie plastikowej, wyjątek stanowią wyłącznie duplikaty – podały Polregio na swojej stronie internetowej.

Tak zakupioną Regio Kartę można okazywać do kontroli w pociągu:

- na ekranie urządzenia mobilnego,

- w formie wydruku papierowego.

Regio Karty zakupione przed 12 lipca br. zachowują swoją ważność zgodnie z zawartą umową, a ich późniejsza prolongata będzie możliwa w systemie sprzedaży online bilety.polregio.pl. 

Po 12 lipca 2021 r. nie będzie możliwości składania wniosków o wydanie nowej Regio Karty lub jej prolongowanie w kasie biletowej. Obie te usługi będą dostępne jedynie w formie elektronicznej. 

Kasy biletowe nadal będą przyjmowały wyłącznie wnioski o wystawienie duplikatów do kart plastikowych zakupionych przed 12 lipca br.