Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Jelenia Góra: Finansowanie zakupu trzech używanych autobusów w

przetargi
08.05.2021 17:27
Przetargi
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraMIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACYJNY SP. Z O.O. W JELENIEJ GÓRZE
58-500 JELENIA GÓRA
WOLNOŚCI 145
Tel. 75 764 67 36
Fax. 75 764 86 84
E-mail [email protected]
WWW www.mzk.jgora.pl
Województwodolnośląskie
PowiatJelenia Góra
Treść zamówieniaFinansowanie zakupu trzech używanych autobusów w formie leasingu finansowego

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaFinansowanie zakupu trzech używanych autobusów w formie leasingu finansowego Numer referencyjny: PN/2/2021Przedmiotem zamówienia jest finansowanie zakupu trzech używanych autobusów komunikacji miejskiej w formie leasingu finansowego. Pojazdy NIE starsze niż z 2016 roku, których dostawca zostanie wyłoniony w równolegle toczącym się postępowaniu na ich dostawę (ogłoszenie w Dz.U. U.E. nr 2021/S 078-199059z 22.4.2021). Szacunkowa wartość przedmiotu leasingu netto wynosi 1 890 000,00 PLN (słownie: jeden milion osiemset dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100). Zamawiający wymaga zawarcia trzech odrębnych umów.1. Przedmiotem zamówienia jest finansowanie zakupu trzech używanych autobusów komunikacji miejskiej w formie leasingu finansowego. Pojazdy nie starsze niż z 2016 roku, których Dostawca zostanie wyłoniony w równolegle toczącym się postępowaniu na ich dostawę (ogłoszenie w Dz.U. U.E. nr 2021/S 078-199059 z 22.4.2021). Szacunkowa wartość przedmiotu leasingu netto wynosi 1 890 000,00 PLN (słownie: jeden milion osiemset dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100). Zamawiający wymaga zawarcia trzech odrębnych umów. 2. Dane do leasingu: a) opłata wstępna (rata nr „0”) wynosi 10,48 % wartości netto przedmiotu leasingu tj. 198 000,00 PLN netto (słownie: sto dziewięćdziesiąt osiem tysięcy zł), b) łączna ilość rat: 47 miesięcznych rat dla każdego z pojazdów. Zamawiający zakłada spłatę w 46 ratach kapitałowych na poziomie 30 000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) miesięcznie, a ostatnia 47 rata wyniesie łącznie 312 000,00 PLN (słownie: trzysta dwanaście tysięcy złotych). Podział rat kapitałowych dla pojazdów oraz warunki ich spłat określa szczegółowo opis przedmiotu zamówienia (pkt 4 SWZ). 3. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania przedterminowej, częściowej spłaty umowy. W przypadku dokonania takiej spłaty Wykonawca zaliczy ją na wniosek Zamawiającego na przedterminową spłatę kapitału i w miarę konieczności odpowiednio skracając okres trwania umowy leasingu. Po dokonanej spłacie raty odsetkowe zostaną ponownie ustalone z zachowaniem pierwotnej marży Wykonawcy. 4. Raty leasingowe płatne od miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpił odbiór przedmiotu leasingu. Dzień płatności raty ustalony na każdy 5 dzień miesiąca. 5. Po upływie czasu trwania umowy leasingu i pod warunkiem otrzymania przez Wykonawcę wszystkich należnych opłat, Wykonawca przeniesie własność przedmiotu leasingu na Zamawiającego. 6. Zamawiający zapewnia w czasie trwania umowy leasingowej, ubezpieczenie przedmiotu leasingu w zakresie ryzyk OC, AC i NNW. Polisy potwierdzające zawarcie ubezpieczenia wraz z dokonaniem ich płatności, Zamawiający dostarczy Wykonawcy w terminie 14 dni od ich zawarcia (pierwsze polisy zostaną wystawione w dniu rejestracji pojazdów, na sumy ubezpieczenia zgodne z podpisaną umową dostawy pojazdów). 7. Oprocentowanie w okresie leasingu zmieniane w okresach miesięcznych zgodnie z regulacjami Wykonawcy oparte na stawce WIBOR dla depozytów 1 miesięcznych (1M). Dla porównywalności złożonych ofert, do określenia rat leasingowych należy uwzględnić stawkę referencyjną WIBOR 1M obowiązującą na dzień 4 maja 2021 roku. Wartość rat leasingowych ustalonych w PLN będzie zmienna i raty będą ulegały zmianie wraz ze zmianą stopy bazowej WIBOR 1M. 8. Wszelkie koszty związane z zawarciem umowy leasingu (w tym ewentualne koszty wyceny przedmiotów leasingu, koszty ich wydania Zamawiającemu oraz inne szczegółowo nie wymienione) Wykonawca ponosi we własnym zakresie. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został określony w pkt 4 SWZ.
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=mzk.jgora.pl_1620113193781
LINK do SIWZhttp://mzk.jgora.pl/pl/finansowanie-zakupu-trzech-uzywanych-autobusow-w-formie-leasingu-finansowego/przetarg
CPV66.11.40.00
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: Zamawiający NIE precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający NIE precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególnyIII.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia o charakterze i wartości porównywalnej z niniejszym przedmiotem zamówienia, tzn. polegających na finansowaniu zakupu (przedmiot leasingu dowolny) w formie leasingu finansowego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na potwierdzenie należytego wykonania leasingu, dołączył dokumenty potwierdzające ten fakt – ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie weryfikacji wykazu dostaw stanowiącego załącznik do SWZ i dołączonych dokumentów potwierdzających (np. referencje, kopie protokołów wydania i odbioru przedmiotu zamówienia).III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziałuWykaz i krótki opis zasad i kryteriów: Wykaz i krótki opis zasad i kryteriów:1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) NIE podlegają wykluczeniu,2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, który NIE spełnia warunków udziału w postępowaniu, a TAKże w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 Pzp, oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4 i 5 Pzp.3. Celem wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych SWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia JEDZ, a Wykonawca którego oferta zostanie oceniona najwyżej, na żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie do złożenia dokumentów i oświadczeń wskazanych w SWZ.III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 24 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia cztery tysiące). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto 96 1160 2202 0000 0001 4808 2380 Bank Millennium SA o. Jelenia Góra, podając na poleceniu przelewu informację: „Wadium – Leasing finansowy”. Wadium w innej formie niż pieniądz należy wnieść w oryginale w postaci elektronicznej.III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:Warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze zostały szczegółowo określone w pkt 4 SWZ opis przedmiotu zamówienia.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Istotne warunki umowy zostały określone w pkt 4 SWZ. Opis przedmiotu zamówienia, które są również obligatoryjnymi warunkami umowy leasingu.
Wadium24000.00
Osoba do kontaktuMiejski Zakład Komunikacyjny sp. z o.o. w Jeleniej Górze ul. Wolności 145 Jelenia Góra 58-500 Anna Mazurek-Zamkutowicz +48 757648736 [email protected] +48 757648684 www.mzk.jgora.pl
Wymagany termin realizacji zamówieniaOkres w miesiącach: 47
Miejsce i termin składania ofert

