Bogaczowice: Zakup używanego, bezwypadkowego autobusu

przetargi
09.07.2021 07:05
internet
KategoriaPrzetargi
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetarguzapytanie o cenę
Dane organizatoraURZĄD GMINY STARE BOGACZOWICE
58-312 STARE BOGACZOWICE
GŁÓWNA 132
Tel. 74 845 22 20
Fax. 74 845 22 66
E-mail [email protected]
WWW www.starebogaczowice.ug.gov.pl
Województwodolnośląskie
PowiatWałbrzych
Treść zamówieniaZakup używanego, bezwypadkowego autobusu…

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaZakup używanego, bezwypadkowego autobusu
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=bip.starebogaczowice.ug.gov.pl_1625063900138
LINK do SIWZhttp://bip.starebogaczowice.ug.gov.pl/zamowienia/pokaz/2287
Wymagany termin realizacji zamówieniado 15 dni od dnia zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. Wykonawca zobowiązany jest we wskazanym terminie, przed zwarciem umowy zakupu samochodu, do udostępnienia pojazdu, w celu ewentualnego przeprowadzenia badania jego stanu technicznego.
Miejsce i termin składania ofert

2021-07-07
Sposób składania ofertURZĄD GMINY STARE BOGACZOWICE, GŁÓWNA 132, 58-312 STARE BOGACZOWICE Godzina: 13:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych
UwagiGMINA
STARE BOGACZOWICE
ul. Główna 132
58-312 Stare Bogaczowice. Stare Bogaczowice 30.06.2021 r.
NIP 8862572827, REG.890718283
pieczęć Zamawiającego
Znak sprawy: RIG.271.18.2021-1
Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 2. ust. 1. pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
I. Zamawiający: Gmina Stare Bogaczowice
Adres do korespondencji: ul. Główna 132, 58-312 Stare Bogaczowice
tel. 74 845 22 20, faks 74 845 22 66.
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na realizację zadania:,.Zakup używanego, bezwypadkowego autobusu.
II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup bezwypadkowego, sprawnego technicznie, używanego autobusu, kompletnego oraz gotowego do bezzwłocznego użytkowania, spełniającego poniższe wymagania:
– rok produkcji w przedziale 2015 lub młodszy;
– przebieg udokumentowany, nie wyższy niż 120 000 kilometrów;
– ilość miejsc ( siedzących) w przedziale 18-23;
– moc w przedziale 150 do 200 KM:
– skrzynia biegów manualna;
– rodzaj paliwa olej napędowy;
– zarejestrowany na terenie R.P lub przygotowany do rejestracji;
– posiadający aktualne badania techniczne;
– posiadający aktualne OC;
– pojazd nie może stanowić zabezpieczenia bankowego lub prawa własności osób trzecich.
Wymagania dodatkowe:
– udostępnienie pojazdu przed zakupem w celu ewentualnego przeprowadzenia badania stanu technicznego pojazdu;
– przeszkolenie pracownika Zamawiającego w zakresie uruchomienia i eksploatacji samochodu;
– wyposażenie w dodatkowy komplet kół z oponami (zimowymi lub letnimi w zależności od tego jakie są na wyposażeniu autobusu).
Przekazanie pojazdu nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym, z udziałem przedstawicieli obu stron.
1. Termin wykonania zamówienia – do 15 dni od dnia zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. Wykonawca zobowiązany jest we wskazanym terminie, przed zwarciem umowy zakupu samochodu, do udostępnienia pojazdu, w celu ewentualnego przeprowadzenia badania jego stanu technicznego.
2. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
4. Przed zawarciem umowy zakupu samochodu Strony uzgodnią miejsce i sposób jego przekazania.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz cenowo-ofertowy – wg załączonego wzoru (zał. nr 1),
2) oświadczenie (wzór zał. nr 2),
3) parametry techniczne oferowanego pojazdu (wzór zał. nr 3),
4) uwierzytelnioną kserokopię ubezpieczenia OC pojazdu.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.
Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami: pisemnie, drogą elektroniczną, e-mail: [email protected]). telefonicznie: 74 845 21 59.
V. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy:
– złożyć w siedzibie Zamawiającego: pokój nr 218 (sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem;,.Zakup używanego, bezwy padkowego autobusu. w terminie do dnia 07.07.2021 r., godz. 13.00.
Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert.
VI. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę oferty, którą stanowić będzie zapłatę za realizację przedmiotu zamówienia.
2. Cenę należy podać w złotych polskich liczbą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty i składniki związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym podatek VAT (jeżeli dotyczy). Cena oferty jest ceną ostateczną i nie podlega waloryzacji.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
5. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena 100 %.
VII. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
2. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
3. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na Regulaminie Zamawiającego i przepisach kodeksu cywilnego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
Data dodania2021-06-30
Przejdź na początek ogłoszenia