Siedlce: MPK sprzedaje dwa autobusy
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Siedlcach Spółka z o.o., informuje, że przeznacza do sprzedaży wycofane z eksploatacji autobusy komunikacji miejskiej:
Sprzedający informuje, że pojazdy stanowią własność Spółki i posiadają aktualny przegląd techniczny oraz obowiązkowe ubezpieczenie pojazdu OC. Wszystkie pojazdy mogą poruszać się samodzielnie.
Dopuszcza się oględziny pojazdów w dniach od 5 maja 2021 r. do 12 maja 2021 r., w godzinach od 8:00 do 14:00, na terenie zajezdni przy ul. Starzyńskiego 20 w Siedlcach.
Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie terminu oględzin jest Kierownik Działu Technicznego, tel. 25 632 57 76.
Dodatkowe zapytania w sprawie przedmiotu sprzedaży należy przesłać na adres e-mail: [email protected] lub faksem pod nr 25 632 62 95.
Oferty należy składać pisemnie, do dnia 13 maja 2021 r., do godziny 10:00, osobiście w sekretariacie firmy (pok. nr 9), drogą e-mailową ([email protected]), faksem (25 632 62 95) lub drogą pocztową (ul. Starzyńskiego 20, 08-102 Siedlce) – decyduje data wpływu.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 13 maja 2021 r., o godz. 13:00.
Oferta powinna zawierać: oznaczenie oferenta, oferowaną cenę netto oraz brutto dla każdego wybranego pojazdu i być podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania oferenta.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych na pojedyncze pojazdy.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Wraz z ofertą należy złożyć oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem technicznym każdego pojazdu oraz oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych pozyskanych od osób fizycznych.
Wzór formularza oferty i oświadczeń znajduje się na stronie internetowej Sprzedającego: www.mpk.siedlce.pl.
Wyłącznym kryterium wyboru oferty jest cena. Z oferentami proponującymi takie same ceny zakupu zostaną przeprowadzone dodatkowe negocjacje.
Termin związania ofertą wynosi 14 dni, którego bieg rozpoczyna się od dnia otwarcia ofert.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie powiadomiony wybrany Oferent.
Forma płatności: gotówka w dniu odbioru pojazdu lub przedpłata w formie przelewu na podane konto.
Rzeczowy odbiór przedmiotu sprzedaży powinien nastąpić w terminie związania ofertą.
W przypadku nieodebrania autobusu w tym czasie, Sprzedający wybierze kolejną, najkorzystniejszą pod względem ceny, ofertę.
Sprzedający informuje, że wybrany Oferent, niezwłocznie po dokonaniu odbioru pojazdu/ów, zobowiązuje się do wypowiedzenia umowy ubezpieczenia OC dla zakupionego/ych pojazdu/ów.
Sprzedający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od sprzedaży bądź unieważnienia postępowania bez podania przyczyny w całości lub w odniesieniu do wybranego pojazdu.
Ogłoszenie sprzedaży autobusów wycofanych z eksploatacji – pdf.