2021-06-02
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.mzk.jgora.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Godzina: 13:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 30/08/2021
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Uwagi2021/S 084-218042
Ogłoszenie o zamówieniu – zamówienia sektorowe
Usługi
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/25/UE


Sekcja I: Podmiot zamawiający

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Miejski Zakład Komunikacyjny sp. z o.o. w Jeleniej Górze
Adres pocztowy: ul. Wolności 145
Miejscowość: Jelenia Góra
Kod NUTS:
PL515 Jeleniogórski
Kod pocztowy: 58-500
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Anna Mazurek-Zamkutowicz
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 757648736
Faks: +48 757648684
Adresy internetowe:
Główny adres:
www.mzk.jgora.pl

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
www.mzk.jgora.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/

I.6) Główny przedmiot działalności
Miejski transport kolejowy, tramwajowy, trolejbusowy lub autobusowy


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
Finansowanie zakupu trzech używanych autobusów w formie leasingu finansowego
Numer referencyjny: PN/2/2021

II.1.2) Główny kod CPV
66114000 Usługi leasingu finansowego

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Usługi

II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest finansowanie zakupu trzech używanych autobusów komunikacji miejskiej w formie leasingu finansowego. Pojazdy NIE starsze niż z 2016 roku, których dostawca zostanie wyłoniony w równolegle toczącym się postępowaniu na ich dostawę (ogłoszenie w Dz.U. U.E. nr
2021/S 078-199059
z 22.4.2021). Szacunkowa wartość przedmiotu leasingu netto wynosi 1 890 000,00 PLN (słownie: jeden milion osiemset dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100). Zamawiający wymaga zawarcia trzech odrębnych umów.

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 468 695.10 EUR

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: NIE

II.2) Opis

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL515 Jeleniogórski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Siedziba Zamawiającego: Miejski Zakład Komunikacyjny sp. z o.o. w Jeleniej Górze, ul. Wolności 145, 58-500 Jelenia Góra

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest finansowanie zakupu trzech używanych autobusów komunikacji miejskiej w formie leasingu finansowego. Pojazdy NIE starsze niż z 2016 roku, których Dostawca zostanie wyłoniony w równolegle toczącym się postępowaniu na ich dostawę (ogłoszenie w Dz.U. U.E. nr
2021/S 078-199059
z 22.4.2021). Szacunkowa wartość przedmiotu leasingu netto wynosi 1 890 000,00 PLN (słownie: jeden milion osiemset dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100). Zamawiający wymaga zawarcia trzech odrębnych umów.
2. Dane do leasingu:
a) opłata wstępna (rata nr „0”) wynosi 10,48 % wartości netto przedmiotu leasingu tj. 198 000,00 PLN netto (słownie: sto dziewięćdziesiąt osiem tysięcy zł),
b) łączna ilość rat: 47 miesięcznych rat dla każdego z pojazdów. Zamawiający zakłada spłatę w 46 ratach kapitałowych na poziomie 30 000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) miesięcznie, a ostatnia 47 rata wyniesie łącznie 312 000,00 PLN (słownie: trzysta dwanaście tysięcy złotych). Podział rat kapitałowych dla pojazdów oraz warunki ich spłat określa szczegółowo opis przedmiotu zamówienia (pkt 4 SWZ).
3. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania przedterminowej, częściowej spłaty umowy. W przypadku dokonania TAKiej spłaty Wykonawca zaliczy ją na wniosek Zamawiającego na przedterminową spłatę kapitału i w miarę konieczności odpowiednio skracając okres trwania umowy leasingu. Po dokonanej spłacie raty odsetkowe zostaną ponownie ustalone z zachowaniem pierwotnej marży Wykonawcy.
4. Raty leasingowe płatne od miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpił odbiór przedmiotu leasingu. Dzień płatności raty ustalony na każdy 5 dzień miesiąca.
5. Po upływie czasu trwania umowy leasingu i pod warunkiem otrzymania przez Wykonawcę wszystkich należnych opłat, Wykonawca przeniesie własność przedmiotu leasingu na Zamawiającego.
6. Zamawiający zapewnia w czasie trwania umowy leasingowej, ubezpieczenie przedmiotu leasingu w zakresie ryzyk OC, AC i NNW. Polisy potwierdzające zawarcie ubezpieczenia wraz z dokonaniem ich płatności, Zamawiający dostarczy Wykonawcy w terminie 14 dni od ich zawarcia (pierwsze polisy zostaną wystawione w dniu rejestracji pojazdów, na sumy ubezpieczenia zgodne z podpisaną umową dostawy pojazdów).
7. Oprocentowanie w okresie leasingu zmieniane w okresach miesięcznych zgodnie z regulacjami Wykonawcy oparte na stawce WIBOR dla depozytów 1 miesięcznych (1M). Dla porównywalności złożonych ofert, do określenia rat leasingowych należy uwzględnić stawkę referencyjną WIBOR 1M obowiązującą na dzień 4 maja 2021 roku. Wartość rat leasingowych ustalonych w PLN będzie zmienna i raty będą ulegały zmianie wraz ze zmianą stopy bazowej WIBOR 1M.
8. Wszelkie koszty związane z zawarciem umowy leasingu (w tym ewentualne koszty wyceny przedmiotów leasingu, koszty ich wydania Zamawiającemu oraz inne szczegółowo NIE wymienione) Wykonawca ponosi we własnym zakresie.
Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został określony w pkt 4 SWZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 468 695.10 EUR

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 47
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający NIE precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający NIE precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia o charakterze i wartości porównywalnej z niniejszym przedmiotem zamówienia, tzn. polegających na finansowaniu zakupu (przedmiot leasingu dowolny) w formie leasingu finansowego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na potwierdzenie należytego wykonania leasingu, dołączył dokumenty potwierdzające ten fakt – ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie weryfikacji wykazu dostaw stanowiącego załącznik do SWZ i dołączonych dokumentów potwierdzających (np. referencje, kopie protokołów wydania i odbioru przedmiotu zamówienia).

III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziału
Wykaz i krótki opis zasad i kryteriów:
Wykaz i krótki opis zasad i kryteriów:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) NIE podlegają wykluczeniu,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, który NIE spełnia warunków udziału w postępowaniu, a TAKże w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 Pzp, oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4 i 5 Pzp.
3. Celem wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych SWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia JEDZ, a Wykonawca którego oferta zostanie oceniona najwyżej, na żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie do złożenia dokumentów i oświadczeń wskazanych w SWZ.

III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:
Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 24 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia cztery tysiące). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto 96 1160 2202 0000 0001 4808 2380 Bank Millennium SA o. Jelenia Góra, podając na poleceniu przelewu informację: „Wadium – Leasing finansowy”. Wadium w innej formie niż pieniądz należy wnieść w oryginale w postaci elektronicznej.

III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze zostały szczegółowo określone w pkt 4 SWZ opis przedmiotu zamówienia.

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Istotne warunki umowy zostały określone w pkt 4 SWZ. Opis przedmiotu zamówienia, które są również obligatoryjnymi warunkami umowy leasingu.


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 02/06/2021
Czas lokalny: 13:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 30/08/2021

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 02/06/2021
Czas lokalny: 13:00
Miejsce:
Siedziba Zamawiającego: Miejski Zakład Komunikacyjny sp. z o.o. w Jeleniej Górze, Polska, sala konferencyjna przy sekretariacie (II piętro). Otwarcie ofert odbędzie się zgodnie z procedurą określoną w SWZ.


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne

VI.3) Informacje dodatkowe:

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Środki ochrony prawnej przysługujące Wykonawcy, a TAKże innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz terminy ich wniesienia, określa dział IX tejże ustawy.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
26/04/2021
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
084
2021
Następna aktualizacja:
03/05/2021
Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
ESPD
European Single Procurement Document
Data dodania2021-05-04
Przejdź na początek ogłoszenia
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
www.avast.com